Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiesz, jak chcesz, zeby nie lecialo to wymieniac. Natomiast to nie beda male koszty bo trzeba zrzucac glowice.

Sama uszczelka do tanich tez nie nalezy. Trzeba jeszcze ocenic stan glowicy po sciagnieciu i ocenic czy nie nalezy jej sie planowanie przed zalozeniem.

Opublikowano

Czlowiek uczy sie na wlasnych bledach.

Jak bym pomyslal to podczas wymieniania podkladek pod wtryskiwacze by sie ogarnelo odrazu uszczelke :mad2: ....

Plynu nie ubywa nie przybywa.Naraie jezdze tak ze 3miesiace,wiec narazie bede pilnowal jakis innych obiawow I jezdzil dalej.

Opublikowano

Głowicę zawsze powinno się planować. Na oko przecież jej nie sprawdzisz.

 

Jeśli robisz trasy wokół komina to możesz jeździć i obserwować. Gorzej jak robisz dłuższe traski bo może sączyć sączyć a nagle paść w najmniej oczekiwanym momencie a wtedy laweta to połowa kosztów wymiany :mrgreen:

Opublikowano

Robie male trasy wiec narazie bede ryzykowal.

Poprostu zeby wymienic uszczelke pod glowica trzeba znowu wyjmowac wtryski, a wymieniajac podkoladk pod wtryskami wtryski byly juz wyjete. :norty:

Opublikowano
Głowicę zawsze powinno się planować. Na oko przecież jej nie sprawdzisz.

 

Jeśli robisz trasy wokół komina to możesz jeździć i obserwować. Gorzej jak robisz dłuższe traski bo może sączyć sączyć a nagle paść w najmniej oczekiwanym momencie a wtedy laweta to połowa kosztów wymiany :mrgreen:

 

Na oko nie sprawdzisz, co nie znaczy, ze sie jej nie da sprawdzic.

 

Co do uszczelki, ja bym sie przyjrzal uszczelce pod pokrywa zaworow. Tak jak pisalem jak juz zrzucisz glowice, to wtryski, to akurat najmniejszy twoj problem.

Do tego trzeba rozpinac rozrzad, ustawiac go potem. Warto byloby przyjrzec sie zaworom, zapewne wymienic uszczelniacze chociaz zaworowe.

Opublikowano

Szlif nie zaszkodzi, a jest pewność, że powierzchnia będzie jak należy.

Warto też się przyjrzeć jak wyglądają gładzie cylindrów ile będzie wydać i tłoki. Najbardziej właśnie bym się martwił łańcuchem bo dużo mechaników ma z tym problem

Opublikowano

Uszczelka pod pokrywą zaworów tez popuszcza troszeczke , zeby ja wymienic tez trzeba wtryski wyciagac?

Co radzicie? duzo z tym roboty zeby ta uszczelke wymienic?.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.