Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
M47' 06

Kupiony z przebiegiem 169kkm od pierwszego właściciela (salon Polska):

172kkm sprzęgło i dwumas

188kkm łożysko tylnego koła, hamulec ręczny

196kkm termostaty + płyn chłodzący

Tarcze, klocki, olej i filtry pomijam, bo to eksploatacja i trzeba (olej co 15-20kkm).

Przy ok 200kkm wymieniłem wszystkie amortyzatory i łączniki stabilizatorow.

214kkm żarówka - prawy ring.

Aktualny przebieg 215kkm

-------------------

Artur

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czyli nie ma reguly. Jednemu auto się sypie przy 100tys km drugiemu przy 200 tys km tak ze wymieniaja prawie cale auto, a inni robią po 300 lub 400tys km bezawaryjnie.
Opublikowano

x3 2005 m47n2 150km --->190km@390Nm

5201km - pompa wspomagania

30392km - koło pasowe wału

132 425km - świece żarowe

ok 175000km - świece żarowe + regenerowany sterwonik

ok 177000km termostaty

0k 185 000km - zaworek sterujący turbo

 

obecnie 190 450km i nic na razie więcej się nie dzieje. Oczywiście odmy, filtry oleje na bieżąco:) Opisane tylko i wyłącznie to co było robione przy silniku i osprzęcie

Opublikowano

elo

M47 07

kupione 150tys obesnie 240tys odpukac nic

spalanie na trasie 5,5 ładnie bzyczy

po wymianie turbiny jakies 200tys ,230tys po wymianie koła na Corteco +paski dodam iz piskał przy starcie ale juz nie

szykuje sie na wiosne do zawieszenia +hamulce a rozwazam olej w automacie ale szpenia w okolicy nie moge znalezc

pozdrawiam i zycze kilometrów bez awarii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.