Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem zdecydowany zakupić jakąś bemke 3 tylko zastanawiam się jeszcze nad nadwoziem ? Jakie są waszym zdaniem wady i zalety poszczególnych z dostepnych typów ? tj sedan , cupe ,kombi oraz compact?
Opublikowano
to zalezy kolego czy chcesz sie bawic w roznego rodzaju zmiany wizualne, tj m-pakiet, gleba itd. jezeli autem chcesz duze jezdzic na roznego rodzaju np.zabawy to sedan. badz kombi. wiadomo wiecej drzwi wiekszy bagaznik itd. compact jest maly. coupe jest fajne (sam mam juz drugie) ale troche niepraktyczne. brak drzwi czasem jest odczuwalny ale ja kupujac Beate nie patrzylem czy bede kogos wozil, patrzylem pod siebie. tak jak mowie jezeli chcesz pozniej posadzic ja na glebe to coupe. choc niekiedy i sedan na glebie ladnie lezy. w skrocie. sedan i kombi wiecej miejsca bardziej pakowny. coupe ladny wyglad ale czasem lubia sie psuc silniczki od szyb i domykanie szwankuje ale da sie zrobic. przemysl sobie w jakim celu masz auto miec. pozdrawiam.
Opublikowano

sylwetka coupe bezdyskusyjnie najładniejsza. no i drzwi bez ramek :wink:

ale praktyczność rzeczywiście czasem kuleje :P

Opublikowano

Czy ja wiem czy coupeta jest naj? Hm. Sam miałem touringa (ale ja od zawsze kocham się tylko w kombi). i według mnie to najładniejsze nadwozie w jakie ubrana była E36. Linia dachu kończy się sensownie, łagodnie schodząc w dół klapą i dalej szybą. A w sedanie czy coupe brakuje mi czegoś, jakiegoś zakończenia dachu.

 

No i w mojej opinii touring najładniej wygląda w Mpaku - nie trzeba go nawet na glebę kłaść, wystarczy dobre koło, nie za szerokie, i nawet na seryjnym zawiasie wygląda kozacko.

 

Ale mówię, to tylko moja opinia, a ja z sedanów to miałem tylko mercedes W201, a i to żałowałem, że nie ma wersji kombi ;).

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
W sumie to chyba najbardziej bym był skłonny pod kombi. jeszcze nie miałem a czasami trzeba było coś przewieść to trzeba było poprosić koleżke z kombi :)) cupe faktycznie ładnie wygląda ale te 3 drzwi mnie jednak nie przekonują :P dlatego alternatywa to może być sedan. Bede wybierał pomiędzy kombi a sedanem ze wskazaniem na tego pierwszego. Tylko boje się wysokich przebiegów z tego co slyszalem. A byscie polecili diesel czy benzynka z gazem ? a i jeszcze wytłumaczcie mi o co chodzi z tym m pakietem co w sklad tego pakietu wchodzi jak i gdzie sie to montuje i ile to kosztuje gdyż nie mam ten temat żadnego pojęcia :) pozdro
Opublikowano
co do M-Pakietu to masz zewnętrzne ospojlerowanie czyli zderzaki progi lusterka dużo ładniej się auto prezentuje w M-Pakiecie nabiera sportowego wyglądu ale za to cena auta idzie w górę
Opublikowano
a w kombi przebieg 370 to silnik już raczej na skraju żywota ? jak to jest żeby się nie wrypać w konkretne wydatki . jakie zalety kombi w benzynie a jakie w dieslu i czy 1.8. czy 2.0 silnik ?
Opublikowano
nie bałbym się jakoś szczególnie przebiegów rzędu 300-400kkm - moja 320i ma nalatane 295kkm i wygląda na to że nie ma zamiaru się rozlatywać :P widywałem sprzęty po 300k ale mil i też jeździły ok.
Opublikowano
370tys to chociaż masz duze prawdopodobienstwo ze przebieg prawdziwy nie licz na to ze 18 letni samochód będzie miał realne 180tys :wink: jeśli silnik jest na wykonczeniu to poznasz to po jego pracy osiągach odpalaniu ale raczej te silniki powinny wytrzymać te 500tyś oba silniki nie są złe ale 2.0 był bym bardziej przekonany 1.8 ma więcej wad
Opublikowano
no dobra mówicie że na przebieg raczej niema co parzyć tylko na kulture pracy silnika ale Wenek z tym silnikiem że 2.0 mniej awaryjny niż 1.8 ale to w dieslu czy benzynie ? a właśnie a zdarzają się sedany ze składa sie tylna kanapa ?
Opublikowano

Nie ma co porównywać diesla do benzyny. 1,7 tds, czyli mniejszy diesel w E36 daje radę tylko pod warunkiem zachipowania maszyny, bez chipsa auto jedzie, a i to powiedziane jest na wyrost. A po chipsie spokojnie do dynamicznej jazdy w mieście wystarczy.

Benzyna 2.0 to podobno najgorszy z możliwych wyborów, bo mocy brak, a spalanie podobne jak 2.5. Jeśli ja miałbym coś doradzać, to szukać dobrego, zadbanego diesla 2.5tds, i pakować chipsa. Masz wtedy okolice 170 koni, pierdylion niutonometrów i spalanie na poziomie 9 - 10 litrów i to przy ostrym bucie w podłogę. Odpowiednik benzynowy, czyli 323i nie ma szans zejść tak nisko ze spalaniem, no chyba, że stojąc w miejscu. Oczywiście zaraz podniesie sie larum, że jak BMW to tylko benzyna, a TDS to shit, ale ja mam odmienne zdanie, jeździłem tds długo i to nie jednym, i jakoś nic się nie działo, a u mnie auta lekko nie mają... Warunkiem jest znaleźć nie zajechany egzemplarz.

Chyba, że nie liczysz się ze spalaniem, albo po prostu godzisz się na duże koszty eksploatacji, to wtedy tylko 2.8 - ten silnik to szatan nie silnik.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.