Skocz do zawartości

dawidek858

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320d e46 FL 2002

    320d e90 2008

    320i e36 1995
  • Lokalizacja
    Szprotawa

Osiągnięcia dawidek858

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. U mnie jest to samo, jak przepale na autostradzie przy dużej prędkości przez około 60km jest ok na jakieś dwa dni, potem auto znowu jest zamulone, i kręci do 3,5tyś. Może to być też coś z mieszanką, turbafką czy też przepalić go jeszcze raz na dłuższej trasie ?
  2. Witam, mam problem z moją e90, świeci się kontrolka dpfu, auto jest bardzo słabe i kręci do 3,5 tyś po czym obroty zatrzymują się i wskazówka ekonomizera spada mimo wciśniętego zagu w podłogę, jeździłem tak trochę czasu, aż w końcu przejechałem autostradą około 60km przy prędkości około 180km/h i przepaliło raczej go bo, auto znacząco nabrało mocy i kręciło do końca, wróciłęm po paru godzinach autostradą z podobną prędokścią też około 60km. Dwa dni jeździłem po mieście, drogach, po których trzeba zwalniać wyprzedzać dość szybko, lecz na trzeci dzień auto ponownie straciło moc lecz kręciło obroty do końca, lecz dzień później znowu max 3,5tyś i straszny muł. Normalnie ma około 8s do setki, teraz ma około 18-20. Co robić ? Trzeba wycinać koniecznie DPF, czy jest jakaś tańsza i prostsza opcja ?
  3. Kolektory od 2.8 spasują do silnika m54b30. Zakładam do nich wydech z 2.8 e36, dlatego od 3.0 odpadają. Czy kolektoey ze zwykłego m52b28 różnią się od m52b28tu ? I czy to z e38 czy z e46 jest różnica?
  4. Witam, dzisiaj kupiłem kompletny silnik z komputerem M54B30 bez skrzyni sprzęgła dwumasy ponieważ, był to automat z e46 z 2003r. Ja chcę wsadzić do niej swoją skrzynię od 2,0 razem ze sprzęgłem, dwumasą i dociskiem, bo ponoć pasuje, wiem, że docisk będzie słaby lecz jak coś to kupię od 3.0. Problem jest w tym, że skrzynia automatyczna ma osobny komputer, a manual nie ma, co zrobić ? Przerabiać w jakiś sposób wiązkę ? Jak wygląda taki swap, od czego zacząć ? Auto to E36 coupe 95r, orginalne moje 2.0 ma ews.
  5. do driftu i palenia gumy w m52b20 jaki polecacie ? wiadomo, że będzie zespawany
  6. Mam 320i cpe na dyfrze 3.45 szpera 100%, niestety koło zębate się rozwaliło o talerz i jestem zmuszony do wymiany dyfra. Jaki dyfer kupić aby mieć krótsze, a jaki żeby mieć dłuższe biegi ? Słyszałem, że do driftu biorą od diesla, co to daje i czy to pasuje na półosie i wgl ? Bo wiem, że półosie od 2.5 różnią się od półosi od 2.0. Dyferencjał który będę kupował będzie przed założeniem zespawany.
  7. To benzyna a nie diesel. Mechanik mówił, ze to najprawdopodobniej tarcz i łożysko do wymiany.
  8. Witam. Mam e36 m52b20, gdy wciskam gaz do końca i strzelam ze sprzęgła to szarpie autem w przod i tył tak jak to wciskal i puszczał sprzęgło. Co to moze być? Docisk, czy moze cale sprzęgło?
  9. Właśnie kupiłem ja za 2 tysiące do opłat. Wy szanujecie swoje auta i bardzo dobrze. Ja jestem nowicjuszem i kupiłem to auto żeby się nauczyć driftu, a który drifter nie pali gumy? Do jazdy codziennej mam e90. Chce tylko wiedzieć jak nie zaszkodzić za bardzo swojemu autu przy tym i chciałem jakieś wskazówki. Za 2 tygodnie spawam most.
  10. nie chodzi mi tylko o palenie gumy, kupiłem ta e36 z mysla o nauce driftu, za 2 tyg bede miał szpere 100%, do jazdy codziennej mam inne auto, jeśli chodzi o palenie to tylko na zlotach i imprezach i po zatym mam zawsze na zmiane koła które zakładam do palenia, pytam tylko jak to robić żeby nie uszkodzić np mostu, półosi, nie zarżnąć silnika, jak na przykład zrobić żeby wentylator chłodnicy włączać ręcznie.
  11. Przed tym paleniem, jeździłem nią z 60km i jeżdżę nią codziennie po 40km w miarę spokojnie. Żeby nie zakładać nowego tematu mam pytanie. Jak ja przygotować do palenia gumy?
  12. Dzięki za odpowiedź, hamulce blokowały ale pohamowałem troche i sie ztarły i jest w miare, olej wymieniłem i filtr oleju, opony oraz zmuszony byłem płyn chłodniczy ( po paleniu gumy woda się zagotowała i płyn przez korek uciekł :-) ). Na razie wszystko jest ok, oprócz stukania przy lekkim skręcie w lewo temat wyżej
  13. Witam. Mam e36 coupe m52b20 z 96 roku które niedawno zakupiłem. Była ona nie jeżdżona 6 lat i odkąd zacząłem nią jeździć to słychać i czuć stukanie najprawdopodobniej przy lewym kole podczas jazdy powyżej 80km/h. dzieje się tak gdy lekko skręcam kierownicą w lewo na łuku, przy mocniejszym skręcie już nic nie stuka. Co to może być ? I jak to naprawić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.