Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Informuje ze moje auto zostalo kilka dni temu sprzedane :!: Tak wiec nie bedzie dalszych modow w TDS :roll: Ale na podsumowanie powiem ze dobry soft w tym aucie jest naprawde godny polecenia i wcale nie jest przyczyna tych wszystkich legendarnych problemow z przegrzaniem, pekaniem glowic, itp. :8)

 

Przy okazji dodam, że kupiłem (nie w Polsce oczywiście) piękne E34 525iA :mrgreen: Bezwypadkowe, w stanie kolekcjonerskim. Auto odbieram za około 2 tygodnie (musze po nie pojechac). Oczywiscie wkleje zdjecia na forum :8)

 

Pozdr

Street

Jak widać chip w dieslu to porażka no chyba, że z innego powodu sprzedałeś autko a nie z powodu pękniętej głowicy albo innej usterki? Pytam z ciekawości bo znajomy się też zabiera za "tuning" swego diesla :D

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niew: ciężko powiedzieć, Master`s ma, jak sam wiesz, największe sukcesy, na 1/4 ale to wszystko z motorowniami z VAG`a i chyba do niego bym jechał a jak nie to daigtroniki.

 

Fazer: poczytaj dokładnie wątek, nie dalej jak na wcześniejszej stronie Street... się wypowiada co myśli o chipie, więc nie siej famy o głowicach i innych usterkach.

Opublikowano

Rozumiem...W sumie ten silnik w Polsce jest mało grzebany.

W Niemczech znalazłem pacjenta co zrobił bez napraw 160tys km na chipie. Mod na 173psy i 330NM.

W aucie po 97r. nie pęknie głowica. Gorzej z wcześniejszymi egzemplarzami.

Co może siąść to turbo, ale przy przebiegu ponad 200tys km to nawet w dziewiczym aucie siada...

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie, że się nie dłubie, za małe przyrosty by grzebać w mechanice. Można oczywiście, ale nie trzeba.

Jak się turbinka nie zanosi na sypanie a sam tuner tylko liźnie ciśnienie doładowania i będziesz odpowiednio o nią dbał (to już powtarzam do znudzenia) to się jej nic nie powinno dziać.

 

Kangurczak: masz bliżej www.compsport.pl w Bielsko Białej naprawdę dobrzy fachowcy, niektórzy mówią, że najlepsi (ale znów VAG) w dzień spokojnie się wyrobisz.

Opublikowano

Oni mi powiedzieli że za tdsy się nie biorą bo za małe przyrosty i różne historie się dzieją...

 

Diagtronik nie bada automatów i jest loteria.

 

VTG stwierdził, że może zbadać ten silnik gratisowo przez zmianą ECU. Jeżeli wszystko będzie ok to założą.

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pomimo dużych sukcesów VTG w sporcie no i w ogóle firma znana i poważana to jakoś jeśli chodzi o sam soft, szczególnie do diesla, to średnio to widze. Co innego uturbić benzyne czy tam inne cuda.

 

Zawsze zostaje Ci jeszcze Masters, tylko że on znów nie może (ma się to zmienić, może już się zmieniło) mierzyć aut RWD.

 

Jednak uderz do Masters`a i popytaj co i jak - taka moja rada.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

Ja posiadam TDS z 1992 roku, jak go kupowałem (z belgii) miał założony moduł tuningbox. Przejechałem autkiem ok 15000 km (mam je od roku), ostatni trasa 4500 km (do bułgarii i z powrotem), autko spisuje się rewelacyjnie, nie kopci, nie ma problemów z zapalaniem, jak na razie rewelka.. Jeśli chodzi o osiągi to czuć różnice po (słabnie po odłączeniu modułu)..Spalanie czy w mieście cz trasie ok 8-8,5l. NIe mam też najmniejszych problemów z chłodzeniem. Na swoim przykładzie mogę polecić to rozwiązanie..

 

Pozdrawiam

wazik

Opublikowano

Jesli chodzi o przyspieszenie i v-max, to nie sprawdzałem, bo niby jak ?? Ze stoperem w reku??Więc nie będe wymyślał bajek na ten temat.

MOge powiedzieć, ze ostatnio jak wracałem z bulgari, na austostradzie w serbii jechał obok mnie gość okularem 320 CDI i do 200 szlismy równo, dalej obaj zrezygnowaliśmy..

Różnica jest odczuwalna, i to dosyć dobrze, na jeden dzień jak odłączyłem moduł, od razu zauważalny był spadek mocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.