Skocz do zawartości

sprawdzajcie temperature silnika!!! WYMIANA TERMOSTATÓW


K8v8M

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 603
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam.Mam prosbe jak sprawdzic temperature silnika w ukrytym MENU?jak wejsc na ukryte meni wiadomo co dalej?moglby ktos krok po kroku mi to wyjasnic?niedawno wymienilem termostat egr i chcialbym zobaczyc co sie zmienilo,wczesniej odczytalem temp.przy diagnozie komp.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ok, a który zamierzasz wymienić?

 

Żaden argument ok, w sumie jeśli lubisz kilka razy oddawać auto do mechnika i wyadawać kasę, a nie zrobić coś dobrze za pierwszym razem to luz :).

 

Przecież termostat nie kosztuje 1000 zł, tylko 100 zł, a robocizna i jego wymiana trochę więcej, przez takie glupie oszczędzanie wydasz dwa razy więcej. Zrób jak uważasz, Twoje pieniądze.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat główny.

A jeżeli argumentem ma być" wymien bo tak" to raczej dzięki. Pytam czy działanie obu jest od siebie jakoś uzależnione, bo moim zdaniem raczej średnio, ale nie wiem więc pytam. Poza tym nawet jeśli wymienię tylko główny to termostat egr mogę wymienić później sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj doświadczenie forumowiczów, w tym moje mówi, że termostaty zawsze są popsute oba. Znajdziesz tutaj wiele osób, które myślały, że jeden będzie walnięty, a były zawsze dwa. Nie znam przypadku gdzie ktoś powiedział, mój główny jest walnięty, a EGR nie. Po za tym, skąd wiesz, że główny masz popsuty, skoro zaczynasz od niego? Sprawdziłeś to? Może Twój główny jest ok, a EGR nie?

 

Zaoszczędź sobie czasu i kup dwa , bo mogę się z Tobą założyć, że oba są uwalone.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam temp pomiędzy 75-85 spokojna jazda miejska zima-lato.Co pewien czas temp 88-94 spokojna jazda miejska zima-lato.Trasa zima-lato tak samo jak w mieście.Dajemy po zaworach temp miasto-trasa 88-94 Monitoruje stale temp Interfejsem OBD SCAN Bluetooth ELM327 OBD2 MINI CD.Nic nie wymieniam.Radzę dokładnie sprawdzać temp.Wiem że najprościej jest napisać "do wymiany oba termostaty".Po wymianie termostatów w ASO takie same parametry temp silnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlacze sie pod temat, pierwszy raz po kupnie auta( e93 325d) sprawdzilem temp silnika

temperatura zew 8-9 stopni

trasa lubin-wroclaw czyli jakies 80km, spokojna jazda, momentami max 140-150km/h

temperatura silnika 70-72stopnie

w aucie oczywiscie cieplo

czy to moga byc termostaty? czy te silniki tak sie grzeja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

czy to moga byc termostat

 

 

Mogą być termostat.

 

Panowie, wy wszyscy piszecie o MXX? bo u mnie w N47 temp. trzyma 90°C w mieście, autostradzie itd. Jak raz złapie to trzyma bez prob. i dziwi mnie żeby w M były pomiędzy 75 a 90°C było normalną temp.

Mi nawet na postoju bez nawiewu trzyma 90 i nie drgnie.

Edytowane przez speed1211

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Siedzę na postoju 10min. w samochodzie, temp. podskoczyła do 95 :think:

 

2min. 96°C a wiatrak się nie włącza, mhm...

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzę na postoju 10min. w samochodzie, temp. podskoczyła do 95 :think:

 

2min. 96°C

Chwalisz się czy żalisz? To normalne jest.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie, właśnie zwróciłem na to uwagę i zastanawiałem się czy norma.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, właśnie zwróciłem na to uwagę i zastanawiałem się czy norma.

No a czego się spodziewałeś w sytuacji gdy nie ma przepływu powietrza przez chłodnice a więc i chłodzenia, a cały czas dostarczasz ciepło? Po to jest wentylator na chłodnicy by, Jeśli temperatura dojdzie do granicznego poziomu, włączyć sië i wymusić przepływ powietrza przez chłodnice. . Zresztą możesz to przy okazji sprawdzić. Nie pamiętam przy ilu się powinien włączyć. 110?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wiem że disel pracuje w wyższych temp. ale bardziej myślałem że przy obciążeniu a na postoju będzie wiatrak zabijał do 90.

 

Nie sprawdzę bo już wyłączyłem. Temp. spadła na chwilę z 97 do 95 ale jak wyskoczylem i zajrzałem pod maskę to wentylator się nie kręcił. Pewnie termostat otworzył się na maxa i opływ schlodzil. Swoją drogą chyba dobry sposób na sprawdzenie działania termostata głównego.

 

Dla ścisłości nawiewu był na pierwszej kresce, 21°C

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest dobry sposób. Możesz dojść do 88 stopni nawet przy niesprawnym termostacie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No, koszta nie są wysokie a serwis płynu można przy okazji zrobić :mrgreen:

we własnym zakresie za termostaty i płyn pewnie coś w granicach 400zl ale podnosnik by sie przydał.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.