Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moja e60 z 2005r jakis problem z aktywnym układem kierowniczym problem polega na tym ze jak skręce kierownica w lewo zaraz po odpaleniu auta i cos tam rzęźi pod kierownicą ale chyba z komory silnika i po tym jak zacznie to rzezic przestawia mi kierownice tak jak bym miał przestawiona zbieżność mam cały czas błąd kierownica z wykrzyknikiem jak chce zeby kierownica była znowu prosto to musze zgasic auto i sie troche nakręcic w lewo i w prawo cos tam rzęźi i kierownica sie znowu ustawia na swoje miejsce.Wstawiam filmik i zdjęcie błędu.

 

http://www.youtube.com/watch?v=o3ZVSCIFpqo

 

http://img585.imageshack.us/img585/1117/img0673jt.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano
A tam odrazu pechowe problem klemy IBS rozwiązany wymieniłem i działa .Teraz tylko ten aktywny układ wspomagania.Dodam tez ze po odpaleniu auta przez chwile nie działa wspomaganie po czym po chwili zaczyna działac.Może przekładnia padła?Płyn w zbiorniczku płynu lekko był spieniony ale płynu nie ubywa jest stan.
Opublikowano

Witam

Miałem podobny problem tylko tego rzężenia nie miałem. Podejrzewam że te rzężenie może być spowodowane jakąś usterką mechaniczną w samej przekładni. Tam jest silniczek który odpowiada za ustawienie kierownicy i to on chyba daje odgłosy pewnie próbuje ustawić prawidłowy kąt ale coś się tam zatarło. Samą adaptację kierownicy możesz wykonać za pomocą inpy lub też można też odłączyć akumulator na jakieś kilka godzin i zaprogramować kierownicę od nowa kręcąc nią do oporu na przemian w lewo to w prawo chyba ze 3 razy. Ale ta druga metoda nie jest do końca skuteczna. Mi ona nie pomogła i wiele się naszukałem po różnych forach jedni pisali że trzeba użyć dis'a ale ja nie znalazłem tam możliwości adaptacji. Użyłem do tego celu inpy kasując wartości adaptacyjne a następnie zaadoptować na nowo. Ale przede wszystkim musisz zlokalizować te rzężenie, bo to prawdopodobnie jest przyczyna Twoich problemów.

  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Elektryk zdiagnozował padnięty komputer upmieszczony pod wykładziną

Tak zdiagnozował, bo prawdopodobnie masz do wymiany wiązkę elektryczną aktywnej kierownicy, która przeciera się w miejscu przytwierdzenia oryginalna tryrytką.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

I tam przy maglownicy się ona przeciera ? A może znacie jakiś zakład który by mi to zrobił do piątku (jade na wakacje) ? Generalnie to wyskoczył mi ten bład active steering i skreciłą sie lekko kierownica w lewą strone. Musze się upewnić ze moge jechac bez obaw, luzów w kierownicy raczej nie wyczułem, od jakiegoś czasu walcze z drganiami na kierownicy ale zauważylem ze drgania idą po całym samochodzie bo trzesie się wszystko. Zawieszenie jest ok, amortyzatory nowe, do sprawdzenia mam jeszcze hamulce no i cos slyszalem, ze moze to byc wina poduszek pod silnikiem. Drgania wystepuja nieregularnie, nie moge wyczyc kiedy, napewno przy hamowaniu ale czasami jadac po nowej autostradzie samochod się trzesie. Czy takie drgania moga byc objawem zepsutej maglownicy ??

 

Wiem ze trzeba by podjechac do mechanika a nie zawrcac gitare na forum ale wszyscy moi mechanicy sa na urlopie a nie chce oddawac samochodu w jakies niepotwierdzone miejsca.

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Trafiło i na mnie. Przed błędem założyłem alu 18-stki zrobiłem trochę km i wszystko spoko. Któregoś dnia wsiadam do auta odpalam i nagle wyskakuje błąd. Nie wiadomo dlaczego i skąd (auto stało sobie parę dni). Odnośnie kierownicy przed błędem była idealnie prosto ,a po wyskoczeniu błędu jest o 10 stopni przekoszona w lewo. Panowie co może być przyczyną ,bo ręce opadają? W Disie nic ciekawego nie znalazłem związanego z tym problemem wiem tyle ,że jak chciałbym sprawdzić ustawienie w stopniach koła kierownicy to się nie da ,bo jest błąd. Późnej pójdę zrobić zrzut z ekranu disa i tutaj dorzucę. Ale może macie jakieś sugestie co może być przyczyną? Denerwuje mnie to strasznie.

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Już znam powód naszych problemów i nie jest on ani tani ,ani łatwy do usunięcia. W 90% problemem jest padający moduł AFS .niestety dostać go w używce jest bardzo ciężko i koszt ponoć ponad 1000zł. Ale co powoduje jego uszkodzenie? Najczęściej jest to czas ,po prostu jak cała elektronika w e60 jest do dupy ,ale w niektórych przypadkach jest to woda która dostaje się pod dywan. Tak stało się u mnie ,prawdopodobnie bo jeszcze tego nie wiem na 100% powodem była źle złożona obudowa filtra kabinowego. Od miesięcy podczas deszczów zbierała się pod podłogą woda i szlak trafił moduł.Takie rzeczy mogą dziać się często w autach z szyberdachem. Niestety naprawa tego jest skomplikowana ,bo dywan nasiąka tak mocno że można z niego wyciskać jak z gąbki. Podobna jedyna rada to wyciągnięcie całego środka wraz z deską rozdzielczą ,wyciągnięcie dywanu i suszenie go kilka dni. Takie informacje mam od kolegi ,który zna się na rzeczy i robi mnóstwo e60.

 

Ja się zabieram za rozbieranie środka i naprawianie problemu.

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.