Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !! I odrazu prosze o pomoc !??? Moze nie jest to odpowiednie miejsce?? Z gory przepraszam ale stoje w trasie auto zgasilem i juz nie odpale kierownica sie nie odblokowywoje nie ma zadnych ostrzegawczych kontrolek blokady nic?? co moze byc ?? Jak to ruszyc samemeu??? Zgory dziekuje za pomoc jak najszybsza... :mad2:

 

Opublikowano

gdzies przeczytalem że problemy ze zwalnianiem blokady w kierownicy moze powodowac slaby akumulator.

Moze odlacz kleme minusowa z aku i podlacz ponownie albo znajdz dawce pradu

Opublikowano
gdzies przeczytalem że problemy ze zwalnianiem blokady w kierownicy moze powodowac slaby akumulator.

Moze odlacz kleme minusowa z aku i podlacz ponownie albo znajdz dawce pradu

aku nowka prady jest pod dostatkiem sprawa jest taka ze przejechalem 1000km i stanalem u znajomych pol godziny pozniej chcialem przeparkowac i lipa..

Opublikowano

mimo wszystko probowales odlaczyc alu na chwile ? sprobowac nie zaszkodzi, jak nie pomoze to bedziesz mial tylko godzine do ustawienia w BC :8)

Dziwna sprawa ze nie masz zadnego komunikatu na BC. Bez podlaczenia auta pod kompa sie nie obejdzie.

Opublikowano
mimo wszystko probowales odlaczyc alu na chwile ? sprobowac nie zaszkodzi, jak nie pomoze to bedziesz mial tylko godzine do ustawienia w BC :8)

Dziwna sprawa ze nie masz zadnego komunikatu na BC. Bez podlaczenia auta pod kompa sie nie obejdzie.

Z klema juz przerabialem a z podlaczeniem do kompa będzie lipa bo jestem w Danii:-( Kurde może to być kolumna?? Ją piernicze chyba laweta i Polska tylko jak to załadować jak koła skrecone:-(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tylem zaladowac,raczej kolumna :mad2:

takie to trojki i jedynki sa ,najgorsze jest ze cie zlapalo w trasie.

Sprobuj te naku odlaczyc,pozniej wez kiere naciagnij w lewo wsadz kluczyk i sprobuj odpalic moze pusci rygiel,a slychac ci ten rygiel jak wkladasz kluczyk?czy nie odblokowuje?

Opublikowano
Powinna się wyświetlić kłódka, możesz na trasie rozebrać kolumnę kierowniczą i mechanicznie odblokować zanim się naciągniesz na koszty lawety.

Tutaj masz opis jak to zrobić i jakie narzędzia będą Ci potrzebne : http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387

 

Czas pracy ok 1h.

 

Powodzenia.

Jutro sie biorę za ta kolumnę właśnie mam dostęp do kluczy robota to kaszka z mleczkiem ale jak coś z elektroniką to poleglem bez sprzętu...... A co do stukania pukania nic kompletnie umarło wszystko po włożeniu kluczuka jak nieboszczyk tylko kontrolno standardowo... Narazie dzięki chłopaki. Jutro spróbuje opisać sytuację ,,,,,,,,,mam nadzieję że stara nauka przynajmniej mechanicznie to rozwiąże...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale co tam chcesz rozkrecac ? wyciagniesz kolumne i co dalej ? dopoki nie sprawdzisz jakie bledy zlapala to totalnie bezsensu jest to wyciagac
Krzysztof
Opublikowano
ale co tam chcesz rozkrecac ? wyciagniesz kolumne i co dalej ? dopoki nie sprawdzisz jakie bledy zlapala to totalnie bezsensu jest to wyciagac

tak wiem ale musze ruszyc to bydle z kolumna czy bez jak nie uda sie tego rozruszac to wyrwe ten rygiel i poskladam bez byle kierka sie obracala... bylo by niezle jak by odpalila to juz bylby sukces na maxa ;-)

Opublikowano
tylem zaladowac,raczej kolumna :mad2:

takie to trojki i jedynki sa ,najgorsze jest ze cie zlapalo w trasie.

