Skocz do zawartości

Bmw e60 buja samochodem + film + tabela zbieznosci


WMB23

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

nagralem krotki film podczas jazdy,

znalalem sposob by pokazac co sie dzieje z moim e60

najechalem na przerywana linie i samochodem strasznie buja, samochod myszkuje na prawo i lewa na bardzo dobrych drogach mniej, ale tez sie to dzieje.

Prosze zerknijcie, mechanik bezradny;/

 

Edytowane przez WMB23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi proste, zbierznosc i geometria ustawiona na laserach.

Opony tez odpadaja bo na zimowkach tak samo.

Czy to moga byc tuleje wachacza? np plywajace.

W kraju beee za miesiac, wtedy udam sie do mechanika.

Mam jednak obawy czy to szybko i trafnie odkryja.

tak zle sie jezdzi moim autem ze szok:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem po ustawieniu geometrii "laserami" w aso. Efektem była za duża zbieżność przednich kół i takie właśnie zachowanie+ poząbkowanie opon. Geometrie trzeba umieć ustawić i rozumieć jak to działa. Niby nie ma filozofii a jednak nie każdy potrafi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos mi poleci na dolnymslasku jakas dobra stacje ?

tak ze jak mi ktos ustawi zbierznosc i geometrie to bede pewny ze jest to dobrze zrobione.

Moge sie pofatygowac i pojechac dalej i byc pewnym mechanika.

 

znalazlem tabele ze zbieznosci ktora dostalem od mechanika ktory robil mi zbierznosc:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46b6c0f2948b9df4.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Górne lewe gniazdo amortyzatora obsiadło i kąty są nie halo najlepiej wymienić w komplecie, tuleje pływające to też dobry trop , jeżeli ktoś będzie chciał Ci ustawić kąty obcinając bolec ustalający nie pozwól sobie bo to rzeżba

Edit sory spojrzałem na parametry przed ustawieniem, kąty ok zacznij od sprawdzenia tuleji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porownalem amortyzatory z toyota corolla verso.

I verso jest duzo twardszy i przy naciskaniu nie kolysze sie cala buda tak jak u mnie.

Uwazam xe moje e60 powinno byc twardsze niz verso.

Moze amortyzatory do wymiany, na stacji wykazaly 68% jednak mam opony runflut to wynik moze byc nieprawdziwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze to beda amortyzatory.

Gdy mocno naciska na przod to auto wbija sie dosc mocno w dol a odbija dosc slabo przy czym cos slychac w prawym przednim amorze, jakby jakies powietrze.

Toyota nie jestem w stanie tak rozujac, nawet bujajac razem z kolega tym verso to tak sie nie buja, a wraca bardzo szybko i twardo.

U mnie z tylem jest lepiej ale tez dosc miekko chodzi.

Czyli jesli to sie potwierdzi to chyba odrazu 4 amory trzeba wymienic.

Bo sprawdalismy wszytskie tuleje breszka i zadna nie ma luzow, chyba ze zle to sprawdzamy, ale wszystkie komponenty siedza naprawde twardo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.