Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, mam e46 z 2001 roku (przed liftowa) w sedanie. Auto zostalo sciagniete z niemiec 2 tygodnie temu i od poczatku mialo skrzywiona kierownice w lewo podczas jazdy prosto, na pierwszy rzut polecialy do wymiany tuleje wahacza (kupilem lemfordera), pojechalem na przeglad i powiedzieli mi, ze zawieszenie jest w jak najlepszym porzadku, ale mam przednie amortyzatory do wymiany, zakupilem kayaby i rowniez zostaly wymienione. Auto bujalo po drodze przed wymiana gum i amortyzatorow, jak jest jakas koleina na drodze to latam po drodze w prawo i lewo i wciaz musze kontrowac kierownice, myslalem, ze problem zniknie po wymianie gum oraz amortyzatorow, ale nie zniknal. W zawieszenie cos mi jeszcze puka, ale nie mam pojecia co (na przegladzie stwierdzili, ze drazki oraz ich koncowki, sworznie sa w bdb stanie)

Moja pierwsza mysl jest taka, zebym pojechal na geometrie kol, ale czy to pomoze? jezeli mam znowu zaplacic i w dodatku mi to nie pomoze to sie chyba zalamie. Czekam na odpowiedz i pozdrawiam.

Opublikowano

A zawieszenie jest jeszcze ORi czy juz ktos zmienial ?

Skoro byles na diagnostyce to wjezdzajac na ten ich smieszny tor powinno pokazac mniej wiecej czy zbierzonsc jest ok , tak np. jest u mnie na okregowej stacji kontroli pojzadow ...

Opublikowano

no a jak chciałeś to bez geometrii ? po zmianie amorów się ustawia wszystko, to samo po zmianie wahaczy. Tylko przy łącznikach nie trzeba wprowadzać poprawek, łączniki mogą ci pukać.

 

zobacz czy kierownice masz w ogóle dobrze osadzoną :P wyjmij poduszke i zobacz bo tam są znaki bo może ktoś też coś tam przestawił.

szukam
Opublikowano

juz sie dosyc naczytalem na forach i w 90 procentach jest to wina moich opon 225 i felg 17 calowych, ewentualnie geometrii kol.

P.S po czym rozpoznac czy laczniki sa do wymiany?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potwierdzam słowa Kemota, na przeglądzie zawieszenie wygląda idealnie, a i tak coś wali i roznosi się po całej budzie. Zazwyczaj pada jedna końcówka łącznika i nawet jak ją chwycisz w rękę, to wydaje się ok. Jak sprawdzić? Podnieś autko, zdejmij koło i postukaj najlepiej czymś drewnianym w końcówki łącznika, usłyszysz głuchy stukot. Miesiąc temu musiałem wymienić z prawej strony, a tydzień temu wymieniałem z lewej. Łączniki kosztują grosze, a wymiana trwa 30 minut.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
zależy jakie się kupi bo ja stare miałem kontrowane kluczem plaskim, nowe kontrowane malutkim imbusem :D zanim to zobaczyłem to mineła z godzina plus troche przeklenstw :D
szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.