Skocz do zawartości

E60 520d diagnoza przeplywomierza


Jaras1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy moglby ktos z szanownych forumowiczow rzucic okiem na filmik (dane z inpy) chodzi mi o diagnoze przeplywomierza dodam ze moja betka to E60 520d oryginalnie163km po remapie ok 205km z gory dziekuje.

http://img40.imageshack.us/img40/4825/yfujpyndplanzidudjydwk.mp4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jakbys mogl powiedziec ktore dane sa z kosmosu dzieki

 

Dane przeplywki, przeciez o takie pytasz!

Z reszta sam widzisz ze skala maksymalnie idzie do 650 mg/stroke a Ty masz wartosci kolo 2000 tys.

 

Dalatego pisze ze sprawdz DIS-em jak mozesz. Przy zamknietym EGR, wartosci na sprawnej przeplywce wynosza kolo 600 mg/stroke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie o to mi chodzi czyli co moze przypuszczalnie swiadczyc o tak duzych wartosiach przeplywki?Nie mam jak sprawdzic disem narazie dzieki za odpowiedz.

 

Swiadczy to o tym ze inpa prawdopodobnie pokazuje wartosci niewiarygodne. Nie wierze ze Twoja porzeplywka zapodaje takie pomiary. Zanim zakupisz nowke lub bedziesz sie glowic dlaczego masz takie wartosci, sprawdz dis-em, o ile masz taka mozliwosc. Na 99% beda inne wartosci pokazywane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj innej INPY kiedyś mialem podobnie tylko z temperaturą silnika dwukrotnie mi zawyzala. Ściągnąłem z chomika i teraz parametry pokazuje jak trzeba. Pzdr.

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

..pasja to moje życie..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jaras, z tego filmu mozna malo wnioskow wyciagnac. Jedyny ktory mi sie nasowa to to, ze wartosci sa nadal za duze przy dobrym przegazowaniu. Byc moze dlatego ze dodajesz gazu doslownie na dwie sekundy a nie trzymasz obroty przez kilka sekund.

 

Dis pokazje to bardziej dokladnie. Robi ta pracedure na wolnych oraz przy 4100Obr/min. Wartosci nie przekraczaja nigdy 690mg/stroke przy 4100Obr/min. U ciebie jakies zawyzone to wszystko.

Do tego wazna jest takze praca AGR-a. W zaleznosci od pracy AGR, zwieksza lub zmniejsza sie przeplyw powietrza przez przeplywke. To wszystko zrobisz tylko DIS-em. Inpa do tego sie calkowicie nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.