Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie.

jestem swiezym forumowiczem i mam jedno jedyne już pytanko dotyczące mojego e90.

otoz nie działa u mnie trzykrotne mruganie kierunkowskazu np. do zmiany pasa.

dziwne jest to ze po zakupie przez jeden dzień to dzialalo a teraz nie.

wiec proszę o pomoc gdzie trzeba cos przestawić żeby to zadzialalo ponownie bo mi już pomyslow brak.

pozdrawiam serdecznie!

Opublikowano

Masz i- drive?

Zmieniles może kluczyk ?

Niektóre funkcje uzytkownika zapamietywane są w kluczykach.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
Dokładnie. Jest to opcja, ktora mozna włączyć/wyłączyć z poziomu idrive'a, i tak samo jak ustawienia lusterek itp, przypisana jest do konkretnego kluczyka. Oczywiście możesz to zmieniać.
Opublikowano
dopowiem ze idrive'a nie musisz miec - ja nie mam i u mnie to mozna ustawic z poziomu komputera pokladowego manetka. Potwierdzam tez ze jest to ustawienie przypisane do kluczyka.
Opublikowano

dzięki Panowie. Okazalo się to taaakie proste;)

czy w e90 dieselkach (automatach) jest cos takiego jak granie swiec? czy robi to się jakos automatycznie i po wsadzeniu kluczyka po kilku sekundach można startować motor?

Opublikowano
dzięki Panowie. Okazalo się to taaakie proste;)

czy w e90 dieselkach (automatach) jest cos takiego jak granie swiec? czy robi to się jakos automatycznie i po wsadzeniu kluczyka po kilku sekundach można startować motor?

Jak jest zbyt zimno i potrzeba do zapłonu świec, to po wciśnięciu przycisku start zapala się ikona świec i auto odpala z małym opóźnieniem. Także nie musisz się martwić. U mnie występuje taka sytuacja tylko w naprawdę mroźne dni, no ale auto garażowane.

Opublikowano

aha no to dobrze ze z tymi swiecami wszystko jasne.

jutro jade do mechanika niestety auto odstawić bo mam pare problemów z nim...

byłem,opowiadalem gostkowi co boli bmw i jakos nie miał przerażonej miny wiec może i ja nie będę mieć takiej po całym serwisie;p

boli ja m.in.

-ubytek plynu chłodniczego

-kopci(jak zimna jest to tak ostro jakby turbo padlo) a jak się nagrzeje to jest tylko puszczanie dyma co tez jest raczej nie na miejscu

miał może już podobne objawy i wie co sie dzialo?

jeżeli nie to po wszystkim podzielę się ów doświadczeniem oby tylko katastrofy nie było (finansowej i mechanicznej)

pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.