Skocz do zawartości

e46 2.0d brak mocy przez pierwsze 2 km jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, mam taki problem, wsiadam w samochód, odpalam i dopuki (nie wiem czy silnik zimny czy co) silnik nie popracuje pare minut to samochód nie ma mocy, od razu po odpaleniu, gdy pociągne bieg dłużej tak na około 3 tys obrotów, samochód ma "blokade" gdy wtedy puszcze pedał gazu, wszystko się wyrówna, jeśli przytrzymam go tak dlużej na trzecim tysiącu to taki "paraliż" się robi silnik spada na 500 obr, po czym gaśnie i go reanimuje dwójką albo się samo wyrównuje, po kilku przejechanych kilometrach silnik salon.. mam zatkany egr oraz program ze egr jest zatkany, czy to może mieć z tym coś wspólnego? pozdro
Opublikowano
Zanim wskazówka nie wyjdzie z niebieskiego pola nie powinieneś przekraczać 2k obrotów więc te 2 km nie powinny ci wcale przeszkadzać... to tak apropo jazdy na zimnym. Chyba że problem występuje również na ciepłym silniku. Tak czy inaczej jest to jakieś niedomaganie.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
w zimie lepiej odpal samochód i niech pochodzi na wolnych obrotach chwilę żeby się zagrzał to nie bedziesz miał takich problemów tak samo po przyjechaniu z trasy nie wolno gasic samochodu od razu minimum niech pochodzi tą minute bo to jest jeden z najpoważniejszych problemów z turbiną i przez takie coś najczesciej pada
Opublikowano
Cześć, mam taki problem, wsiadam w samochód, odpalam i dopuki (nie wiem czy silnik zimny czy co) silnik nie popracuje pare minut to samochód nie ma mocy, od razu po odpaleniu, gdy pociągne bieg dłużej tak na około 3 tys obrotów, samochód ma "blokade" gdy wtedy puszcze pedał gazu, wszystko się wyrówna, jeśli przytrzymam go tak dlużej na trzecim tysiącu to taki "paraliż" się robi silnik spada na 500 obr, po czym gaśnie i go reanimuje dwójką albo się samo wyrównuje, po kilku przejechanych kilometrach silnik salon.. mam zatkany egr oraz program ze egr jest zatkany, czy to może mieć z tym coś wspólnego? pozdro

moze od początku czy robiłes jakąs diagnostykę ? kiedy robiłes program i czy przed występował ten problem ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Może masz nieszczelny układ podciśnienia, ja miałem to samo. Na przewodzie idącym od pompy podciśnienia do serva jest taki plastikowy odcinek gdzie się podłącza przedowy podciśnienia, i jeden koniec się ułamał ( od egr, choć to nie ma znaczenia bo możesz je podłączać dowolnie) I wtedy jak zgasiłem auto to całe podciśnienie z niego uciekało ( podczas jazdy poźniej nie było zauważalnej różnicy bo pompa daje więcej powietrza niż przez to pęknięcie uciekało.)

Najlepiej sprawdź tak: ( jak Ci się nie chce wszystkiego rozbierać). Maska do góry, Ty patrzysz na żaluzję chłodnicy, ktośodpala auto. Przy zimnym silniku i sprawnym układzie podciśnienia powinny się zamnkąć praktycznie od razu po uruchomieniu silnika.

 

P.S oczywiście jeśli elektrozaworek i cały układ żaluzji poprawnie Ci działa, Jeśli nnie to pod kompa musisz podłączyć.

Opublikowano
moze od początku czy robiłes jakąs diagnostykę ? kiedy robiłes program i czy przed występował ten problem ?

 

ogólnie miałem brak mocy, i po odzyskaniu jej tak się dzieje, wcześniej na zimnym wystepował ten problem ale trochę inaczej, już tłumacze, teraz przy tym trzecim tyś. obr. słabnie i reanimacja albo sam sobie poradzi, wczesniej po prostu było tak że doleciał silnik do trzeciego tysiąca i po prostu nie wskakiwał na wyższy obrót, pedał w podłodze a samochód 3 tyś obr, teraz po odzyskaniu mocy słabnie. Programem i resztą zajmował się znajomy który naprawia tylko BMW, jednak wyjechał. Piotrpom mówisz chyba o silniku z pompa v44, mój to common rail.

Opublikowano
moze od początku czy robiłes jakąs diagnostykę ? kiedy robiłes program i czy przed występował ten problem ?

 

ogólnie miałem brak mocy, i po odzyskaniu jej tak się dzieje, wcześniej na zimnym wystepował ten problem ale trochę inaczej, już tłumacze, teraz przy tym trzecim tyś. obr. słabnie i reanimacja albo sam sobie poradzi, wczesniej po prostu było tak że doleciał silnik do trzeciego tysiąca i po prostu nie wskakiwał na wyższy obrót, pedał w podłodze a samochód 3 tyś obr, teraz po odzyskaniu mocy słabnie. Programem i resztą zajmował się znajomy który naprawia tylko BMW, jednak wyjechał. Piotrpom mówisz chyba o silniku z pompa v44, mój to common rail.

Wiec tylko diagnostyka , napisz skąd jesteś może coś poradzimy ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
dolnyśląsk, żeby nie było niedomówień, to na początku nawet do tego trzeciego tysiąca obr. samochód nie ma mocy, jak by turbina jej w ogóle nie dawała, po minucie moge spróbować ponownie wtedy znowu dojde do trzeciego tysiąca i na 99% przy trzecim tyś. obr. turbina da sporo mocy ale to jeszcze nie jest 150 koni, powiedzmy że 130, po kolejnej minionej minucie samochód ma 150 koni i turbinka sie załacza od około 2 tyś obr. Ewidentnie z biegiem czasu silnik powraca do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.