Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Na wstepie chcialem sie przywitac, jestem swieżym posiadaczem e60 530d 2008 lci na poczatek problem ktory mnie zaniepokoił tzn jak krece leko kierownica w lewo i w prawo to stukac delikatne pukniecie, dodatkowo auto cos nie pewnie sie prowadzi jakby plywa po drodze. Dodatkowo podczas jazdy czuc jakby tarcia na kierownicy lekkie, co to moze byc? felgi sprawdzone wymiana klockow i tarcz byla.

Opublikowano
Pływanie może być spowodowane zawieszeniem wyrąbanym. Tarcie hmmm może sprawdz poziom płynu od wspomagania ,a te puknięcia to słychać cały czas jak kręcisz czy tylko w pewnych momentach i nie zawsze ? Bo u mnie jest podopne pukanie podczas skręcania i ja mam do wymiany Wałek Kierowniczy ( na tym krzyżaku są luzy i puka )

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano
Hmm wydaje mi sie ze moze tez to byc drazek kierowniczy gdyz przy maglownicy chyba bylo by mocniej slychac a tak sa lekie pokniecia przy skrecie w lewo i w prawo bardziej chyba w lewo:) no i da dolach przy wolnej jezdzie tez to slychac niema znaczenia czy silnik zimny czy cieply...
Opublikowano
No u mnie te pukniecia tylko slychac podczas skrecania i to raz mocniej a raz slabiej i nawet czasami wogole. Musisz podjechac najlepiej do warsztatu zajmujacego sie naprawa BMW i niech to zdiagnozuja bo tak to mozemy tylko zgadywac

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam podobnie jak kolega posiadam BMW 530d E61 z 2008r i mam przebieg 298tys i na przegladzie powiedzieli mi ze mam delikatne luzy na listwie malownicy, zawieszenie wszystko OK po czym udalem sie do wyspecjalizowanego zakladu ktory regeneruje maglownice, wyjeli sprawdzili i powiedzieli ze listwa jest ok i to jest problem z hydraulika a dokladnie z glowka maglownicy gdzie wchodza kable hydrauliczne po czym zadzwonilem do ZF producenta tych maglownic i powiedzieli ze tego oni nie naprawia. Moje pytanie czy mial ktos taki problem i jak go rozwiazac bo powiem szczerze ze stuka niesamowicie podczas jazdy po dziurach i na postoju podczas gwaltownego krecenia lewo-prawo tez slychac stuki. Prosze o jakas rade bo wszystkie warsztaty w okolicy rozkladaja rece.
Opublikowano
jak chcecie miec pewnosc czy to magłownica czy drazek kierowniczy itp itd to jedzcie na tzw kocie łby ( dosc nie rowna kostka np na wioskach ) jesli stukanie jest tylko przy jezdzie na wprost znaczy ze maglownica a jesli stuka nawet przy lekko skreconych kołach to moze byc co innego ale podstawa diagnowy magła to czy stuka przy skreconych kołach gdyż listwa magłownicy wyrabia sie głównie w pozycji kierownicy na wprost z racji najczestrzego połozenia (jazda na wprost). mozna tez zniwelowac owy luz (w wiekszosci przypadkow) śrubą regulacyjna ktora jest na maglownicy.
Opublikowano
Ok firma ktorej oddalem auto wyregulowala mi to ale nie pomoglo i wedlug nich to nie jest problem listwy a u mnie tlucze i na prostej i podczas skrecania i na postoju jak krece kiera szybko lewo-prawo
Opublikowano
to zrob tak zaparkuj auto skrec koła o połtora obrotu kierownica, wyłacz silnik i zobacz czy masz stuki jesli w takiej sytuacji beda stuki to sa 2 opcje albo drazki kierownicze lub koncowki albo magło innej opcji nie ma w tej sytuacji
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dawid to co piszesz dotyczy sprawdzenia listwy ktora najczesciej wybija sie w miejscu jazdy na wprost a na skrecie nie stuka.

Niestety w e60 najczesciej psuje sie co innego i nie wazne czy skrecone czy proste to stuka. Najlepsze wyjscie to wymiana na drugi sprawny magiel bo regenerowac dobrze tych maglownic sie niestety nie da nowa listwa nie pomoże nawet ZF ich nie regeneruje jako producent.

Jak cos mam taka maglownice po przebiegu 90tys km bez luzów pod servotronic kupilem dla klienta ktory niestety nie pojawil sie na montaż :?

Opublikowano
A jakie koszta wchodza w gre i jak wyglada kwestia wymiany u ciebie prosze o kontakt priv na mail [email protected] wyslij mi nr tel na mail to sie skontaktujemy jesli jestes z warszawy to nie mam tak daleko to moze bym podjechal przy okazji i bys zobaczyl jak sytuacja wyglada u mnie i ta twoja maglownica sie nadaje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.