Skocz do zawartości

E60 530D Wypalanie DPF


pz_szczecin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Tylko najpierw trzeba DPF'a fizycznie wyciąć..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wirusa mam zrobionego tylko ze DPF zaczyna dokuczać i rurki się brudzą :/

Tu zrobiłem skrina kolegi który kupił BMW i według tego na 99% ma wycięty dpf?

http://images83.fotosik.pl/51/7a7ebd61c6a2b803med.png

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Po czym to stwierdzasz ze programowo jest?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Odgrzeje kotlet.

Czy po przejściu w tryb wypalania dpf, automat zmienia wam biegi na wyższych obrotach?

Teoretycznie mam problem, kupowałem auto sprzedawca twierdził, że dpf mam wycięty, ale ostatnio mechanik przy wymianie oleju stwierdził, że dpf jest na 100%.

Stąd wcześniejsze pytanie.

Końcówki wydechu czyste, ale czasami potrafi skrzynia zmieniać biegi ok 2200 obrotów, każdy bieg od 1 do 6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W trakcie wypalania automat zmienia biegi później, więc bez obaw.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj inpia w historii błędów pokazała coś takiego ( jak poniżej ), może ktoś mi wyjaśnić co jest z tym dpf:

 

0x4587 4587 Kraftstofffilter

Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 26

Kilometerstand 235520 km

Motordrehzahl 634.40 1/min

Kühlmitteltemperatur 93.29 °C

Raildruck Ist 267.82 bar

Einspritzmenge 5.12 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 441.11 mg/Hub

Ladedruck Istwert 1033.85 mbar

Vorfördermenge Sollwert 130.87 l/h

Batteriespannung 11.73 V

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Kraftstofftemperatur 58.15 °C

Filter verstopft

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler nicht im Shadow eingetragen

Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten)

Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten)

Fehlercode: 45 87 14 02 00 00 01 1A 73 00 17 8F 22 0D 46 69

83 48 00 6C

 

Ogarnia ktoś o co chodzi? :mad2:

Co może być przyczyną? :mad2:

I jakie mogą być skutki? :mad2: Jak to naprawić? :mad2:

Z góry dzięki Panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem ciała w poprzednim poście, chodziło o :

 

0x4CE0 4CE0 Partikelfiltersystem

Fehlerhäufigkeit: 0

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 236624 km

Motordrehzahl 1489.45 1/min

Kühlmitteltemperatur 72.21 °C

Raildruck Ist 441.11 bar

Einspritzmenge 16.15 mg/Hub

Luftmasse pro Zylinder 422.20 mg/Hub

Ladedruck Istwert 955.08 mbar

Pedalwertgeber 22.05 %

Differenzdruck über Partikelfilter 39.38 mbar

Fahrzeuggeschwindigkeit 41.45 km/h

Umgebungsdruck 994.46 mbar

Motorschutzregeneration wurde aktiviert (Partikelfilter stark beladen)

Testbedingungen noch nicht erfüllt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler im Shadow eingetragen

Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten)

Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten)

Fehlercode: 4C E0 11 03 00 00 00 28 73 8A 36 7A 38 29 43 61 1C 04 2A 65

 

To raczej tyczy się dpf.

O co chodzi??? :mad2: :mad2: :mad2:

 

W poprzednim poście na pewno chodzi o filtr paliwa, jechałem w długą trasę i do pełnego baku zalałem liqui moly do oczyszczenia układu paliwowego - pewnie trochę syfu poszło do filtra, ale teraz jest OK.

:cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o filtr paliwa tylko o podgrzewacz znajdujący się przed filtrem. Wpływa tak samo źle na dpf jak uszkodzone świece żarowe.

 

To on działa przy dodatnich temperaturach - błąd filtra jest z lata około 30 stopni na +.

dobra ale co z nieszczęsnym dpf?? :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Skasuj błąd i spróbuj uruchomić procedurę wypalania.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dis lub ista.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Błąd świec nie ma związku, ale błąd dpf tak, więc jak pojawia się to najlepiej wybrać się w trasę z kompem i przy stałej prędkości kasować błędy. Wtedy procedura powinna sama ruszyć, jeżeli błąd przestanie wracać to można później wymusić wypalanie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd świec nie ma związku, ale błąd dpf tak, więc jak pojawia się to najlepiej wybrać się w trasę z kompem i przy stałej prędkości kasować błędy. Wtedy procedura powinna sama ruszyć, jeżeli błąd przestanie wracać to można później wymusić wypalanie.

 

dzięki Maniek, jak ogarnę temat to napiszę co i jak

:cool2: :cool2: :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.