Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW 740i mam problem z silnikiem ktory przez 1 tydzien pracuje idealnie, na wolnych obrotach nawet nie drgnie, a po chwili podczas jazdy czy tez na postoju nie pracuja raz jeden raz dwa cylindry, nawet do 4, wtedy traci polowe mocy i pali 2 razy wiecej. Silnik i auto cale drga. Jesli ktos sie spotkal z tym problemem prosze pomoc.
Opublikowano
Witam mialem podobny problem w moim 3.0 V8. Jezeli jestes pewien ze cewki i swiece sa ok to ja postawil bym na przeplywomierz lub silnik krokowy u mnie pomoglo. a moze po prostu pompa paliwa zdycha :?:
Opublikowano
Witam mialem podobny problem w moim 3.0 V8. Jezeli jestes pewien ze cewki i swiece sa ok to ja postawil bym na przeplywomierz lub silnik krokowy u mnie pomoglo. a moze po prostu pompa paliwa zdycha :?:

 

u mnie drga minimalnie na wolnych obrotach oraz podczas przechodzenia przez zakres 1500-2000 - co to moze byc - bo chyba silnik krokowy ?? przeplywomierz mam nowy , cewki sprawne , nowe swiece itp....

Opublikowano
ja tak miałem po dłuzszej jezdzie,cewki były przegrzane i nawalały jak sie nagrzały-wymieniłem 2 szt i narazie jest OK.
Opublikowano

zacząłbym od zmierzenia cisnienia cylindrów. Mozliwe , ze na niektórych cisnienie słabnie juz tak, ze wypadają z cyklu pracy .

Jak niby silnik krokowy miałby zatrzymywac prace poszczególnych cylindrów :roll:

 

Kempesso - jesli pompa paliwa siada, to auto przerywa, słabnie , nie wchodzi na obroty, ciezko odpala ale na pewno nie wpada w telepanie

co do cewek - jesli jest dobra iskra na swiecy to jest ok

Opublikowano
Tak jak napisał Frank ale podepnij sie jeszcze pod kompa bo możliwe że pada ci sonda lambda ja tak miałem w 530V8 i były dokłabnie takie obiawy.
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
Wymienialem silniczek krokowy, sprawdzalem sonde lambde, silnik gasnie po zatkaniu wlotu powietrza czyli jest szczelny, swice nowe wymienione, cewki sprawdzone-sa sprawne, zadnego przebicia a silnik dalej drzy na wolnych obrotach i nie ma mocy! Zdarza sie ze raz ma moc a raz nie ma. co jeszcze moze byc nie tak :?: :mad2:
Opublikowano

to jest walka z wiatrakami....

 

u mnie drzy delikatanie na wolnych obrotach - jak naciskam gaz - jest ok , przy 1500 znow drzy i potem juz do konca jest ok - mocy nie brakuje - przeplywomierz nowy , swiece nowy , cewki ok , sady pracuja poprawnie - co jest grane ?????

Opublikowano
mam identyczny problem jak u Ciebie. Balem sie ze jest to moj indywidualny problem z tym lekkim wibrowaniem silnika powyzej 1500 obrotow:D Mysle ze w tych silnikach jest to normalne po przejechaniu 250000, chociaz nie ejstem w tej dziedzinie expertem, dlatego w poniedzialek mam zrobiony termin z mechanikiem i postanowilem bez wzgledu na koszta usunac ta usterke. Jesli uda mi sie to wszystko opisze w tym temacie. Dotyczy to zarowno drgan silnika na wolnych obrotach co nmie najbardziej nie pokoji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.