Witam, mam problem z moją e90, świeci się kontrolka dpfu, auto jest bardzo słabe i kręci do 3,5 tyś po czym obroty zatrzymują się i wskazówka ekonomizera spada mimo wciśniętego zagu w podłogę, jeździłem tak trochę czasu, aż w końcu przejechałem autostradą około 60km przy prędkości około 180km/h i przepaliło raczej go bo, auto znacząco nabrało mocy i kręciło do końca, wróciłęm po paru godzinach autostradą z podobną prędokścią też około 60km. Dwa dni jeździłem po mieście, drogach, po których trzeba zwalniać wyprzedzać dość szybko, lecz na trzeci dzień auto ponownie straciło moc lecz kręciło obroty do końca, lecz dzień później znowu max 3,5tyś i straszny muł. Normalnie ma około 8s do setki, teraz ma około 18-20. Co robić ? Trzeba wycinać koniecznie DPF, czy jest jakaś tańsza i prostsza opcja ?