Skocz do zawartości

[e91] 325d po programie, co dalej na >300KM?


PatLove

Rekomendowane odpowiedzi

TC, a jak ze sprzęgłem? Seria zniesie taki stage 2 >300KM, >600Nm i ewentualnie stage 3 >350KM i >650Nm? Z tego co wiem w Audi b8 3.0TDI seria znosi praktycznie wszystko co udaje się wycisnąć z tych silników, czyli np 380KM i 730Nm, tyle że tam jest quattro...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

TC, a jak ze sprzęgłem? Seria zniesie taki stage 2 >300KM, >600Nm i ewentualnie stage 3 >350KM i >650Nm? Z tego co wiem w Audi b8 3.0TDI seria znosi praktycznie wszystko co udaje się wycisnąć z tych silników, czyli np 380KM i 730Nm, tyle że tam jest quattro...

 

Jeśli chodzi o moc maksymalną to zniesie. Jesli chodzi o moment obrotowy to raczej nie. Wibracje z dwumasu będą. Moment trzeba wypłaszczać a nie podnosić na nie wiadomo jaki poziom :) A to że masz takie informacje o 3.0TDI to nie wiem.. Wiele egzemplarzy nie potrafi znieść 600Nm przy 2000obr. Dlatego montaż hybrydowej turbiny, która później wstaje jest idealnym posunięciem bo rezygnujemy z dużego ciśnienia na dole które tak czy siak nie możemy wykorzystać a za to mamy piękną górę.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TC, a jak ze sprzęgłem? Seria zniesie taki stage 2 >300KM, >600Nm i ewentualnie stage 3 >350KM i >650Nm? Z tego co wiem w Audi b8 3.0TDI seria znosi praktycznie wszystko co udaje się wycisnąć z tych silników, czyli np 380KM i 730Nm, tyle że tam jest quattro...

Kolego miałem E46 z mocą 297km i 618Nm i moment był tak duży że ori spręgło dawało radę ale tak jak pisze wyżej kolega jnx dwumas już nie dawał rady ale w E90 dwumas jest inaczej podparty na wałku sprzegłowym niż E46 wię podejrzewam że powyżej 600 niutów powinna wytrzymać bez wpadania w drgania zresztą kolega alduviel ma ponad 600 niutonów i daje radę, tylko zastanawiam się jak długo wytrzyma używane sprzegło :?: bo jak robiłem tak mocny program w E46 to wymieniałem na nowe ori sprzęgło i dwumas i skrzynia biegów po całkowitym remoncie i teraz autko po programie ma zrobione 60 tysi i wszystko pracuje jak przed programem a wiem co pisze bo auto kupił mój kolega z pracy z którym na co dzień pracuje.

Głowica w 325 i 330 i 335d jest taka sama, wtryski się różnią w 325, 330, 335d w 335d są piezo i takich szukaj a jeżeli Ic to możesz zamówić w MG Motorsport ja mam robiony od nich i jest wcisnięty max jaki był możliwy do zmieszczenia bez jakiegokolwiek rzeźbienia w konstrukcji auta za Ic z montażem zapłaciłem 2 tysie ale Icek jest wykonany profi i pod ori przewody doładowania.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czerwony330d dzięki za wypowiedź. Dopytam jeszcze odnośnie wtrysków-jeżeli w 335d są piezo i takich mam szukać to rozumiem, że u mnie w 325d też są piezo? bo jeżeli są cewkowe to chyba piezo z cewkowymi nie są zamienne?

 

Co do IC to 2000pln jest jak dla mnie kwotą nie do zaakceptowania, taniej można kupić kopie wagner ale ja mam już inny plan. Szczegóły napiszę jak okaże się czy wypali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czerwony330d dzięki za wypowiedź. Dopytam jeszcze odnośnie wtrysków-jeżeli w 335d są piezo i takich mam szukać to rozumiem, że u mnie w 325d też są piezo? bo jeżeli są cewkowe to chyba piezo z cewkowymi nie są zamienne?

 

Co do IC to 2000pln jest jak dla mnie kwotą nie do zaakceptowania, taniej można kupić kopie wagner ale ja mam już inny plan. Szczegóły napiszę jak okaże się czy wypali.

W 335d są na pewno piezo i u ciebie też a cewkowe z piezo na pewno nie zagrają.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TC, a jak ze sprzęgłem? Seria zniesie taki stage 2 >300KM, >600Nm i ewentualnie stage 3 >350KM i >650Nm? Z tego co wiem w Audi b8 3.0TDI seria znosi praktycznie wszystko co udaje się wycisnąć z tych silników, czyli np 380KM i 730Nm, tyle że tam jest quattro...

 

w audi b8 3.0tdi sprzęgło seryjne tyle znosi i to przy czterołapie, bo jest dwutarczowe,

w bmw jeszcze tego nie ma ...

