Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zwracam sie z zapytaniem gdyż niepokoji mnie pukanie z tyłu podczas zmiany biegu.

Wymieniłem tuleje dyfra, i już sie to zmiejszyło, ale nadal ono wystepuje podczas zmiany biegu.

Gdy silnik jest zimny jest ono największe, natomiast wraz z przejechaniem kilku kilometrow sie to zmiejsza.

Czyżby był do wymiany olej ? Po rozgrzaniu rownież stuka tylko sporo ciszej, i wtedy juz nie szarpie przy zmianie biegu, ale nadal slychac delikatny stuk, jest to najbardziej obiawialne podczas zmiany z 1 na 2. Odnosze rowniez wrazenie ze ten stuk jest równiez slyszalny na dołkach.

 

Dzis wyjezdzajac na ulice dostrzegłem po raz pierwszy ze auto podczas ruszania szarpie ( tylko podczas ruszania z miejca)

a silnik na wolnych pracuje równo. Tak jakby odcinało ASC, ale po wylaczeniu tego systemu nie bylo zmiany.

Opublikowano
a moze cos nie tak z walem ? ja mam pukniecia przy zmianie biegu i ez czasem jest glosniej a czasem ciszej i sprawdzilem wal i ma luzy delikatne wiec moze u ciebie tez ma wal luzy na krzyzakach?
Opublikowano
Wymienic most albo polosie. Raczej nie ma innych opcji. O ile to jest to. Najpierw diagnoza - od skrzyni do dyfra trzeba sprawdzic lacznik walu, podpore (albo podpory) walu, a potem tuleje dyfra i sam dyfer.
Opublikowano

Dziś wnikliwiwie testowałem moje auto, i moje spostrzerzenia sa nastepujace :

 

Silnik pracuje na wolnych obrotach ---=> wciskam sprzęgło ---=> wrzucam jedynke ---=>pukniecie z tylnej częsci auta

---=>im bardziej gwałtowne włożenie jakiegokolwiek biegu mocniejsze pukniecie.

Nie wykluczam tego ze moze byc to ze skrzyni, a przenosi dzwiek na tył.

 

Czyżby była to poduszka skrzyni ? Czy może sprzęgło ?

Opublikowano
Sprawdz rzeczy, o ktorych Ci napisalem. Inaczej wydasz kupe kasy a wcale niekoniecznie problem ustapi bo moze to byc podpora walu albo tuleja dyfra.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
witam panowie jest problem przycisk reczny jest na przycisk i jak jest właczony to świeci na czerwono natomiast jak jest wyłaczony to świeci na żołto dlaczego tak jest mozeci mi powieciec? Czy to wytarte szczęki czy coś z trakcja? dlaczego świeci na żołto prosze o szybkie odpowiedzi takie w miare pewne na 100% :D
Opublikowano

witajcie,

tez mam ten problem ze stukami przy wbijaniu biegów... tuleja byla u mnie zurzyta wymienilem ją i dalej to samo. (ja mam 320d 136km)

kolega tez to mial w 320i wymienil chyba półoski i ustalo mu to stukanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.