Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wracałem wczoraj z długiej trasy ponad 1000 km i pewnym momencie na parkingu przy wrzuceniu wstecznego wyskoczył komunikat sprawdź światła cofania albo żarówki albo co bardziej prawdopodobne bo obie nie świecą przetarły się kabelki w klapie bagażnika, ale bardziej mi chodzi o oto że jadąc dalej z tym komunikatem przy prędkości około 150 km/h nagle bez jakichkolwiek objawów wyskoczył tryb awaryjny (getriebprogramm) zatrzymałem auto zgasiłem silnik następnie odpaliłem i kontynuowałem jazdę dalej z komunikatem o światłach ale bez trybu awaryjnego jakieś 600km bez jakichkolwiek podejrzanych objawów. moje pytanko czy tryb awaryjny mógł być spowodowany usterką świateł cofania?! może są jakoś zespolone z awarią skrzyni biegów. dodam jeszcze że skrzynia automatyczna jest po kapitalnym remoncie razem z koszykiem wstecznego kilka tysięcy km , ewentualnie co mogę jeszcze sprawdzić oprócz sprawdzenia na komputerze.
Opublikowano
u mnie wyskakiwal tryb awaryjny gdy sterownik ABSu szlag trafil. Po naprawie sterownika nigdy wiecej ow tryb sie nie pokazal. Najlepiej sciganac bledy i wowczas mozna dzialac. Inaczej to wrozenie z fusow.
Opublikowano
wrzuciłem auto na kompa i wyskoczył błąd 48 wandlerkupplung zu hoher schlupf (tłumaczenie to Konwerter poślizgu sprzęgła zbyt wysoki), skasowałem błąd i zobaczę co dalej ma ktoś może jakieś pomysły co z tym robić , a jeśli chodzi o światła wsteczne to po sprawdzeniu przerwany kabelek w klapie bagażnika (zawiasie) .Czekam na pomysły.
Opublikowano
Regeneracja konwertera i to natychmiast, jazda z uszkodzonym konwerterem skutkuje rozwaleniem skrzyni o i le już jej nie trafiło.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano

Panowie chce się upewnić , po wywaleniu klapek z kolektora ssącego , czuć jak zmienia biegi (czuć szarpnięcia) a jak jadę stałą prędkością , jakby to nazwać o może tak : silnik ledwo tyka tak jakby bez wysiłku to szarpie jak na wibratorze . błędów brak w skrzyni i silniku .

ja przypier....... ole że siwy dym to nie czuć zmiany biegów prawie w ogóle . Wina klapek ?

bo w e60 jak wywali się klapki to wiem że dzieją się cuda ww automatycznej skrzynia ale e39 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.