Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakupiłem kolejną E34 i dopieszczam wszystko żeby było tip-top jako że egzemplarz trafił mi się powiedziałbym wyjątkowy.

Na drzwiach oryginalny lakier i zero korozji jeśli chodzi o ranty aczkolwiek listewki już się rozlatują i zaczynają korodować.

Teraz mój problem - mam komplet listewek który kiedyś kupiłem nowy oryginalny aczkolwiek są to listewki gumowe natomiast samochód jest rocznikowo 1995 - polift - i listewki są takie że w środku są gumowe a "na zewnątrz" są takie jak na zdjęciu:

 

http://img371.imageshack.us/img371/2586/07072008708qt8.jpg

 

Przed liftem wyglądało to tak :

 

http://www.opus45.com/pics/e34_727_2.jpg

 

Teraz kwestia czy te poliftowe to ta listwa przedliftowa + nakładka jakoś nie wiem mocowana, doklejana czy to dwie zupełnie różne części i listwy które mam nie będą pasowały ?

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Opublikowano

Auć :(

Tak właśnie mi się wydawało a nie chciałem tego robić na zasadzie prób i błędów, będę musiał sprzedać te co mam i kupić odpowiednie.

A nie wiesz może czy te listwy które pasują do mnie - bo już trochę grzebałem po realoem to będą takie jak do m-pakietowej wersji ?

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Opublikowano

Wpisz na realOEM swoj rok i miesica prod. i bedziesz mial 100% pewnosc jakie listwy ida do twojej.

 

Po wpisaniu twojego roku prod wywala 2 rodzje listw:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA71&mospid=47378&btnr=41_0733&hg=41&fg=40

 

Pkt nr 8. Ale zdaje mi sie ze bedzie to MTechnic. Bo raczej trzech rodzajow listw nie bylo. Tylko zwykle do metalowego progu i MTechnic, czyli tez takie ktore szly po lifcie.

Opublikowano

Tak też robiłem zamawiając te listwy które mam - po vinie dokładnie itp. tylko do głowy mi nie przyszło że to może być m-tech listwa skoro samochód nie jest m-tech.

Widocznie polifty mają te listwy wspólne do m-tech i zwykłej wersji...

Jeszcze przed zamówieniem zadzwonię sobie do serwisu BMW może jakiś mądry pan mi podpowie.

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Opublikowano
... Jeszcze przed zamówieniem zadzwonię sobie do serwisu BMW może jakiś mądry pan mi podpowie.

Nie ma o co pytać, bo zawsze przy zamawianiu krawędziówek należy po prostu popatrzeć na auto (nawet VIN nie jest tu miarodajny, bo w samochodzie mogły zajść jakieś modyfikacje, a RealOEM też nie pomoże). Rodzaje listew są tylko dwa. Jeżeli próg jest ubrany w m-tech, to konsekwencją tego jest konieczność zamówienia drogich listew (przeznaczonych do malowania), bo one są kształtem specjalnie dopasowane właśnie do plastikowych nakładek na progi (są bardziej odstające), a kolorem do lakieru nadwozia. Jeżeli próg jest bez nakładki, krawędziówki mają być zwykłe (tańsze, wykończone czarną gumą), bo te z kolei są dopasowane właśnie do progu bez m-tech’a.

 

Wg pierwszego zdjęcia, które pokazałeś, sprawa jest prosta – zabawa w odnowienie dołów drzwi będzie droższa, bo z listwami M Technic. ;-)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Mój też w fabryce póki co... (Zapraszam do galerii-Królowa Klekotyna) Nowe listwy trudno założyć po odebraniu ich od lakiernika. Ja zrobiłem to wsuwając je od końcówki drzwi coraz głębiej. Trzeba też jak już zaskoczy ta wsuwka sprawdzić,czy listwa jest pod odpowiednim kątem,bo może się wczepić krzywo. Wtedy wysuwasz i próbujesz eszcze raz. :lol: Ja listwę wysmarowałem w środku smarem z grafitem. Ułatwia to jej wsunięcie,a jednocześnie konserwuje i zapobiega ponownemu gniciu. Ale te listwy swoją drogą są tak skonstruowane,że po każdym myciu i tak spędzam 10 min. przy kompresorze,żeby przedmuchać wodę(zwłaszcza od strony wewnętrznej. Narażam się w ten sposób na op... pracownika stacji,ale co tam. Beemka ważniejsza :8)
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano

Dzięki kolego za info, na pewno się przyda jak będę wymieniał.

 

Galerię widziałem - powiem Ci że coś "podobnego" mam jeśli chodzi o stan samochodu zresztą planuję sam po którymś myciu pyknąć parę fotek i zrobić galerię bo po już ładnych kilku sztukach E34 które miałem (wszystkie generalnie niezłe) ta którą mam teraz jest wyjątkowa i zasługuje na galerię jak nic ;)

 

Swoją drogą - ile kosztował Cię komplet listew (o ile wymieniałeś wszystkie) ?

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Opublikowano
Wymieniałem przednie. Tylne są jeszcze ok. Napchałem smaru i od roku jest tak samo. Płaciłem coś ok.220zł za sztukę plus 100 za malowanie(oczywiście poza ASO,bo tam ich p....o)
Nic nie stuka nic nie puka...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.