Skocz do zawartości

E 36 318 1.8 BENZ + LPG - BRAK CIEPŁEGO POWIETRZA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszystkie z tych rzeczy nowe :)) !

Dziś połowa silnika załozona, jutro druga połówka.

PS posmarowałem tez uszczelkę silikonem wysokotemperaturowym, nie wiem czy dobrze zrobiłem, cieńką warstwę dałem na brzegach

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano

No i witam Was ponownie :)

Uszczelka wymieniona, podstawowe inne uszczelki tez i króciec wody który był pęknięty.

Auto jeździ, w miare ok ale sa małe problemy z obrotami. Nie chodzi tak równo jak wcześniej. Nie żeby jakieś hulanie duże obrotów tylko tak dziwnie jakby przerywa.

I na gazie i benz. W sumie nawet chyba lepiej na gazie chodzi.

 

Mam jeszcze jeden problem. Visko przestało być bezwładne. Kręci się cały czas.

Czy wiecie może jak naprawić ten problem?

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano
Wymienić wisco.

 

Własnie mam taki zamiar.

 

A jeszcze z innej beczki..

 

zaczyna mi coraz bardziej hulać na jałowym :/

nie moge znaleźć przyczyny. I na gazie i na benz :(

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano

Szuukaam ale z tego co czytam to tak:

 

Kable juz mam wymienione, swiece tez, przepływomierz nowy, szukałem jakiś nieszczelności w układzie powietrza, nic takiego nie znalazłem. Dziwnie tylko strzela co chwile lekko z tłumika. Moze ktos wie czego to objaw?

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano
Psiknij plakiem w dolot lub zmywaczem do tarcz. Tak łatwo znaleźć nieszczelność w dolocie. Jak usłyszysz że silnik zaczął inaczej pracować tzn że jest nieszczelność
Opublikowano
ok, ale konkretnie gdzie ? tam gdzie wchodzi ta gruba rura od przepływomierza? :D

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano
jak mam to zrobic bo szukam w google jak odpalić plakiem i jakieś szczątkowe informacje

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano
Odpal auto i psikaj na rury. Zacznij od filtra i leź w stronę przepustnicy. Powoli i dokładnie. Jak auto podbije na obrotach w danym miejscu masz nieszczelność. Lepiej zrobić to zmywaczem bo nie nabłyszczysz niepotrzebnie dolotu
Opublikowano

WITAM, OKAZAŁO SIĘ ŻE WTYCZKA OD CZUJNIKA PRZEPUSTNICY BYŁA NIEWPIĘTA. TERAZ CHODZI LEPIEJ ALE NIE JESZCZE TAK IDEALNIE. ALE MOŻE SIĘ JAKOŚ "WYROBI" PRZEZ KILKA DNI.

Mam pytanie troszkę z innej beczki: czy silniczek krokowy powinien być słyszalny "burczeć" po zgaszeniu silnika?

Bo u mnie tak jest

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam posiadam BMW e36 318is climatronik dwustrefowy .mój problem polega na tym że jak ustawie ogrzewanie na szybe to grzeje a jak puszczę na siebie czyli na samochód to leci letnie powietrze .Dlaczego nie chcę grzać na karoserie tylko na szybę grzeje .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.