Sprobuj te naku odlaczyc,pozniej wez kiere naciagnij w lewo wsadz kluczyk i sprobuj odpalic moze pusci rygiel,a slychac ci ten rygiel jak wkladasz kluczyk?czy nie odblokowuje?

Ten motyw tez juz przerabialem nic nie slychac, nawet szmeru.. tylko tykniecie kluczyka jak blokuje w gniezdzie ...:-(

Opublikowano
i jeszcze jedna wazna sprawa moi drodzy panowie czym to zdiagnozowac i zaprogramowac pozniej??? ewentualnie gdzie to kupic i jak sie nazywa taki interfejs lub impla czy cos dajcie mi namiar bo ktos musi mi to tu wyslac prawdopodobnie z nowa kolumna...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
widze ze nie za bardzo wiesz jak to dziala, jezeli zlapal blad lub padl silniczek od blokady to wyrwanie czego kolwiek nic nie da bo komputer i tak nie poda sygnalu na rozrusznik i auta nie odpalisz, e90 ma troche elektroniki i bez diagnozy nic nie zdzialasz, do diagnozy kabel za ok 150 zl i inpa, programowanie to ncs, winkfp, tools32, ista... jak nie masz o tym pojecia to sie sam za to nie biez bo uwalisz auto i bedziesz potem szukal magika co by to postawil na nogi
Krzysztof
Opublikowano
Działanie jest nie skomplikowane kwestią jest jak w tym przypadku ruszyć krowę w miarę tanio ztad? Więc jeśli tylko jest problem mechaniczny to naprawie go sam tak długo jak nie bede musiał ingerować w elektronikę a jeśli już to ogarne to zostanie kwestia kogos najbliżej w szczecinie chyba kto by to ogarnął..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ogarniesz tego ,ja przerabialem to ,jak juz bardzo chcesz wyciagnij kolumne wykrec silniczek przeczysc skasuj blad i moze odpali!

U mnie trzebabylo wymienic na nowy ,rygiel przeczyscis i zgrac casa z silnikem bo sie rozeszlo :mad2:

Powiem tak lipa totalna z tym co zrobili :mad2: w bmw

Opublikowano
Nie ogarniesz tego ,ja przerabialem to ,jak juz bardzo chcesz wyciagnij kolumne wykrec silniczek przeczysc skasuj blad i moze odpali!

U mnie trzebabylo wymienic na nowy ,rygiel przeczyscis i zgrac casa z silnikem bo sie rozeszlo :mad2:

Powiem tak lipa totalna z tym co zrobili :mad2: w bmw

Kolumna ekspres 25min:-)zabieram sie za ten silniczek co tam piszczy;-) ciekawa sprawa jak zciagalem kolumnę na momecik zluzowal rygiel? Hm przypuszczam za jest tam zabrudzone coś ??

Opublikowano
Ok silniczek rygiel wszystko działa... Więc pozostaje elektronika:-( teraz pytanie tylko service bmw czy ktoś inny może to ogarnąć??i kto i gdzie najlepiej i najszybciej ??
Opublikowano
tak 25 min poszlo gladko sruby jak nowe i frezik nie zapieczony... jutro poskladam do kupy calosc kurde przydal by mi sie interfejs ale niestety zaciagne go do servisu do niemiec teraz blokade ustawilem w pozycji otwartej wiec mam nadzieje ze jak eloktronika sie nie obudzi to tak zostanie ..
Opublikowano
zawodowo jestem mechanikiem :-) ale nie zajmuje sie elektronika tylo sprawami mechanicznymi diesle, glowice ,pompy ,wtryski ...heh co prawda w Wacker Neuson ale to tez sie kreci ;-) dlatego takie prace sa stosunkowo proste .. ale softy itd.... hmm to juz inna bajka ale wszystko jest do ogarniecia jak ma sie czym to zrobic.. Narazie 6 dzien na parkingu z bunia prawie w szczerym polu sie mecze ... fajny urlop!! ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.