Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z tego co widziałem to na zloie BKP pojawiło się BMW 750i E65, mam pytanie czy ktoś z klubowiczów bądź forumowiczów obecnych na zlocie jechało tym samochodem? Jeżeli tak to niech opisze jak się prowadzi, jak jest wykonane itd.
Opublikowano
Ja jechalem :D Nie kierowalem lecz siedzialem na jedynym slusznym miejscu, czyli z tylu po prawo :D Z moich odczuc: najbardziej spodobalo mi sie elektryczne domykanie drzwi i wentylowane wszystkie fotele - to z wpyposarzenia. Wnetrze brzydkie, co sie rzucalo w oczy to brak lewarka od biegow na swoim miejscu (zastepuje go dzwigienka przy kierownicy), konsola srodkowa nie urzekla mnie niczym, a wrecz sprawila u mnie wrazenie tandetnosci - mimo ze byla zapewne wykonana z najwyzszej jakosci materialow. Przyspieszenia 5,9s do 100km/h nie odczuwa sie, przy 200km/h osoba siedzaca z tylu moze rozmawiac polszeptem z kierowca, no i powyzej dwostu niesamowicie przyspiesza :D . Moja 850 na pasie lotniska z trudem osiagala licznikowe 210, a e65 robila bez wysilku 230 na godzine :D
Opublikowano
Przyspieszenia 5,9s do 100km/h nie odczuwa sie

 

Odczuwa się dość mocno :)

 

Poza tym E65 to jedyny samochód, w którym cały czas dotykasz głową zagłówka.

Opublikowano

750 jechalo sie cudownie. W srodku bylo prawdziwe piekne drewno, a nie jakas decha obita fornirem.

Gdyby jeszcze istniala wersja w manualu, a projektantem byl nie Bangle, ale np. Walter da Silva ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Duża różnica między E34 ? :D (Ja nie żartuje)
GIGANTYCZNA :mrgreen:
Nie, no skad :mrgreen:

 

hmmm... :think:

 

tylko takie male pytania... :mrgreen:

 

o jakim E34 mowimy ?

i pod jakim wzgledem ? (mocy... komfortu... czy moze ???)

 

brak PRECYZJI... :mrgreen:

 

pozdrawiam

cosmo

Opublikowano
Moja 850 na pasie lotniska z trudem osiagala licznikowe 210,

 

Z trudem :?: :?:

 

Zeby osiagnac licznikowe 212 musialem juz dosyc mocnawo chamowac zeby nie skonczyc po za pasem :mrgreen:

A e65 przyspieszala powyzej dwostu tak samo jak powyzej stu :shock:

Opublikowano

hmmm... :think:

 

tylko takie male pytania... :mrgreen:

 

o jakim E34 mowimy ?

i pod jakim wzgledem ? (mocy... komfortu... czy moze ???)

 

brak PRECYZJI... :mrgreen:

 

pozdrawiam

cosmo

 

Kazdy piszacy uzupelnil auto w profilu, jak dla mnie wszytko sie zgadza... :)

były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
Opublikowano
Moja 850 na pasie lotniska z trudem osiagala licznikowe 210,

 

Marcin a wszystko z Twoja 8-ka w porzadku ?

Cos malo kreci, nie sadzisz ?

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano
Głównie pod względem komfortu, wydaje mi się że silnik to inna bajka nawet jeśli jest to 540i. A jeżeli chodzi o kupno to polecalibyście używaną 745i E65 ?
Opublikowano
A jeżeli chodzi o kupno to polecalibyście używaną 745i E65 ?

 

Z używaną 745 jest tak samo jak z wszystkimi innymi samochodami. Jeśli samemu akceptujesz kupno używanego samochodu to nie ma innych przeciwskazań. Ceny uzywanych są dużo atrakcyjniejsze od nowych - absurdalnie w Polsce drogich - za przyzwoicie wyposazona nowa 750 (bo 745 juz nie ma) trzeba zaplacic ponad 600 tys. To juz lepiej kupic Maybacha albo, jak kto odważny, samolot - co zresztą gorąco polecam.

E65 jest dość nowym autem i generalnie używane egzemplarze powinny jescze być w dobrym stanie. No ale jak to z używanymi : róźnie bywa - lepiej od Turków nie kupować :). Znajomy kupił w Polsce używaną 730 (od jednego znanego fana BMW) i mu w czasie jazdy na autostradzie korba bokiem wyszła :(.

Ale tak ogólnie 745 jeździ się doskonale, urodą niestety nie grzeszy, ale większych problemów eksploatacyjnych nie sprawia. Niestety bieżące koszty eksploatacji są spore, a samemu niewiele się zrobi. 740 E38 to przy 745 E65 przedszkole. Nowa 7 teoretycznie powinna palić mniej od starej, w praktyce pali więcej, ale i tak koszt paliwa w łącznym koszcie eksploatacji jest w zasadzie pomijalny. O kosztach ewentualnych napraw w razie stłuczki (odpukac ...) wolę nie pisać : ale za sumy czterocyfrowe to w zasadzie nic nie zrobisz.

Przy kupnie warto zwrócić uwagę na wyposażenie : jak już wielokrotnie tu pisano nie istnieje coś takiego jak 'połnyj full'-jak mawiają nasi wschodni sąsiedzi. W moim E66 lista wyposażenia dodatkowego liczy 49 pozycji(+5 jakichś drobiazgów) a i tak sporo brakuje. Dlatego warto przed zakupem zapoznać się z możliwymi dodatkami i sprawdzić czy znalezione auto ma to czego porzebujemy. Np. dość rzadkim, a bardzo przydatnym dodatkiem jest aktywny tempomat.

 

Jakbyś był konkretnie zainteresowany kupnem E65 to znajomy ma do sprzedania uszkodzone 760i z 12/2003 z 6kkm. Cena jest dość atrakcyjna, niestety koszty naprawy nie wyglądają za ciekawie.

Opublikowano
A co sądzicie o Chryslerze 300C Hemi ? (tylko nie bijcie :mrgreen: )

 

To jest amerykaniec, więc spodziewałbym się super brzmienia silnika Hemi, niezłych osiągów, słabego poziomu wykonania i słabego prowadzenia :).

Opublikowano
A co sądzicie o Chryslerze 300C Hemi ? (tylko nie bijcie :mrgreen: )

 

To jest amerykaniec, więc spodziewałbym... ...słabego prowadzenia :).

 

i tu sie mylisz... :nienie:

 

jesli byłbys na bieżąco z Top Gear... to bys tego nie napisal... :mrgreen:

 

pod tym wzgledem... jest duza poprawa.... :D

 

pozdrawiam

cosmo

Opublikowano
A co sądzicie o Chryslerze 300C Hemi ? (tylko nie bijcie :mrgreen: )

 

Na pewno ma obrzydliwe podświetlenie zegarów / deski rozdzielczej.

:: Moje auto ::


:: Nieważne czym jedziesz, ważne dokąd ::

Opublikowano

jesli byłbys na bieżąco z Top Gear... to bys tego nie napisal... :mrgreen:

 

Cosmo, gdybyś był na bieżąco z Top Gear (i nie bieżąco też :) ) to byś BMW nie jeździł... :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.