Skocz do zawartości

Gasnie kiedy wysprzęgle


MajsterG

Rekomendowane odpowiedzi

musisz sprawdzić olej na bagnecie czy nie jest jakiś "inny" np.kawowy,kremowy,żadszy, jednym słowem inny niż zwykle,

wody większości z nas ubywa ale to są małe ilości i przeważnie jest maleńka dziurka na chłodnicy, musisz obserwować bo nie chcę cię straszyć że możesz mieć walniętą uszczelkę pod głowicą albo głowice.

 

I zobacz jak dolejesz wody i za jakiś czas ubędzie czy nie podniesie się poziom oleju !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze tak ze jak juz dostanie odpowiednie obroty to silnik idzie rowniotko.....Rzucam piatke i sobie smigam spokojnie to pracuje ladnie bez przerw zadnych, tak samo na kazdym innym biegu jest i czasem na luzie........Dzisiaj ja puscilem na postoju zeby troche pochodzila, chcialem zobaczyc co sie stanie no i szla rowno az jej nie przygazowalem....Jak juz to zrobilem to ja zmulilo, dostala wyzsze obroty i potem bluuuu i zgasla....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlodnica podlana jutro sie przekonam czy ubylo.......Olej wyglada troche "rozpuszczony" i jasniejszy niz normalnie tylko niewiem czy to normalne zeby tak smierdzialo benzyna ze silnika...bo czuc jak na moj leb troche mocno.........Niewiem moze mi sie zdaje ale tak mysle ze moze ona za duzo benzyny dostaje i zalewa mi silnik....moze cos takiego byc?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Element nr 16 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE52&mospid=47425&btnr=18_0213&hg=18&fg=10

 

niezawiele można rozpoznać ale na 99% jest 4 przewodowa ale iS ma chyba 5V (choć dokładnie nie wiem) najważniejsze żeby kolory kabelków były identyczne (1v od 5V różni się kolorem jednego kabelka a reszta ma kolor taki sam,a jak masz 1V a podłączysz 5V to możesz uszkodzić sterownik.

 

Jak tak patrze na to zdjecie to mam fure identyczna...........

 

:cool2: :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jest tak......z chlodnicy cos tam ubylo zobacze jeszcze po jutrzejszej trasie........Jak juz sie silnik zagrzeje i ta wskazowka ustawi sie juz pionowo to o ile slinik nie zgasnie to ma na luzie obroty nie wieksze niz 500....Kiedy sobie smigam i naciskam tak lekko na gaz to wiadomo jedzie sobie fajnie, kiedy wcisne mocniej to slysze glosne dosyc buczenie i przy tym taki ni to gwizd ni to swist.......cos tak jakby startowal samolot tylko ze ciszej.........moze poprostu jakis czujnik od obrotow padl i trza go wymienic....co myslicie?....Ja tak mysle ze moze by ja na komputer wzial i zobaczyl co wyjdzie..........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
No Panowie dzisiaj kumpel z polski wrocil i tak zajrzelismy razem i stwierdzilismy ze wezyk biegnacy od przepustnicy gdzies na dol jest do wymiany i ma lewe powietrze....Jest tez jakas wtyczka wypieta po przepustnica......tak to wyglada i mam nadzieje ze jutro wszystko bedzie gralo bo w koncu mozna w dzien poogladac tyle ze na przerwie w pracy...;/......Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowi wezyki wymienione!! fura by pieknie chodzila tylko jest inny problem. Wymienilem malej swiece i zaczela strzelac jakby ktos petardy odpalal. Swiece sa do mojego modelu i sa to NGK....Wymienilem je na stare i to samo strzela pluje nie chodzi rowno.....Niewiem moze kable wysokiego napiecia..?? Co myslicie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no wymienilem te swiece ale zanim to zrobilem to wszystko bylo git.....Szla ale pomyslalem ze profilaktycznie wymienie bo miala tamte od nowosci....i sie zdupkalo i na starych tez tak jest......sral sie nie bede zawioze do mechanika i kit......Dzieki za wszystkie info panowie...Pozdrowienia i powodzenia z waszymi Betami...oby sie nie papraly jak moja....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

 

Może komuś pomoże:

Wczoraj w czasie jazdy nagle samochód stracił moc.

Dało się jechać tylko cisnąć gaz do 3000 obrot. Wysprzęglając gasł.

 

Po dokładnych oględzinach co się okazało: pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą dostawał lewego powietrza. Odczepiła się rurka (11) od łącznika (12) prowadząca do silnika krokowego(8).

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=13_0390&hg=13&fg=15

 

Ciekawe czy wam też się zdarzyło aby ta rurka ześlizgneła się ?

Ciekawe czemu nie zastosowano na tym łączeniu jakiejś opaski zaciskowej?

 

pozdrawiam

Kafel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.