Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie,

 

czy ktoś z forumowiczów miał jakieś doświadczenia z tym modelem? W najbliższym miesiącu planuję zakup takiego autka mniej więcej rocznego.

 

Słyszałem różne opinie na temat silnika - np. że ma świetne osiągi ale jest awaryjny.

 

Dziękuję za wszelkie porady.

Opublikowano

Myślę że tutaj będzie ci ciężko znaleźć aktywnego użytkownika X6M. Jak miałem okazję jeździć nim/nią na MPower meeting.

 

Auto jedzie jak po szynach trzyma się niemiłosiernie drogi, ale z uwagi na pozycję kierowcy odczucie jest takie że na każdym szybkim zakręcie człowiek się boi że będzie rolował. Według mnie napęd na 4 buty odbiera sporo radości. Nikt kto był na tym spocie i jeździł resztę eMek, iXa nie wybrałby dla siebie. M3 pomimo że ma mniej mocy daje o niebo więcej radości za jazdy. Nawet przyciężkawe cabrio E93 według mnie było lepsze.

 

Oczywiście iX jest bardziej użytkowy np. w zimie. Ale ja tam wolę latanie bokiem z tylnym napędem. Jeśli chodzi o awaryjność to nie słyszałem o jakiś specjalnych wadach. Musisz poszukać na zagranicznych forach. W iXach nie ma skrzyni dwusprzęgłowej tylko klasyczny automat. Nie mniej daje radę.

 

Tak czy inaczej musisz pojeździć takim iXem żeby się przekonać.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Mialem przyjemnosc pojedzic pare chwil X6M z 2012 roku. Napisze tak- auto ma niesamowite osiagi, po prostu zagina czasoprzestrzen, killuje 95% aut na polskich drogach, daje sporo frajdy z jazdy, ale nie jest "drapieznikiem", ktory zabije przecietnego kierowce, trzeba dawac "gaz do oporu", zeby pokazal pelnie swoich mozliwosci. Pomimo dostatku mocy auto potrzebuje ulamek sekundy zastanowienia nim ruszy jak wsciekle :) (to przez skrzynie automatyczna) W X6M nie czujesz tak predkosci, jedynie patrzac na zegary uswiadamiasz sobie jakie to auto jest szybkie, jezdzilem wersja z dynamic drive i auto bylo stabline w szybkich lukach, ale wiadomo, ze nie poszalejesz nim tak jak M3/M5. Spalanie przemilcze :)

 

Podsumowujac... szukasz emocji, auta do poswirowania kup M3 E9x, szukasz szybkiego auta na co dzien bierz X6 M50d :)

Opublikowano

X6M jest mega szybki, ale tak jak przedmówcy zauważyli, dość wysoka pozycja za kierownicą może sprawić, że wydaje się niebezpiecznie w szybkich ostrych zakrętach :)

 

Wybaczcie za offtopic, byłeś na M meetingu organizowanym przez Bawarie Katowice na Kamieniu, Jason?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
X6M jest mega szybki

X6M jest szybie, do 100 km/h tak jak napisałeś mega, ale na autostradzie nie jest to już mega wymiatacz. Kiedyś miałem przyjemność skonfrontować osiągi 335i (z chipem) z takim klockiem i niestety nie dał rady. Powyżej 140-160 km/h dają znać o sobie gabaryty X6...

 

Nie wiem czy awaryjne, ale słyszałem, że wszystkie nowe silnik BMW 4,4 chleją olej na potęgę. Były przypadki wymiany silnika na gwarancji. Są sposoby oczywiście żeby tego się pozbyć (takie usługi oferuje min. Auto Reduta, u których się o tym dowiedziałem).

Opublikowano
Podsumowujac... szukasz emocji, auta do poswirowania kup M3 E9x, szukasz szybkiego auta na co dzien bierz X6 M50d :)

 

Jeździłem 7 z tym silnikiem (M50d) i szczerze pomimo, że moja obecna 7 ma 52 konie mniej to nigdy w życiu bym się nie zamienił - spodziewałem się czegoś dużo dużo lepszego...

 

Kiedyś miałem przyjemność skonfrontować osiągi 335i (z chipem) z takim klockiem i niestety nie dał rady. Powyżej 140-160 km/h dają znać o sobie gabaryty X6...

 

Ja za to jechałem kiedyś swoją 7 na autostradzie (250 km/h) i nagle w lusterku pojawiło się X6M, które tylko mignęło i już go nie było... - 280-300 musiał ciąć... Więc nie wiem jak musiało być zgrzebane to 335i :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

I jak, X6M kupione?

Ja chyba bym się nie zdecydował na to auto, bo jest totalnie bez sensu. Ani nie jest szybkie, ani zwrotne, ani nie ma sensu na długie trasy ze względu na tankowanie co 300km. Owszem, na prostej przyśpieszenie fajne, ale tylko to. Zwrotność, lepsza niż w X6 zwykłym, ale to nadal tankowiec a nie pełnoprawna M-ka.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

witam,

 

ja tez mialem okazje posmigac X6M przez weekend w listopadzie zeszlego roku.

 

W zasadzie moge uzupelnic pare rzeczy, ktore kolega BondE87 powiedzial.

Auto jest niesamowicie zrywne: jezdzilem X-drive. I nie sadze, zeby tradycyjny naped byl lepszym rozwiazaniem do tego auta. Moze mniejsze owszem.

W zakretach jedzie jak po szynach.

O ptrzechylach bocznych nie ma mowy w ogole. I nie wiem skad te opinie, ale na prawde nie ma wrazenia, ze auto sie wywroci, czy cokowliek. Jedzie stabilnie bez najmniejszych przechylow :cool2:

Start w Xdrive to jak katapulta. Szuter czy mokro nie robia najmniejszych problemow w tym aucie.

 

Mocy pod dostatkiem. A po nacisnieciu przycisku M, wspaniala zmiana barwy silnika na kojacy uszy pomruk :mrgreen: :mrgreen:

Niestety, Vmax nei testowalem bo bylo za morko i slizgo. Pozostaly tylko boczne drogi na pokonywaniu zakretow.

 

Spalanie..?? 23L/100km przy takowym butowaniu :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.