Skocz do zawartości

E60/61 Zmiana lewarka i kierownicy z lopatkami - LCI


krytek1

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie co do kierownicy z łopatkami, mianowicie czy każdy rodzaj kiery będzie pasować? Tzn., np. ta z M5, czy mpakiet czy jakies inne mpowery (nieznam się dokładnie na tym) z łopatkami będą pasować hardware'owo i software'owo do auta i do SAT? Zdecydowałem że jak już robić SAT to niech to już ma ręce i nogi czyli konkret na całego :D. Najlepsze jest to, że w katalogu na bmwstore.pl przy szkicach z kierownicami nie ma ani jednej z łopatkami, to jest dziwne bo SAT jest, czyli trza szukać używanej...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Ja nie dawno sprzedałem za niecałe 200EUR swoje zapasowe :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie... :roll:

Czy jak będę kupowac kiere z poduchą, to czy musze dokupić jeszcze jakiś zestaw przewodów z wtyczką czy tylko podłączyć te dwa kabelki, tak jak jest tu opisane na forum... pytam bo już kiere znalazłem o teraz musze wiedzieć czy mam dokupić coś jeszcze? Oczywiście chodzi o kiere z łopatami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz ściągnąć kierownicę, wyciągnąć pająka i sprawdzić, czy we wtyczce co idzie do pająka masz ten kabel co to go na zdj brakuje w tym miejscu

http://iv.pl/images/54300608163766766427.jpg

jeśli masz, to P&P + programowanie, a jeśli nie, to musisz postępować tak jak pisał lukolo85

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
2,5k pln :duh: przecież taki SAT można dostać już za 150-200€ ja za tyle kupiłem używkę.

 

 

podpowiedz kolego gdzie? ja szukam już rok (w pl, de i nl ) i nic.....

Ebay

P.S.Być może jutro będę miał taki SAT.Jak cię interesuje pisz pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,co do SAT, jak będę miał kiere z łopatami, to wiem że muszę w NCSie w module VA zmienić z "205" na "2TB, czy wtedy w EGS i GWS musze coś zmienić? Jeżeli bym miał kiere bez łopatek to wiem że trzeba coś zmienić, chodź pewnie i tak na pewno trza przestawić... chyba trzeba przestawić w EGS i GWS na opcję CAFD, prawda?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem taki opis ale czy jest ok to musiałby podpowiedzieć któryś z kolegów od kodowania :)

 

1-Remove $205 and add $2TB to VO in both CAS and LMA modules.

(Expert profile F2>E60>F6>F1>F2>E60>OK>Highlight $205 >press del > enter $2TB>F6>F4>cas >F2>FA_Write>F3)repeat in lma

2-Reset kombi and egs modules according to vo in ncs expert.

(Expert profile F1>F3 >E60>F6>F4>egs>F2>sg_codieren>F3) repeat for kombi.

3-The last step is to make sure the EGS module is set correctly for paddles.

Read Trace of egs and set PADDLES=wert_01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Oprócz tego kodowania trzeba jeszcze wgrać odpowiedni soft do skrzyni biegów,ten który wychodzi z SAT.Można to zrobić Winkfp lub po zmianie VO/FA przeprogramować auto ista/p.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1) jeden koniec "zakutego" kabla wpinasz do wtyczki ( x1880 ) pod pin 12 - drugi koniec wpinasz do ziemi ( - )

2) jeden koniec "zakutego" kabla wpinasz do wtyczki ( x1880 ) pod pin 13 - drugi koniec wpinasz do wtyczki ( x6031 ) pin 11, ktora znajduje sie w ebox-ie.

ebox znajduje sie w komorze silnika (lewa gorna strona - stojac przodem do samochodu, pod mikrofiltrem ) takze bedziesz musial odkrecic schowek pasazera i tamtedy sie dostac.

i wszystko byłoby fajnie, ale u mnie nie ma tej wtyczki ( x6031 ) albo ja nie potrafię jej zlokalizować :P

u mnie ebox wygląda tak:

http://iv.pl/images/59145550276207007812_thumb.jpg

 

i teraz pytanie gdzie te kable pociągnąć od kierownicy?

ewentualnie które kable odpowiadają za + / - w lewarku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pany, mam pewien problem.

Zamontowalem sobie dziś ten wybierak, moduł oraz przycisk sport SAT. Mam jednak pewne pytania, z góry zaznaczam, że jeszcze nie mam SATa zakodowanego...

- po pierwsze, mogę jak wcześniej przełączać sobie na m/S i wszystko jest ok, lewarek nie odskakuje (nie mam jeszcze kiery z łopatami)

- po drugie, NIE DZIAŁA mi przycisk sport, w ogóle, nawet się dioda nie świeci, a już mogę zapomnieć o wyświetlaniu SPORT na desce rozdzielczej...

Wiecie dlaczego u mnie tak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre e60 od razu mają tryb sport w zegarach, ale brak off kierownicy itp. Trzeba dokodować skrzynie, manem przekodować wybierak, kierownice, zegary, a do tego soft pod swoją skrzynie z softem sportowym, jest w pliku ATS dokladna rozpiska ktory numer softu. wszystko poprzez winkfp do zrobienia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.