Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z klimatyzacją ponieważ po nabiciu klimatyzacji w mojej e34 i włączeniu nawiewów leci powietrze w temperaturze otoczenia a po chwili zacznie wiać chlodem i niby nic w tym dziwnego gdyby nie fakt , że po chwili znowu klima nie chlodzi.....

wymienilem kompresor ponieważ padł objaw jakiegoś zaworu ciśnieniowego, aktualnie wsadziłem kompresor od e36m3 i byl on sprawny do konca pobytu w tamtym aucie jednak zostalo przebudowane do sportu i kompresor jezdzi juz u mnie

mam takie pytanie poniewaz do e34 wchodzi 1550g czynnika a do m3 okolo 1100-1200 czy to może powodować taką prace sprężarki?? i oba maja gaz R134

Opublikowano
Sprawdź czujnik wysokiego cisnienia w układzie klimatyzacji bo przewaznie on jest odpowiedzialny za wyłączenie sprezarki chyba ze wiatrak sie nie włącza i tez bedzie za wysokie cisnienie w układzie
Opublikowano

a gdzie znajdę ten czujnik ??

i jak mam go sprawdzić przy pomocy miernika mierząc opór czy tylko jego przejście???

wiatrak chodzi bo nawet bez klimy w korku sie zalącza

Opublikowano
Jezeli sprezarka pracuje a klima raz chłodzi a raz nie to do wymiany jest zawor rozprezny

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano

ale u mnie sprężarka raz się załączy raz nie a patrzyłem dzisiaj parownik i po odpaleniu samochodu i włączeniu klimy na obie kostki idące do niego jest prąd 13.8- 14.2V natomiast po wyłączeniu klimy jest 7V czy to normalne???

na kabel załączający sprzęgło po włączeniu klimy jest prąd a po wyłączeniu nie ma ....

czyli wydaje mi się ze w miarę dobrze natomiast jeśli podam plus bezpośrednio na kabel od sprzęgła w sprężarce to ono załącza kompresor

więc czy ten zawór rozprężny może jakoś pomóc ??

Opublikowano

Podaj cisnienia na ssaniu i tłoczeniu. Pomiaru dokonaj przy 1500rpm/min

 

Co do pytania o ilosc gazu to powinno byc 1450g jezeli skraplacz ma plaskie rurki i 1550 jezeli okragłe a rodzaj sprezarki nie ma znaczenia(pochodzenie) i powinienes napełnic odpowiednia iloscia przewidziana dla tego modelu. E34 nie posiada presostatu LP natomiast niedobór czynnika moze powodowac zamrazanie parownika a co za tym idzie system rozłaczy czujnik przeciwzamrozeniowy w parowniku.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano

ale w zeszły piątek napełniałem klimę i na przednim pasie mam tabliczkę gdzie jest napisane że ma być 1550g czynnika R134 i koleś napełnił mi 1500g stwierdził ze da tyle ze względu na wiek auta....

nie znam się na klimie i wydało mi się to logiczne więc nie protestowałem

mam okrągłe rurki więc to potwierdza że klima została poprawnie nabita ( uwzględniając 50g różnicy jaką zalecił koleś)

w moim mercedesie w124 miałem podobny problem i tam winą był przekaźnik od klimy, pompy i obrotomierza ale widze ze BMW jest bardziej zaawansowane technologicznie

i kompletnie brak mi pomysłów....

Opublikowano
Podaj cisnienia podczas pracy klimy a i jak masz mozliwosc podepnij sie pod kompa na sprawdzenie błedow.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano

witam

powiem szczerze że nie bardzo mam jak sprawdzić prace klimy, natomiast codo kompa to mój nie pokazuje mi błędów klimy mogę jedynie wyzwolić jej prace

ale popytam w poznaniu żeby ktoś mi sprawdził ciśnienia podczas pracy klimy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.