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zaczynam powoli kompletować graty i mam dylemat z filtrem powietrza(wiem, że to pierdoła ale wolałbym nie kupować dwa razy)-lepiej k&n czy może pipercross?

kacpercio udowodnił, że wkładka k&n-a daje przyrosty na poziomie 8KM i 20Nm, a testował ktoś pipercrossa? Nie wiem jak jest w dieslach i bmw ale w turbo benzynach, które do tej pory miałem jednak lepiej sprawdzały się filtry gąbkowe(co prawda nie wkładki, tylko CAI i nie konkretnie pipercross, tylko w akurat u mnie ITG i HKS) więc czysto teoretyczny wybór wskazywałby na pipercross-a...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam powoli kompletować graty i mam dylemat z filtrem powietrza(wiem, że to pierdoła ale wolałbym nie kupować dwa razy)-lepiej k&n czy może pipercross?

kacpercio udowodnił, że wkładka k&n-a daje przyrosty na poziomie 8KM i 20Nm, a testował ktoś pipercrossa? Nie wiem jak jest w dieslach i bmw ale w turbo benzynach, które do tej pory miałem jednak lepiej sprawdzały się filtry gąbkowe(co prawda nie wkładki, tylko CAI i nie konkretnie pipercross, tylko w akurat u mnie ITG i HKS) więc czysto teoretyczny wybór wskazywałby na pipercross-a...

Kolego ja mam wkładkę K&N i również zastanawiałem się nad Pipercrossem ale zostałem przy K&N ponieważ jest to firma bardziej znana, możesz dla odmiany założyć Pipercrossa bo jest chyba trochę tańszy.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że pipercross jest mniej znany nie mogę się zgodzić. K&N i Pipercross to tak samo znane firmy z tej samej półki jakościowej, chociaż jak dobrze zauważyłeś pc jest tańszy od k&n. Po prostu u nas w PL k&n jest bardziej rozpoznawalną i rozreklamowaną marką i może stąd Twoja wypowiedź ale w GB czy USA sprawa nie jest już tak oczywista...

 

Mi chodziło bardziej o konstrukcję tych filtrów i jej wpływ na przyrost mocy bo jeżeli mam już cokolwiek zmieniać, to raczej nie dla lepszego samopoczucia czy ot tak sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że pipercross jest mniej znany nie mogę się zgodzić. K&N i Pipercross to tak samo znane firmy z tej samej półki jakościowej, chociaż jak dobrze zauważyłeś pc jest tańszy od k&n. Po prostu u nas w PL k&n jest bardziej rozpoznawalną i rozreklamowaną marką i może stąd Twoja wypowiedź ale w GB czy USA sprawa nie jest już tak oczywista...

 

Mi chodziło bardziej o konstrukcję tych filtrów i jej wpływ na przyrost mocy bo jeżeli mam już cokolwiek zmieniać, to raczej nie dla lepszego samopoczucia czy ot tak sobie.

Tutaj się z tobą zgodzę natomiast co parametrów tych filtrów to nie bardzo masz szanse otrzymać odpowiedzi bo jedynie kolega Kacpercio sprawdzał filtr K&N a nie mam pojęcia czy ktokolwiek sprawdzał filtr Pipercrossa.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że pipercross jest mniej znany nie mogę się zgodzić. K&N i Pipercross to tak samo znane firmy z tej samej półki jakościowej, chociaż jak dobrze zauważyłeś pc jest tańszy od k&n. Po prostu u nas w PL k&n jest bardziej rozpoznawalną i rozreklamowaną marką i może stąd Twoja wypowiedź ale w GB czy USA sprawa nie jest już tak oczywista...

 

Mi chodziło bardziej o konstrukcję tych filtrów i jej wpływ na przyrost mocy bo jeżeli mam już cokolwiek zmieniać, to raczej nie dla lepszego samopoczucia czy ot tak sobie.

Tutaj się z tobą zgodzę natomiast co parametrów tych filtrów to nie bardzo masz szanse otrzymać odpowiedzi bo jedynie kolega Kacpercio sprawdzał filtr K&N a nie mam pojęcia czy ktokolwiek sprawdzał filtr Pipercrossa.

 

Wkładkę od Pipercrossa miał przez chwile założoną kolega Plastick w 335d. Z tego co mówił ta wkładka mu się rozleciała w krótkim czasie. Może była wadliwa nie wiem. W każdym bądź razie jak się pozbył tego Pipiercrossa to włożył wkładkę Simota. To taki tańszy odpowiednik k&n.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim bądź razie masz odpowiedź że lepiej wybrać K&N :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że Pipercross się rozleciał jest bardzo dziwne...

Miałem już filtry tego producenta i spisywały się bez zastrzeżeń systematycznie "prane" ale tak, jak piszesz, może ten konkretny był jakiś wadliwy albo nie był to oryginał bo umówmy się kawałek gąbki z napisem "Pipercross" nie trudno podrobić...

Co do wartości jakie wnoszą te filtry to wydaje mi się, że nie ma tu jakiejś innej filozofii niż w przypadku silników benzynowych i chodzi o większy przepływ powietrza niż w przypadku papierowych wkładek. Konstrukcje Pc i k&n-a trochę się jednak różnią i dlatego zapytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
witam ....chcem do siebie wsadzic wtryski od 335d i czy bezproblemowo beda pasowac i dzialac czy trzeba cos kodowac wymieniac.......jak to wyglada od strony technicznej.......bo powiedziano mi ze auto nie odpali bo nie pasuja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będą pasować, wystarczy że inpą zakodujesz nowy kod IMA i wszystko będzie jak z fabryki.

 

Niech zgadnę. Pan Janusz z warsztatu cytryn i gumiak tak Ci powiedział bo nie zgadzają mu się cyferki w silnikach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wnoszę z Twojego podpisu ze masz 3.0

od 2007 roku w 335d i 330d sa te same wtryski

jedyny 3.0 motor ze słabszymi wtryskami to ten o oznaczeniu 325d

do sprawdzenia choćby tu

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?id=VC91-EUR-09-2005-E90-BMW-330d&mg=13&sg=15&diagId=13_1150&q=13537808089&series=E90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.