Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

jestem już czytelnikiem forum dłuższy czas, ale nigdy nie miałem konta (tak samo jak bmw ;) ). Jednak nadszedł czas na zmianę jednego i drugiego. Wybór padł na 545i, znalazłem fajną sztukę. Wyposażenie bardzo bogate (nie będę się rozpisywał, ale ma wszystko co bym chciał). Na oko stan super, idealny lakier, przebieg potwierdzony w ASO (podobno - sprawdzę), serwisowany w ASO (sprawdzę) auto chodzi jak burza, skrzynia idealnie, hamulce idealnie, z zawieszeniem wszystko ok. Jestem umówiony na czwartek na sprawdzenie auta w ASO. Sprzedający maniak bmw, wydaje się bardzo pewny swego. Pytanie czego się bać w tym aucie? Ciężko mi jakieś konkretne informacje było wyłowić na forum. Nie mam oczywiście na myśli spalania, a usterki które są typowe (tak widziałem podwieszony temat).

 

Jest to model z 2005 roku (zatem z tego co czytałem nie powinno być już problemu z rurką od wody, problem był w silnikach do 2003 roku), wersja amerykańska. Trzy wady do których sprzedający się przyznał od razu (czego bym możliwe sam nie zuważył) to:

 

- coś jest nie halo z klemą minusową. Auto odpala, jednak jak się je zgasi to nieraz trzeba poczekać kilka-kilkanaście minut żeby odpaliło ponownie (w ogóle nie kręci rozrusznikiem). Oczywiście pojawiają się wtedy wszystkie możliwe błędy (airbag, active steering itp). Znikają po szybkim restarcie auta.

- szyberdach jedzie elegancko, przy zamykaniu dojeżdża do końca ale odbija i jest znów na full otwarty. Za którymś razem zaskakuje, czasem coś drży/puka właśnie w szyberdachu.

- podobno (nie zaobserwowałem) ponieważ to wersja amerykańska to czasem zapala się kontrolka emisji spali, ale sama gaśnie po jakimś czasie i wszystko jest ok.

 

Bardzo bym was prosił o kilka wskazówek na co zwrócić szczególną uwagę i co mogą zwiastować w/w objawy. Nie mam przekonania do aut z USA, bo zawsze mam wrażenie że auto z USA = popowodziowe ;)

 

Z góry dzięki,

pzdr

Opublikowano
Problem z rurką z tego co wiem zaczął się właśnie w 2003r(E60) a nie skończył( chyba że sie mylę). Najlepiej jakbys miał VIN bo auto z USA więc powinno mieć swoją galeryjkę i może Cię to uchronić przed niezłą wtopą.
Opublikowano
- coś jest nie halo z klemą minusową. Auto odpala, jednak jak się je zgasi to nieraz trzeba poczekać kilka-kilkanaście minut żeby odpaliło ponownie (w ogóle nie kręci rozrusznikiem). Oczywiście pojawiają się wtedy wszystkie możliwe błędy (airbag, active steering itp). Znikają po szybkim restarcie auta.

- szyberdach jedzie elegancko, przy zamykaniu dojeżdża do końca ale odbija i jest znów na full otwarty. Za którymś razem zaskakuje, czasem coś drży/puka właśnie w szyberdachu.

- podobno (nie zaobserwowałem) ponieważ to wersja amerykańska to czasem zapala się kontrolka emisji spali, ale sama gaśnie po jakimś czasie i wszystko jest ok.

 

1) IBS klema minusowa, ale to nie jej wina ze auto dziwnie pali. On monitoruje zuzycie pradu i ewentualnie monituje jak cos jest nie tak.

Swoja droga sama klema to prawie 800zl.

 

2) Tu sie nie wypowiem bo nie wiem.

 

3) to ze pali sie kontrolka na 100% niema nic wspolnego z krajem pochodzenia, cos jest zdygane i wali bledem.

 

Kazda drobnosta w BMW moze kosztowac krocie, lepiej nie lekcewazyc drobiazgow. Tym bardziej ze masz fajny motor ale malo spotykany na Pl rynku ;/

 

Kupujac bmw kupujesz wyzwania albo skarbonke :) Przyjemnosc jest gratis ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.