Skocz do zawartości

[318i] Jakie Polecacie czesci


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam kilka pytan:

1. Czy warto robic na zamiennikach?

2. Czy jest sens szukac czesci w kolorze?

3. Jakie polecacie lampy przednie org bosch czy moga byc zamienniki http://allegro.pl/lampa-lampy-reflektory-komplet-bmw-e46-e-46-migac-i3600090204.html oraz inne(jakie polecacie)?

4. Zderzak przedni kupic orginalny czy zamiennik mpakiet bez problemu bedzie pasował(Jaki Polecacie)?

5. Czy w ogole opłaca się robic BMW?

 

zdjecia poniżej

 

http://www.fotoszok.pl/upload/fbbdf729.jpg

Edytowane przez matilapy
Opublikowano

Kolego ,jeśli wzdłużna podłużnica nie została pokrzywiona to raczej warto jest naprawić

a jeśli chodzi o części blacharskie to raczej ori ale z używek,w tych czasach to już nawet po kolorze można błotniki itp znaleźć

lampy też lepiej kupić dobrą oryginalną używkę niż te miękkie bublowate zamienniki ,

Opublikowano

Podłuznica raczej ie jest pokrzywiona.

Własnie szukam w kolorze czesci, ale czy nie beda nie rozniły..

Tak tez myslalem z lampami wiec bede szukał orginalnych.

Zderzak od coupe lub polifrotwej bedzie pasowal?

Opublikowano

Coupe albo lift ... chcesz kundla robić ?

Części polecam ori, w czasach gdzie jest ich na pęczki w używkach i jest w czym wybierać, nie widzę innej opcji.

Uderzenie wygląda na wymuszenie pierwszeństwa, bo nie ta strona co trzeba ;)

Opublikowano

Tak wyglada, ale zaden inny samochod nie bral udziału w wypadku. Tydzień temu nie miłe spotkanie z dzikiem. Odbiłem na lewa strone, ale niestety nie udało mi sie uciec. Odszkodowania nie dostane i musze naprawiac na swoj koszt.

 

Zastanawiałem sie nad zderzakiem m pakiet.

To zalezy ile bedzie kosztowała robocizna.

Opublikowano

Zrobisz jak zechcesz ale żaden zamiennikowy zderzak nie ma porównania w jakości z oryginałem nawet używanym

miałem podobne spotkanie e39 z 2 dzikami bydlakami bo były wyższe od maski auta ale wyhamowałem i tylko poszły zderzak ,plastiki ,halogeny itp ,odnośnie halogenów to też kupiłem zamienniki ale to taki szajs że szkoda gadać ładnie tylko wyglądały bo szkła miały clar ale nic po za tym założyłem z powrotem oryginalne.

Opublikowano
Tak jak koledzy piszą części tylko ori używki. Nie pakuj od polifta bo wiocha wyjdzie. Szukaj w kolorze, starguj cene za cały komplet części, przy tym kolorze są duże szanse że nie będzie widać różnicy odcieni.
Opublikowano
JEszcze mam pytanie da sie wyprostowac prawy fartuch, pas przedni??? Jestem w poszukiwaniach, ale ciezko znalezc u jednej osoby wszystkie czesci w dobrym stanie
Opublikowano
Jeżeli miałbym wybierać ori używki a nówki zamienniki wybrałbym ori używki. Z zamiennikami są wieczne problemy (a tu coś nie pasuje a tu coś nie dochodzi a tu się nie łączy) tym bardziej, że jest szansa kupienia wszystkiego pod kolor (choć bardzo nikła)
Opublikowano

A po co się silić na kolor od razu? Skoro auto ma jeździć, a nie być "do żyda", to można rozłożyć finanse - wyprostować, wstawić cześci zniszczone bezpowrotnie, założyć oświetlenie, blachę, a pomalować np. na sezon letni - pół roku to aż nadto, żeby uzbierać te kilka stów na lakierowanie dwóch elementów.

 

Co ja tutaj widzę, to jednak podłużnica - może tego nie widać, ale jak znam życie, to nie obejdzie się bez płyty i ciągania. Problem jest taki, że zazwyczaj na pierwszy rzut oka nic nie widać, a na płycie wychodzi. Ale i tak i tak bym zrobił, kupić przedni pas, kupić lampę, błotnik i zderzak obojętnie jaki kolor, aby taniej, dać na płytę - bez prostowania fartucha pod błotnik się nie obejdzie, to i można podciągnąć podłużnicę (jeśli to rzeczywiście był dzik, to idę w zakład, że poszła w dół), poskładać do kupy i jeździć, przy okazji zbierając na lakiernika.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

smiało wymieniaj na uzywane oryginalne elementy nawet pod kolor,

naprawa wyjdzie Cie max 2 do 3 tys zł bez żadnego lepienia i cudowania.

zamienników nie polecam, odstają i dziwne rzeczy sie z tym dzieja.

Az zal jak się patrzy na drodze na włascicieli BMW i ich polepione tanim kosztem padliny..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powodzenia w szukaniu błotnika bez rdzy, a wam się śni jeszcze pod kolor. :lol:

 

2-3tyś? :mrgreen:

błotnik, maska, zderzak /zwykły bo mpakiet kompletny to ~1000zł/ to z 1200-1500zł, pas lampa, kierunek, nadkola + kilka/naście drobnych dodatków z 1000zł, a gdzie blacharka + lakierowanie min 3 elementów.

Opublikowano
Zgadzam się z poprzednikiem - szukanie błotnika używanego bez rdzy to jak szukanie igły w stogu siana. Ja ostatnio wymieniałem u siebie właśnie ze względu że 14 lat zrobiło swoje i jak patrzyłem na to co mi oferowali z używek to lepiej byłoby nic nie robić. W końcu kupiłem zamiennik "lepszy" za 130zł :P , bo tańsze były za 90 i 70 zł. Zakonserwowałem porządnie i zobaczymy mam nadzieję że na 5lat będzie spokój. :D Jedno trzeba przyznać tajwańczykom - podróbka bardzo dobrze spasowana - żadnych problemów przy montażu, szczelinki jak w orginale. :cool2:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
nie jest on jakoś bardzo zmasakrowany, ale może być dużo kombinowania aby lampa pasowała poprawnie. Wymienisz cały i będzie wszystko pasowało na cacy. A będziesz robił sam czy ktoś? bo chyba po pytaniu sądzę, że ktoś.
Opublikowano
Nie jestem w stanie sam wyprostować fartuch prawy oraz po nim blachy. Myślałem zrobić tak, że "ktos" mi wyprostuje a sam spasuje. Mogę kupić pas przedni za 100 zł kompletny plastikami chociaż u mnie plastiki są dobre.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.