Skocz do zawartości

Jaki dyferencjał do e36 320i szpera 100% do driftu i palenia


dawidek858

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 320i cpe na dyfrze 3.45 szpera 100%, niestety koło zębate się rozwaliło o talerz i jestem zmuszony do wymiany dyfra. Jaki dyfer kupić aby mieć krótsze, a jaki żeby mieć dłuższe biegi ? Słyszałem, że do driftu biorą od diesla, co to daje i czy to pasuje na półosie i wgl ? Bo wiem, że półosie od 2.5 różnią się od półosi od 2.0. Dyferencjał który będę kupował będzie przed założeniem zespawany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom tylko że dyfry na dużej głowie mają długie przełożenia tak same to z diesli (zauważyłem dawidek858 że pisałeś coś w temacie o dyfrach, a tam masz napisane jakie są przełożenia) i 2.0 nie będzie miał siły żeby tym przekręcić...

 

Im krótszy dyfer tym większe przyspieszenie, ale za to mniejszy v-max(większa liczba na tabliczce, w twoim przypadku krótsze dyfry niż standardowy w twojej 320 to jedynie 4,44 - było one w 316/318/318is w automatach). Na krótszym dyfrze dużo lżej wpadać w poślizg, mój kumpel ma w compakt'cie 318ti dyfer 4,44 zaspawany na 100% i daje radę bokiem latać.

 

Pchać dużej głowy nie masz co bo to bez sensu w dwuliterówce... Do driftu zakładają dyfry na dużej głowie ale do mocnych silników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.