Skocz do zawartości

pear-p1

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60
  • Lokalizacja
    Olsztyn / Giżycko.

Osiągnięcia pear-p1

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Sytuacja wydaje się dość prosta w żadnej z "kurtyn" idących w załóż słupka nie ma przejścia do sterownika poduszek. Są dwa przewody od kierowcy brązowo czarny i brązowo niebieski od strony pasażera brązowo czarny i brązowo czerwony . Sygnał z brązowo czerwonego i brązowo niebieskiego nie trafia do sterownika z tym ze w sterowniku takich kolorów nie ma . Czy możliwe jest żeby gdzies zmieniały kolor tylko po co ? Ma ktoś wiedzę w tym zakresie o co chodzi ?
  2. Odpala , klemę zalaczyłem bo oczywiście ładunek po eksplozji rozłączył to akurat nie problem klemę wymienię ale o co chodzi z tymi poduchami ? Są podłączone niby wszystko Ok a jednak nie . I jeszcze jedna kwestia dlaczego do poduch przy przednich słupkach idą dwie kostki jedna od detonacji ładunku a druga ?
  3. A jak sie połącze to co zrobić ? Dlaczego nie przemawia, pisze jak jest sam widzisz ze po podlaczeniu plusa mozna odczytac jakies bledy konkretniejsze . W tej chwili kontrolka tez inaczej sie zachowuje bo gasnie na chwilke i sie znowu zapala a wczesniej swiecila sie ciagle. Ta klema to na bank , zwarke zrobilem i sam odpalilem niechcacy :mad2:
  4. Jest krok do przodu tak jak pisałem na pinie 5 nie było zasilania znalazłem i teraz mamy taka sytuacje O które poduszki chodzi ?
  5. Ciężko powiedzieć od którego momentu bo kupiłem go jak odpalał a jak przywiozłem to już nie odpalił i od razu wymieniłem dme z ews , ale w tej chwili dla próby włożyłem stary dme i poduszka nadal swieci wiec chyba można wykluczyć dme ?
  6. Auto z 99 roku, wydaje mi sie ze oznaczenie na oryginalnym sterowniku było m52b28tu tu jest inne . Nie do końca wiem co się dzieje , podłączyłem stary dme i ma w tej chwili te same informacje co nowy Łącznie z numerem vin i wyposażeniem czyli pdc szyberdach itp
  7. Według schematu na 5 pinie powinien być plus na 6 minus i podobnie na 49 i 50 nie ma nigdzie plusa , wydaje mi się ze to jest powodem tylko z jakiego powodu może ich nie być ?
  8. Wrzucam zdjecia wszystkich bledow, zdjecia sterownikow oryginalny i na podmianke , sprawdzic produkcji daty w ista nie moge , jak dla mnie nie ma polaczenia ze sterownikiem, widac to tez w spisie sterownikow, na drzewie. Sterownika nie da sie tez kodowac w nsc, identycznie zachowuja sie sterowniki oba. Nie wiem dlaczego swieci sie kontrolka poduszek bez wzgledu czy sterownik jest podlaczony czy nie .
  9. pozostale są nie zwiazane jakies bzdury od termostatu itp. Nie wiem jak w kwestii daty produkcji jutro sprawdze i napisze.
  10. Witam problem polega na swiecacej sie ciągle kontrolce od poduszki powierznej zadna nie jest wystrzelona modul podłączałem drugi i jest ten sam problem. W aucie zostal wymieniony komputer z ews wydaje mi sie ze powodem moze być inne wyposazenie zapisane w komputerze. Takie jak PDC, szyberdach, wielofunkcyjna kierownica. Dobrze myślę ? Poniżej błędy
  11. Nic nikomu nie przychodzi do głowy ?
  12. Witam mam problem z wycieraczkami . Auto e46 99 r Wycieraczki po włączeniu zapłonu bez względu jak zostały włączony ruszały się dokładnie 17 razy za każdym włączeniem po 17 razach trzeba wyłączyć zapłon i włączyć ponownie żeby wycieraczki zadziałały po zakodowaniu pustym plikiem moduł GM wycieraczki przestały całkiem działać lecz wydaje mi się że to tylko zbieg okoliczności. Ista pokazuje komunikat "aktywna blokada Wycieraczek" o co chodzi ? Czy to kwestia przekaźnika ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.