Skocz do zawartości

[E34] 520 m20 b20 raz odpala raz nie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Problem z odpalaniem narastał stopniowo. Zdarzało się, że było ciężko odpalić, ale po iluś zakręcaniach w końcu załapywał. We wtorek kręciłem prawie do rozładowania i nic. W środę zapalił na dotyk. W czwartek i dzisiaj nie zapalił. Sprawdziłem paliwo dochodzi do listwy wtryskowej (kilka sekund krecenia rozrusznikiem i było z 200 ml), powrót paliwa też jest. Kopułkę zdjąłem wyglądała ładnie, ale i tak przeczyściłem styki, dalej nie pali.

Rozrusznik kręci jak szalony (po regeneracji), paliwo dochodzi, przewody napięcia względnie nowe Boscha - styki czyściutkie.

Podpowiedzcie co jeszcze posprawdzać samemu można zanim do elektryka oddam.

Opublikowano
Jest różnica czy silnik jest zimny czy ciepły czy nie ma znaczenia?

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Auto poszło do elektryka, z nim jeszcze sprawdziłem czy jest iskra z cewki, była.

Co do ciepły -zimny, to raczej na zimnym było gorzej, może jakaś wilgoć czy?

Opublikowano
Mam podobny problem, a jest różnica przy prawie pusty lub pełnym zbiorniku? a jak odczepisz kabelek od przepływomierza to jak pali?
Opublikowano

kolego znam ten ból przy m20 ,jako ze te silniczki sa juz stare ale maja piekna niezawodna dusze i wspanily dzwiek , to maja równierz swoje grymasy :P problem z odpalniem m20 w wielu przypadkach wyeliminowuje wymiana regulatora cisnienia paliwa na listwie wtryskowej (nie trzyma cisnienia) lub pompy paliwa (za male cisnienie daje) bardzo zadko sie zdarza ale sie zdarza ze wtryski leją (ale to przewarznie w zagazowanych buniach odpalanych na gazie nie uzytkowanych na benzynie) .

Najłatwiej sprawdzić Ci pompe paliwa opis sprawdzenia znajdziesz w google .

Ja natomiast obstawiam u Ciebie regulator cisnienia :)

Jezeli po wymianie /sprawdzeniu tych elementów nie poprawi sie buni sprawdz jeszcze cisnienie w cylindrach moze głowice lub pierscienie masz juz do roboty .

Opublikowano
Co do przepływomierza to nie sprawdzałem. Dzwoniłem do elektryka, ale w sobotę tylko naładował akumulator, w poniedziałek zaczyna walkę. Wszelkie sugestie mu przekazałem i zobaczymy co z tego będzie. Co do silnika jest zdrowy, kompresja mierzona z 3 miesiące temu i wszędzie koło 12. Dam znać jak coś się wyjaśni.
Opublikowano
Już wczoraj dzwonił elektryk, że wyczyścił styki przy module sterującym i zaczęła palić za każdym razem, ale żeby nie było tak pięknie dzisiaj zadzwonił, że rozrusznik się zawiesza i musi go wymontować i zobaczyć elektromagnesy :mad2:
Opublikowano
Części 70 zł ( włącznik elektromagnetyczny, wypalone/zużyte styki były) + robocizna 60 zł za rozrusznik + 100 zł za wyczyszczenie i popsikanie wszystkich styków w puszce w prawym nadkolu = 230zł Na razie pali na dotyk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.