Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam do osob ogarnietych w temacie pytanie, czy to normalne ze za intercoolerem w tej alu rurze gdzie jest czujnik temp powietrza mam olej, oraz sam czujnik jest nim upackany?

czy ten czujnik działa poprawnie pomimo iż jest on cały w oleju ?

napewno troche oleju leci z tej rurki co leci od filtra pow do turbo- dodam zze wymieniłem całą kompletną odmę+ uszczelki pod nią czy to też normalne ?

Opublikowano
oleju za turbiną zawsze troszkę może być, w rurach i w intercoolerze też. Ale oleju na tyle, że jak wsadzisz palec to wybrudzisz go olejem, ale nie tak, zeby cokolwiek się z tego wylewało.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
jak ściągniesz plastikowe osłony z dołu auta to jeżeli na nich jest zaciek/brud to jest jeszcze OK, jeżeli jednak jest to już stała, mokra/wilgotna plama to nie jest już OK...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli nie widzisz istotnego spadku poziomu oleju na bagnecie po przebiegach rzędu 1000 - 2000 km to nie ma się czym marwić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.