Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam Bmw e46 touring 150 hp z przebiegiem 170 tys, chcialbym zrobic lekki tuning silnika jakies 170 hp i ze 40 nm tylko jak to sie odbije na silniku, spalaniu , moscie, i dwumasie.

pozdrawiam

Opublikowano

Tu masz temat do poduszki:

viewtopic.php?f=69&t=179080

Tam chyba wszystko zostało opisane.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

Ja coś koło 16-18 tysi.

Zależy w jakim stanie jest turbo, sprzęgło i dwumas - jak na wykończeniu to może się zbiegnąć w czasie.

Opublikowano

4 tys to niewiele.

 

Kolego zanim coś zaczniesz dłubać w swoim aucie to zrób dobra diagnostykę i sprawdź czy w ogóle masz serię. Do tego wyczyść kolektor wraz z EGR-em.

Żeby się potem nie okazało ze serii nie miałeś a chciałeś mieć więcej mocy !

Opublikowano

To czy i jaka jest seria, wyjdzie na hamowni, najwyżej nie zrobią i zaproszą po naprawie.

Jaki jest kolektor i egr to będzie widać przy wywalaniu klapek.

Opublikowano
To nie lepiej najpierw przywrócić serię a dopiero potem myśleć o programie :mad2:
Opublikowano
Lepiej.... głównie z punktu widzenia właściciela auta :D

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

Można domniemywać że jest dobra seria, ale na "oko" tego nie stwierdzisz moim zdaniem.

Kolektor, egr i wężyki to nie wszytsko - ja akurat tego nie ruszałem, poza wywaleniem klapek.

Bardziej przepływka, turbo itd i ogólne zadbanie o wszystko, ale i tak zawsze coś może wyskoczyć, widać zresztą jak serie się między sobą różnią, nie wspominając o wykresach, nawet serii.

 

A mało jest ciapongów, którzy kupią diesla i od razu na Chip-a, bez wymiany oleju i filtrów chociaż ...

Opublikowano
Lepiej.... głównie z punktu widzenia właściciela auta :D

 

Chyba lepiej nie zrobić wirusa na padace, niż zrobić bo pazera chce zarobić i chipuje jak leci a nie świadomy właściciel nic nie wie.

Opublikowano

No oczywiście, że tak. To przede wszystkim właścicielowi powinno zależeć, żeby pojechać na korektę mapy sprawnym samochodem.

Usługodawcy też, ale ręki sobie uciąć przecież nie dasz :)

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

Jak już kiedyś wspomniałem ... u mnie w mieście magik, chwalony przez wszelkie kluby w mieście , powiedział tyle i tyle zrobi i koniec.

Zapytany a co do wyniku ma stan samochodu, moc wyjściowa serii - bo przecież może być 140 a może być 155, stwierdził że on robi 170 albo 175 ( nie pamiętam momentu jaki "robi") i koniec. Podziękowałem cwaniakowi i odradzam go każdemu.

Firma oczywiście piękna, nowe sprzęty, warsztat nowy lub po remoncie przy domku ... no ale co z tego.

Opublikowano

Bo widzisz, każdy tuner jest w stanie tyle właśnie zrobić, niezależnie od tego czy wcześniej było 140 czy 155.

Wynika to z faktu że zawsze można mocniej turbinę podkręcić czy podlać paliwa. Bo klient chciał mieć na wykresie 175 to tyle mu zrobimy.

 

Druga stroną medalu jest fakt ze można zrobić program o przyroście +25KM i + 60Nm bo to można wyliczyć z tego co się zmieniło w sofcie. Natomiast nie posiadając punktu odniesienia nie powinno się podawać konkretnych danych końcowych. Tym bardziej ze one są na silniku a nie na kołach. Zrobienie takiego programu jest bezpieczniejsze dla silnika bo w całym zakresie obrotów przyrost jest proporcjonalny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.