Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Robiac samemu i placac tylko za strojenie 6000zl musisz miec

 

Wysłane z mojego LG-E610 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
zależy ile kolega by chciał dmuchać 0.5 bara czy 1.5 bara. do 0.5 można bez rozbierania silnika bez remontu i odprężania. niestety do 1.5 trzeba mieć konkretne graty w silniku już co za tym idzie dużo kasy.. i zależy czy na nowych gratach wszystko czy na używanych przedział od 4-6 tys. na małe ciśnienie nie opłaca się lepiej kupić m50b25 albo m52b28
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokłanie. Turbo w m43 to tylko sztuka dla sztyki. Osiągi swapa m52b28 będą lepsze i bez awari, a uturbione m43 lekko nie osiągnie 200km i może psuć się na potęge ( o ile się nie zakuje wszystkiego, a to drgoa zabawa).

Rób Swap....

 

PZDR>

Opublikowano
akurat nie mówiłem o turbie;) na seryjnych gratach z 1.6 wsadzając turbo to bardziej opłacalne jest wsadzić m52b28. taniej silnik nie jest wysilony a poza tym musiałby dobrze dmuchnąć żeby uzyskać taką moc;) ogólnie nieopłacalne;) a co do uturbiania r6 to oczywiście m50b25 jeszcze lepiej jakby miał wał i tłoki od 2.8 :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.