Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dzisiaj kupiłem E30 316i 1990. Pojeździłem nim, z 30 km po mieście kręcąc go do 2,5 tyś. Jednorazowo na ciepłym silniku wkręciłem go pod czerwone pole. Parkując pod domem zauważyłem wyciek płynu chłodzącego. Wskazówka temperatury była lekko ponad środkową kreską. Auto znam już długo i jest zadbane mechanicznie, nigdy nie miało takich przygód. Jak sądzicie, czy tym jednorazowym wkręceniem pod 6 tyś, mogłem je przegrzać?

Teraz płyn pozostał na końcu skali w zbiorniczku wyrównawczym. Czym go uzupełnić i do ilu mniej więcej? Przepraszam za takie banalne pytania, ale nigdy nie miałem takiego problemu.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

na pewno go nie przegrzałeś, spokojnie, jak lekko ponad środkową kreską. Ponad środkową kreskę to mi często na moment wychodzi jak sobie mocniej przyspieszę na dobrej drodze., ale szybko wraca do pionu.

SKĄD CIEKNIE ?? Może poprzedni własciciel jeździł grzecznie i nigdy nie dowalił takiego cisnienia do instalacji chłodzenia i gdzieś akurat pechowo nie wytrzymało jak ty jechałeś. Stare auto tak ma.

Uzupełniasz oczywiście płynem do chłodnic dostepnym na każdej stacji paliw (teraz zimowym,a latem jeździsz dalej na zimowym ;)) Ważne, zebyś postawił auto, niech ostygnie, dolej płynu do kreski oznaczonej (KALT/COLD).

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

"wiatrak się włącza"??? Tu tacy ludzie pomagają??? Człowieku czy Ty masz pojęcie, że ten wiatrak pracuje na sprzęgle wiskotycznym i nigdy, przenigdy się nie "WŁĄCZY"!!!

 

 

spokojnie :nienie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.