Skocz do zawartości

Zablokowana kierownica POMOCY!!!


fisch31

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich !! I odrazu prosze o pomoc !??? Moze nie jest to odpowiednie miejsce?? Z gory przepraszam ale stoje w trasie auto zgasilem i juz nie odpale kierownica sie nie odblokowywoje nie ma zadnych ostrzegawczych kontrolek blokady nic?? co moze byc ?? Jak to ruszyc samemeu??? Zgory dziekuje za pomoc jak najszybsza... :mad2:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies przeczytalem że problemy ze zwalnianiem blokady w kierownicy moze powodowac slaby akumulator.

Moze odlacz kleme minusowa z aku i podlacz ponownie albo znajdz dawce pradu

aku nowka prady jest pod dostatkiem sprawa jest taka ze przejechalem 1000km i stanalem u znajomych pol godziny pozniej chcialem przeparkowac i lipa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo wszystko probowales odlaczyc alu na chwile ? sprobowac nie zaszkodzi, jak nie pomoze to bedziesz mial tylko godzine do ustawienia w BC :8)

Dziwna sprawa ze nie masz zadnego komunikatu na BC. Bez podlaczenia auta pod kompa sie nie obejdzie.

Z klema juz przerabialem a z podlaczeniem do kompa będzie lipa bo jestem w Danii:-( Kurde może to być kolumna?? Ją piernicze chyba laweta i Polska tylko jak to załadować jak koła skrecone:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

tylem zaladowac,raczej kolumna :mad2:

takie to trojki i jedynki sa ,najgorsze jest ze cie zlapalo w trasie.

Sprobuj te naku odlaczyc,pozniej wez kiere naciagnij w lewo wsadz kluczyk i sprobuj odpalic moze pusci rygiel,a slychac ci ten rygiel jak wkladasz kluczyk?czy nie odblokowuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna się wyświetlić kłódka, możesz na trasie rozebrać kolumnę kierowniczą i mechanicznie odblokować zanim się naciągniesz na koszty lawety.

Tutaj masz opis jak to zrobić i jakie narzędzia będą Ci potrzebne : http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387

 

Czas pracy ok 1h.

 

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna się wyświetlić kłódka, możesz na trasie rozebrać kolumnę kierowniczą i mechanicznie odblokować zanim się naciągniesz na koszty lawety.

Tutaj masz opis jak to zrobić i jakie narzędzia będą Ci potrzebne : http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387

 

Czas pracy ok 1h.

 

Powodzenia.

Jutro sie biorę za ta kolumnę właśnie mam dostęp do kluczy robota to kaszka z mleczkiem ale jak coś z elektroniką to poleglem bez sprzętu...... A co do stukania pukania nic kompletnie umarło wszystko po włożeniu kluczuka jak nieboszczyk tylko kontrolno standardowo... Narazie dzięki chłopaki. Jutro spróbuje opisać sytuację ,,,,,,,,,mam nadzieję że stara nauka przynajmniej mechanicznie to rozwiąże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co tam chcesz rozkrecac ? wyciagniesz kolumne i co dalej ? dopoki nie sprawdzisz jakie bledy zlapala to totalnie bezsensu jest to wyciagac

tak wiem ale musze ruszyc to bydle z kolumna czy bez jak nie uda sie tego rozruszac to wyrwe ten rygiel i poskladam bez byle kierka sie obracala... bylo by niezle jak by odpalila to juz bylby sukces na maxa ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylem zaladowac,raczej kolumna :mad2:

takie to trojki i jedynki sa ,najgorsze jest ze cie zlapalo w trasie.

Sprobuj te naku odlaczyc,pozniej wez kiere naciagnij w lewo wsadz kluczyk i sprobuj odpalic moze pusci rygiel,a slychac ci ten rygiel jak wkladasz kluczyk?czy nie odblokowuje?

Ten motyw tez juz przerabialem nic nie slychac, nawet szmeru.. tylko tykniecie kluczyka jak blokuje w gniezdzie ...:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze jedna wazna sprawa moi drodzy panowie czym to zdiagnozowac i zaprogramowac pozniej??? ewentualnie gdzie to kupic i jak sie nazywa taki interfejs lub impla czy cos dajcie mi namiar bo ktos musi mi to tu wyslac prawdopodobnie z nowa kolumna...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
widze ze nie za bardzo wiesz jak to dziala, jezeli zlapal blad lub padl silniczek od blokady to wyrwanie czego kolwiek nic nie da bo komputer i tak nie poda sygnalu na rozrusznik i auta nie odpalisz, e90 ma troche elektroniki i bez diagnozy nic nie zdzialasz, do diagnozy kabel za ok 150 zl i inpa, programowanie to ncs, winkfp, tools32, ista... jak nie masz o tym pojecia to sie sam za to nie biez bo uwalisz auto i bedziesz potem szukal magika co by to postawil na nogi
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działanie jest nie skomplikowane kwestią jest jak w tym przypadku ruszyć krowę w miarę tanio ztad? Więc jeśli tylko jest problem mechaniczny to naprawie go sam tak długo jak nie bede musiał ingerować w elektronikę a jeśli już to ogarne to zostanie kwestia kogos najbliżej w szczecinie chyba kto by to ogarnął..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie ogarniesz tego ,ja przerabialem to ,jak juz bardzo chcesz wyciagnij kolumne wykrec silniczek przeczysc skasuj blad i moze odpali!

U mnie trzebabylo wymienic na nowy ,rygiel przeczyscis i zgrac casa z silnikem bo sie rozeszlo :mad2:

Powiem tak lipa totalna z tym co zrobili :mad2: w bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ogarniesz tego ,ja przerabialem to ,jak juz bardzo chcesz wyciagnij kolumne wykrec silniczek przeczysc skasuj blad i moze odpali!

U mnie trzebabylo wymienic na nowy ,rygiel przeczyscis i zgrac casa z silnikem bo sie rozeszlo :mad2:

Powiem tak lipa totalna z tym co zrobili :mad2: w bmw

Kolumna ekspres 25min:-)zabieram sie za ten silniczek co tam piszczy;-) ciekawa sprawa jak zciagalem kolumnę na momecik zluzowal rygiel? Hm przypuszczam za jest tam zabrudzone coś ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak 25 min poszlo gladko sruby jak nowe i frezik nie zapieczony... jutro poskladam do kupy calosc kurde przydal by mi sie interfejs ale niestety zaciagne go do servisu do niemiec teraz blokade ustawilem w pozycji otwartej wiec mam nadzieje ze jak eloktronika sie nie obudzi to tak zostanie ..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawodowo jestem mechanikiem :-) ale nie zajmuje sie elektronika tylo sprawami mechanicznymi diesle, glowice ,pompy ,wtryski ...heh co prawda w Wacker Neuson ale to tez sie kreci ;-) dlatego takie prace sa stosunkowo proste .. ale softy itd.... hmm to juz inna bajka ale wszystko jest do ogarniecia jak ma sie czym to zrobic.. Narazie 6 dzien na parkingu z bunia prawie w szczerym polu sie mecze ... fajny urlop!! ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.