Skocz do zawartości

E60/61 Zmiana lewarka i kierownicy z lopatkami - LCI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie co do kierownicy z łopatkami, mianowicie czy każdy rodzaj kiery będzie pasować? Tzn., np. ta z M5, czy mpakiet czy jakies inne mpowery (nieznam się dokładnie na tym) z łopatkami będą pasować hardware'owo i software'owo do auta i do SAT? Zdecydowałem że jak już robić SAT to niech to już ma ręce i nogi czyli konkret na całego :D. Najlepsze jest to, że w katalogu na bmwstore.pl przy szkicach z kierownicami nie ma ani jednej z łopatkami, to jest dziwne bo SAT jest, czyli trza szukać używanej...
  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
2,5k pln :duh: przecież taki SAT można dostać już za 150-200€ ja za tyle kupiłem używkę.

 

 

podpowiedz kolego gdzie? ja szukam już rok (w pl, de i nl ) i nic.....

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Ja nie dawno sprzedałem za niecałe 200EUR swoje zapasowe :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie... :roll:

Czy jak będę kupowac kiere z poduchą, to czy musze dokupić jeszcze jakiś zestaw przewodów z wtyczką czy tylko podłączyć te dwa kabelki, tak jak jest tu opisane na forum... pytam bo już kiere znalazłem o teraz musze wiedzieć czy mam dokupić coś jeszcze? Oczywiście chodzi o kiere z łopatami :D

Opublikowano

musisz ściągnąć kierownicę, wyciągnąć pająka i sprawdzić, czy we wtyczce co idzie do pająka masz ten kabel co to go na zdj brakuje w tym miejscu

http://iv.pl/images/54300608163766766427.jpg

jeśli masz, to P&P + programowanie, a jeśli nie, to musisz postępować tak jak pisał lukolo85

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2,5k pln :duh: przecież taki SAT można dostać już za 150-200€ ja za tyle kupiłem używkę.

 

 

podpowiedz kolego gdzie? ja szukam już rok (w pl, de i nl ) i nic.....

Ebay

P.S.Być może jutro będę miał taki SAT.Jak cię interesuje pisz pw.

Opublikowano

misiek90

No, świetnie mi to przedstawiłeś, teraz wszystko rozumiem, dzięki :)

 

ps: czyli jest możliwość że te kabelki są? Wiesz może od czego to zależy? Tak pytam tylko z ciekawości ;)

Opublikowano
U mnie nie było, bo do mojego modelu 525d z silnikiem 3-litrowym nie bylo opcji kiery z łopatkami, a u 530d i 535d już była taka opcja. Dlatego podejrzewam, że może już masz wszystko przygotowane tak jak w przypadku SAT :wink:
Opublikowano
Super, dzięki za odpowiedź, byłbym wniebowziety gdyby wszystko było przygotowane a kiera z łopatami weszła by p&p :D
Opublikowano
Panowie,co do SAT, jak będę miał kiere z łopatami, to wiem że muszę w NCSie w module VA zmienić z "205" na "2TB, czy wtedy w EGS i GWS musze coś zmienić? Jeżeli bym miał kiere bez łopatek to wiem że trzeba coś zmienić, chodź pewnie i tak na pewno trza przestawić... chyba trzeba przestawić w EGS i GWS na opcję CAFD, prawda?
Opublikowano

znalazłem taki opis ale czy jest ok to musiałby podpowiedzieć któryś z kolegów od kodowania :)

 

1-Remove $205 and add $2TB to VO in both CAS and LMA modules.

(Expert profile F2>E60>F6>F1>F2>E60>OK>Highlight $205 >press del > enter $2TB>F6>F4>cas >F2>FA_Write>F3)repeat in lma

2-Reset kombi and egs modules according to vo in ncs expert.

(Expert profile F1>F3 >E60>F6>F4>egs>F2>sg_codieren>F3) repeat for kombi.

3-The last step is to make sure the EGS module is set correctly for paddles.

Read Trace of egs and set PADDLES=wert_01

Opublikowano

lukolo85

Dzięki bardzo, w sumie jest tak jak sądziłem, zobaczymy jak juz podłączę i zaprogramuje czy będzie git :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oprócz tego kodowania trzeba jeszcze wgrać odpowiedni soft do skrzyni biegów,ten który wychodzi z SAT.Można to zrobić Winkfp lub po zmianie VO/FA przeprogramować auto ista/p.
Opublikowano
hehehe nic nie jest skomplikowane :norty: najprościej ISTA P po zmianie skrzyni w FA :cool2:
Spolszczenie CCC na PW ;)
Opublikowano

 

1) jeden koniec "zakutego" kabla wpinasz do wtyczki ( x1880 ) pod pin 12 - drugi koniec wpinasz do ziemi ( - )

2) jeden koniec "zakutego" kabla wpinasz do wtyczki ( x1880 ) pod pin 13 - drugi koniec wpinasz do wtyczki ( x6031 ) pin 11, ktora znajduje sie w ebox-ie.

ebox znajduje sie w komorze silnika (lewa gorna strona - stojac przodem do samochodu, pod mikrofiltrem ) takze bedziesz musial odkrecic schowek pasazera i tamtedy sie dostac.

i wszystko byłoby fajnie, ale u mnie nie ma tej wtyczki ( x6031 ) albo ja nie potrafię jej zlokalizować :P

u mnie ebox wygląda tak:

http://iv.pl/images/59145550276207007812_thumb.jpg

 

i teraz pytanie gdzie te kable pociągnąć od kierownicy?

ewentualnie które kable odpowiadają za + / - w lewarku?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pany, mam pewien problem.

Zamontowalem sobie dziś ten wybierak, moduł oraz przycisk sport SAT. Mam jednak pewne pytania, z góry zaznaczam, że jeszcze nie mam SATa zakodowanego...

- po pierwsze, mogę jak wcześniej przełączać sobie na m/S i wszystko jest ok, lewarek nie odskakuje (nie mam jeszcze kiery z łopatami)

- po drugie, NIE DZIAŁA mi przycisk sport, w ogóle, nawet się dioda nie świeci, a już mogę zapomnieć o wyświetlaniu SPORT na desce rozdzielczej...

Wiecie dlaczego u mnie tak jest?

Opublikowano

No właśnie...

Na necie widziałem solucje, jak kolo zrobił to samo bez kodowania no i świeciło mu SPORT na desce rozdzielczej, oraz dioda na tym przycisku... chyba że coś koleś picował XD

Opublikowano
Bo twój samochód się dowie o tym co mu wlozyles, dopiero jak mu to powiesz. Twoje Fa dalej ma zakodowany zwykły wybierak....
Spolszczenie CCC na PW ;)
Opublikowano
Niektóre e60 od razu mają tryb sport w zegarach, ale brak off kierownicy itp. Trzeba dokodować skrzynie, manem przekodować wybierak, kierownice, zegary, a do tego soft pod swoją skrzynie z softem sportowym, jest w pliku ATS dokladna rozpiska ktory numer softu. wszystko poprzez winkfp do zrobienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.