Skocz do zawartości

E61 slyszalny dzwiek kompresora przy tylnym kole

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z gory mowie ze jestem laikiem w tych sprawach stad to pytanie.

Od dwoc dni po zgaszeniu samochodu slysze wyrazny dzwiek kompresora z okolic tylnego prawego kola. Trwa to okolo 30 sekund i sie wylacza. Niewiem czy to normalne, czy powieniem sie udac do mechanika/serwisu. Na wyswietlaczu nie pojawiaja sie zadne bledy.

Z gory dziekuje za pomoc

Opublikowano
To kompresor nivo wyrównuje ciśnienie w tylnym zawieszeniu, jest to rzecz jak najbardziej normalna w e61.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
Ja mam tak samo , ale to może oznaczać że jest gdzieś delikatna nieszczelność i po nabiciu po odpaleniu auta ciśnienie nie jest utrzymywane.
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
A jak u Was wyglada kwestia opadania tyłu auta na postoju ??? czy po 2 dniach stania poziom jest taki sam jak zaraz po zatrzymaniu sie ? u mnie tez czasem kompresor dopompowuje, czasem przed jazdą po odpaleniu a czasem zaraz po zatrzymaniu się auta. Mi tył nie opada.
Opublikowano
A jak u Was wyglada kwestia opadania tyłu auta na postoju ??? czy po 2 dniach stania poziom jest taki sam jak zaraz po zatrzymaniu sie ? u mnie tez czasem kompresor dopompowuje, czasem przed jazdą po odpaleniu a czasem zaraz po zatrzymaniu się auta. Mi tył nie opada.

Tak jak piszesz

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
Ja u siebie wizualnie nie widzę opadania tyłu po dłuższym postoju więc jeśli nawet opada to minimalnie.
Opublikowano
30 sek troche dlugo sprawdź poduszki.
Opublikowano
  • Autor
Minal tydzien i nic sie nie dzieje. Nie zauwazylem tez nadmiernego opadania na postoju. Ale chyba pojade orientacyjnie sprawdzic poduszki i dam znac co i jak
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
30 sek troche dlugo sprawdź poduszki.

Jezeli 30 sekund to pompa pomalu umiera ...

Opublikowano

Jezeli 30 sekund to pompa pomalu umiera ...