Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich formowiczow .Od tyg jestem posiadaczem 2006 330i , auto zakupilem po okazyjnej cenie ale już od początku na desce rozdzielczej była tam czerwona lapeczka od oleju a na iDrive komunikat o niskim ciśnienie oleju który prosi o wyłączenie auta i kontakcie z serwisem bmw ,następnego dnia auto udało sie do mojego znajomego mechanika który zajmuje sie moimi autami od kilku lat , został wymieniony olej i filtr a błąd pozostał następnie do wymiany poszedł senior oleju a błąd nadal jest , mój mechanik myśli ze moze to być coś z zegarami z racji takiej ze na samym początku był problem z alternatorem (który jest juz po naprawie ) ponieważ zegary nie pokazywały niskiego stanu baterii z racji braku ładowania oprzez alternator , czy miał ktoś taki przypadek i wie jak mi pomoc ???? Z góry dziękuje za odp
Opublikowano
Ps chciałem jeszcze dodać ze sprawdzał także ciśnienie oleju i wszytko działa bez zarzutu
Opublikowano
(...) Od tyg jestem posiadaczem 2006 330i , auto zakupilem po okazyjnej cenie (...)

 

No właśnie. :mad2: Nie ma czegoś takiego jak "okazyjna" cena za sprawne auto.

 

Podepnij pod kompa, zczytaj błędy - bez tego dywagacje mogą być szerokie, od prawidłowego poziomu oleju przez bezpieczniki na poważnych problemach z elektroniką kończąc.

 

Przejdź też do opcji "Check" na komputerze pokładowym i przytrzymaj przycisk od BC kilka sekund - powinien wyświetlić się kod błędu.

Opublikowano

Kolejny łowca okazji :mad2:

 

Dlaczego w tym kraju mało kto zdaje sobie sprawę, że niezadbane samochody sprzedaje się dlatego, że koszty napraw lub ich stopień skomplikowania przekroczyły mozliwości sprzedającego :duh:

 

A potem przez telefon tylko człowiek słyszy, że ma zejść z ceny bo w komisie 30%/40% taniej :cry2:

 

Ciekawe jakie są zniszczenia w silniku przez jazdę z za niskim ciśnieniem oleju :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przestancie hejtowac. Nie wasze auto i nie wasz problem panowie. kupil co kupil i tyle jego po co drazyc temat. Trzeba sie skupic czemu swieci sie kontrolka skoro niby cisnienie oleju jest ok. masz gdzies kogos kto ci odczyta bledy?

🙃🙃

Opublikowano
co wy wymyślacie? Przecież zmierzył ciśnienie oleju i jest ok to jakie zniszczenia w silniku? Bardziej bym skupił się na wadliwym czujniku ciśnienia oleju. Manometr w przeciwieństwie do elektroniki nie kłamie . Oczywiście kiedy pomiar był robiony przy świecącej się kontrolce
Opublikowano
Dzięki panowie za szybkie odp, ja auto kupiłem w irlandi bo tu mieszkam, dowiem sie wszystkiego dziś od mojego mechanika i dam wam znać wieczorem jake błędy mu wyskoczyła na kompie
Opublikowano
Witam wszystki formowiczow , rozmawiałem z mechanikiem on sadzi ze moze być to problem wadliwych zegarow , ponieważ przy podpietych zegarach mówił ze wyskakuje mu z 10 jakiś rożnych błędów nie powiązanych ze sobą , a po ich odcięciu wyskoczył tylko komunikat o coolancie ale to właśnie przedtem jak go wymienił na nowy pózniej już komunikat znikl , czy miał ktoś z was już taki przypadek? Dodam ze po wyjeciu zegarow z tylu znalazł nalepke ze były już one naprawione przez jakaś firmę z Anglii .
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie :) zegary sprawdzone - trochę to trwało aby dostać takie same Jak moje tylko do sprawdzenia i jednak to nie ta przyczyna :( ale dostałem bardzo złe wieści , główny komputer zalany:((( i teraz moje pytanie czy przy wymianie komputera musi byc identyczny model ?? Czy da sie podłączyć inny ?? Wszystko trwa trochę czasu bo nie jest mi spieszno ponieważ mam 2 samochód .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.