Skocz do zawartości

E60 automat - odpalanie/gaszenie z pilota


DarekCHW

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Do gaszenia najprosciej jakis uklad czasowy odlaczajacy przekaznik sterujacy stacyjka

 

 

Uklad czasowy? hmm.. Nie chodzi mi o to, by auto gasilo sie samo po jakims tam czasie... ...tylko po wcisnieciu przycisku na pilocie.

Ale jakis uklad/przekaznik odlaczajacy przekaznik sterujacy stacyjka.. ..moznaby pojsc w tym kierunku.

F30 330i, 252 hp, xDrive, 2017
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

 

 

To chyba to samo co wyżej..... ale jakbym miał dać za to 250E czy 300$ czy.... 1000 zł za webasto... To biorę to urządzenie z filmu bo byłoby mega przydatne ;)

 

 

EDIT

 

 

 

Może coś takiego ? chociaż to pierwsze fajniejsze jest.

 

 

EDIT:

 

http://www.securemycar.co.uk/

 

 

 

EDIT 2

 

http://www.ebay.com/itm/BMW-Plug-and-Play-Remote-Start-For-2005-2013-Models-FLRSBM1-FlashLogic-MINI-/111146000155

 

Jak ktoś znajdzie taniej to pisać ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/547/relayremotestart1.png tutaj do tego co wymyślił z osobnym alarmem testowalem to w audi a3 1.8 z automatem mam jeszcze gdzies rozrysowany schemat z grzaniem swiec tylko jeden minus jest pastylke z kluczyka zostawiamy kolo pentli indukcyjnej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

siema. Czy może komuś działa WDS BMW ? Ja po 3 dniach walki z JAVĄ i SVG mam dość i poległem. Próbowałem na 3 laptopach :mad2: 2x Win7 64bit i raz z Win8. Na IE... Operze... Firefoxie.... Safari. Nic u mnie zatrybić nie chce :|

 

Sprawa dotyczy odpalania samochodu z pilota. Niedługo idzie zima i nawet myślałem o dołożeniu Webasta do E60 ale po doczytaniu że ten system grzeje tylko kabinę to odechciało mi się tego czegoś. Tym bardziej że cała instalacja Webasto to koszt około 1200-1500 zł (to taka raczej optymistyczna kwota). I tu pojawia się odpalanie z pilota. Oczywiście istnieją drogie zestawy P&P bez cięcia kabli itp, ale ceny zaczynają się od 420$ a wiec na dzień dzisiejszy około 1600 zł plus ewentualne cło +/- 100-150 zł ?? Za drogo bo jest alternatywa :mrgreen:

 

Stellar RS1050 - centralka samego zdalnego odpalania która musi współpracować razem z Bypassem Immo, np Stellar BYTRAN (Stellar 140721). Ceny ? W necie za pierwszy moduł około 100$ a za bypass około 60$. Cło może 30$. I teoretycznie powinno działać ;)

 

Mam u siebie skrzynię automat... więc do zdalnego opalania OK :cool2: Opalane na guzik... nie wiem czy to będzie atut czy nie ale sie napewno dowiem :D

 

Tu mam taki schemacik :

 

http://images77.fotosik.pl/794/5039774310693040.jpg

 

 

I teraz prośba... potrzebuję schematów spod guzika start stop jak i z gniazda stacyjki gdzie wsadzamy ten plastikowy klucz. Ewentualnie jeszcze spod centralki która steruje systemem start/stop. Mi niestety WDS nie pokazuje niczego ;/ Nie potrafię tego uruchomić a już kombinowałem ze wszystkim.

 

 

Z angielskiego też nie jestem za mocny ale patrząc po schemacie od lewej strony:

 

1. Input Sensitivity/RPM Adjustment Knob << coś z obrotami silnika ? ale nie wiem :roll:

2. Valet Switch << przełącznik do zmiany ustawień (turbo timer etc)

3. Neg. Trigger Activation Input (PINK) << raczej ujemny sygnał aktywujący system. Tu musi być sygnał 3x LOCK z pilota.

4. ByPass Output (RED/BLACK) << zasilanie dla Bypass (montaż modułu łatwy... narazie nie piszę)

5. Positive Wait-to-Start (diesel) (PURPLE/WHITE) << raczej stały plus

6. Ground (GREEN/WHITE) << MASA :mrgreen:

7. Hand or Foot Brake (BLACK/RED) << sygnał od hamulca roboczego lub ręcznego

8. Hood Pin (BLUE) << sygnał zamknięcia maski silnika aby nie było tak że kiedy będziemy mieć ręce w pasku wielorowkowym a ktoś sobie pstryknie 3x LOCK na pilocie :mrgreen:

9. Tachometer (GREEN) << podświetlenie licznika ? czy inne ustrojstwo ??

10. Starter Kill (ORANGE) << ze schematu wydaje mi się ze to anulowanie procedury startu lub jej blokowanie

11. Parking Lights (WHITE) << sygnalizacja światłami ?

12. Ignition 2 (RED/WHITE // Acc.2 (BLUE/BLACK) << w przypadku kiedy auto potrzebuje pozycji klucza "zapłon 2". Wydaje mi się że E60 nie potrzebuje...

13. Ground (BLACK) << MASA :mrgreen:

14. Acc. (BLUE/WHITE) << własnie jak rozumieć te pozycję ?? klucz pierwsza pozycja ? a w przypadku systemu start/stop >>> klucz elektroniczny wsadzony do slotu ??

15. Ignition (RED/BLACK) << zapłon :mrgreen:

16. 12v (RED) << :mrgreen:

17. Starter (YELLOW/GREEN) << rozrusznik

 

 

Tu PDF do pobrania:

https://www.velocity-group.de/media/pdf/montageanleitung_38001591_lassen_sie_ihren_motor_per_fernbedienung_starten.pdf

 

 

Generalnie chyba do ogarnięcia :D Kabelki w samochodzie też do odszukania.... więc jak nie znajdę schematów to chyba będe musiał kopać w aucie...

 

Co Wy o tym myślicie ? Jak macie jakieś sugestie, przemyślenia... wskazówki... to śmiało pisać :D

 

pozdro, mniszek

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz wycinek z przyciskiem start

http://obrazki.elektroda.pl/2945688900_1470438707_thumb.jpg

 

ten bypass działa na zasadzie "przekaźnika" tzn. ma w sobie antene odbiorczą która czyta transponder z klucza(musi być umieszczony w samochodzie), oraz nadawczą którą umieszcza się koło cewki w stacyjce. I w odpowiednim momencie umożliwia stacycje odczyt transpondera który znajduje się poza jej zasięgiem. Nie wiem tylko czy nie dojdzie problem elektrycznej blokady ELV która jest też oddzielnym urzadzeniem, bo w końcu nie "wyczuje" ona fizycznej obecności klucza wewnątrz.

 

BTW przy instalacji fabrycznej faktycznie webasto nie nagrzewa silnika, ale można to obejść inaczej sterująć zawór przełączający obwody płynu silnik/kabina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Jest to do zrobienia bez dodatkowych urządzeń/ sterowników. Widziałem na yt filmik jak chłop e90 odpala z ori kluczyka zdalnie odpowiednia kombinacją klawiszy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli dobrze kojarze o który film chodzi to mozna znalezc info ze ten ktoś skonstruował dodatkowe urządzenie we własnym zakresie.


Ja osobiście porzuciłem temat. Dołożyłem webasto plus ori pilot do niego ktory ma zasięg na pewno 2 albo 3 razy lepszy od zwyklego klucza ktorym sie odpala auto.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.