Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem ze swoim BMW mianowicie gaśnie podczas jazdy i nie mogę jej odpalić, auto postoi jakiś czas i odpali jak gdyby nigdy nic, odstawiłem auto do mechanika wpiął komputer coś tam pokazało na temat wtrysków i czegoś tam jeszcze, generalnie coś z układem paliwowym. Na początek wtryski okazało się, że wzór, wiec wymienił mi zawór regulacji ciśnienia koszt z robocizną 720zł no ok. wyjechałem autem zrobiłem dokładnie 14km i auto zgasło i znowu to samo.

Wiec proszę teraz was o podpowiedz co może być uszkodzone tak, że jak jutro zaprowadzę to żeby mi jakiegoś kitu nie wciskali.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
A czujnik polozenia walu? Moze dlatego pali normalnie,jak troche ostygnie? Czy magik juz znalazl cos?

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

Jutro rano wracam na warsztat i zobaczymy. Wyczytałem jeszcze, że może się pompa paliwa zacierać w momencie kiedy silnik się rozgrzeje i wtedy auto staje podobno można też zalaź miksolu i pompa może chodzić jeszcze długo jeśli oczywiście to jest pompa.

A propo pompy jak duża jest ingerencja w silnik w momencie kiedy doszło by do jej wymiany?

Opublikowano
Z tego co zdążyłem się zorientować to z pompą paliwa nie jest taki problem, ale co z pompą wtryskową tutaj jest chyba duża ingerencja w silnik jeśli chodzi o wymianę.
Opublikowano

Ale to o pompe wysokiego cisnienia chodzi? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=13_0802&hg=13&fg=15

Ja bym z miksolami itp nie eksperymentowal dla spokoju ducha :mrgreen:

A do kogo wstawiasz BMW w Zdunskiej? Bo po nicku sie zasugerowalem :D

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

Auto na warsztat, kompa podpiąć, nagrzać, doprowadzić do wystąpienia usterki. W międzyczasie obserwować co i jak dział. Jak zgaśnie, to diagnostyka i sprawdzanie czujników. Czujnik położenia wału może być, ale też nie koniecznie.

 

Twój mechanik powinien wiedzieć takie rzeczy. Wielkiego sprzętu do tego nie potrzeba. Ja bym wolał skasować ciebie za robociznę i zarobić samemu niż wymieniać co mi się wydaje. :mrgreen:

Opublikowano

Witam

Mam podobny problem tyle ze jezdze e39 525 TDS. Podczas jazdy mi zgasła i juz niestety nie odpala. Na początku roku miałem to samo podczas jazdy zgasła i nie chciała odpalic, wymieniałem pompke paliwa kupiłem ori. Siemens VDO wszytko było GIT i jestem nie mile zaskoczony... bo mam teraz ten sam problem. do chłopaków ze zduni... słyszałem ze jest jakis magik od BMw w Gajewnikach czy gdzieś w okolicach nazywa sie Czarek. Może słyszeliście

Opublikowano
Żeby nowa pompka, zwlaszcza ori, juz wyzionęła ducha? :shock: Masz gwarancje jakas na nia? O Czarku z Gajewnik nie slyszalem. Szmida wiem, że w porzadku robi, tylko sie ceni troche :wink: Ogolem, zaciekawilo mnie gdzie BMW w ZDW wstawic bo nie mialem jeszcze okazji. Wczesniej, mialem Saaba, to go robiłem albo z kumplem :mrgreen: , albo u Kowala na Staszica. Tam dużo beemek widziałem zawsze. Z tym, że on jest zawsze zawalony robotą po uszy i wolno mu to idzie :mad2:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Witam

Mam podobny problem tyle ze jezdze e39 525 TDS. Podczas jazdy mi zgasła i juz niestety nie odpala. Na początku roku miałem to samo podczas jazdy zgasła i nie chciała odpalic, wymieniałem pompke paliwa kupiłem ori. Siemens VDO wszytko było GIT i jestem nie mile zaskoczony... bo mam teraz ten sam problem. do chłopaków ze zduni... słyszałem ze jest jakis magik od BMw w Gajewnikach czy gdzieś w okolicach nazywa sie Czarek. Może słyszeliście

 

Ten koleżka o którym piszesz jest na Krobanowie podobno dobry i nie drogi znajomemu skrzynie od 540 zrobił za 800zł, wyczyścił zrobił wsteczny bo nie było, ogólnie zadowolony był kolega i też mi go polecał, dzisiaj też rozmawiałem z o nim i też mi go polecano ale nigdy nie byłem u niego.

 

A co do mojego auta to pojechałem rano do mechanika podpiął komputer wyskoczył błąd ciśnienia na listwie, sprawdza ciśnienia książkowe auto chodziło ze 20 minut na 2000-2500 obrotów i nie wszytko w klasie parametry silnika wzór, pojechałem pojeździłem zgasła :x dzwonie do niego przyjechał z komputerem, auto nie chciało znowu odpalić, sprawdza nie ma ciśnienia na pompie wtryskowej ale jest też za małe ciśnienie na pompie wstępnej i tutaj może być przyczyna bo ona nie podaje dalej i pompa wtryskowa się w ogóle nie załącza.

 

Zobaczymy będę pisał co dalej się będzie działo.

Opublikowano
Jeszcze takie pytanie, bo nie wiem teraz co zrobić z tym zaworem regulacji ciśnienia po którego wymianie auto zachowuje się tak samo jak przed wymianą i nie wiem teraz bo pytałem się mechanika czy wymiana tego rzeczywiście była potrzebna na co usłyszałem, że raczej tak bo zauważył, że ten zawór jest przytarty co może również wskazywać na uszkodzenie pompy wtryskowej, ale czy zawór który jest elektro magnesem który tylko otwiera i zamyka przepływ może być w jakiś sposób przetarty, bo coś mi tu nie pasuje.
Opublikowano

i dobrze ci nie pasuje, bo cie naciągnął.

Każ mu oddać stary zawór i wymienić go z powrotem łącznie z oddaniem kasy, inaczej oskarżysz go o wyłudzenie kasy.

 

Bedzie ci wciskał, że wymiana tez była potrzebna, ale odpowiedz, że ciebie to nie interesuje, bo po wymianie usterka pozostała wiec kalkulacja sprawy jest prosta.

 

Bez stanowczości i odwagi nic nie zdziałasz

Opublikowano
Ogólnie sprawa zakończyła się tak, zawór który został wymieniony na początku okazało się, że należało go wymienić bo był przytarty przy membrance ale nie był on przyczyną usterki, wlałem do baku miksolu jeżdżę już drugi trzeci i wszytko jest ok najprawdopodobniej pompa wstępna się przytarła i jak ją przesmarowało to wszytko jest ok mam przynajmniej taką nadzieje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.