Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy mam problem ze swoim e46 136KM kombi. Otóż jadac wczoraj zaczelo cos nagle smierdziec. Wyszedlem z auta i zobaczylem ze cos dymi ze strony akumulatora na szybke boczna. Pościagalem plastiki i dymienie pojawilo sie od aku. Byl bardzo goracy i z jednego otworu po stronie + wylatywał dymek-para. W czym tkwi problem,aku ma za malo elektrolitu? Moze cos od alternatora, regulator napiecia? Dodam, ze aku ogolnie do wymiany bo po 3-4 godz postuju samochodu juz nie odpala mimo nocnego ladowania aku prostownikiem.
Opublikowano
Miałem taki przypadek choć nie było to BMW ,najpierw zaczeło śmierdzieć siarkowodorem a następnie doszło aż do wybuchu akumulatora . Przyczyną był właśnie regulator napięcia .
Opublikowano
no to jeździsz z takim akumulatorem ? szacun. Mnie by trafiło za pierwszym razem i bym kupił nowy. Do tego widze czekasz aż ci rozsadzi pół bagaznika :)
szukam
Opublikowano
Aku ma ladowanie 14,2. Wiec dobre. Norma od 12-16 jest. Dzis wymienilem aku na nowy. A wczoraj robilismy test z kolega przy podlaczeniu jego aku. Pojezdzilem wczoraj na jego a dzis na nowym i nic nie dymi ani nie nagrzewa sie. Dodam ze stare aku nawet po ladowaniu bylo mega gorace. Juz od jakiegos czasu mialem tez z nim problemy. Czeste wyladowania. Poza tym to byl 100Ah wiec ciezko by bylo go przeladowac??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zwarcie na celach aku. Masz szczęście, że nie wybuchł i gaz/dym miał ujście.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.