Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
M52B28

proszę rozpisz się troszkę wiecej bo po świętach muszę podjąć decyzję.

Auto będzie użytkowane na co dzień .

m54 mam na miejscu, silnik jest w aucie i był sprawdzany, kurde sam juz nie wiem..

  • Członkowie klubu
Opublikowano
M52B28 posiada tańczy i prościej wymienialny separator oleju, pojedynczy vanos rzadziej się chrzani i w razie coś mniej kosztuje jego regeneracja. Posiada azbestową uszczelkę pod głowicą co powoduje większą odporność na przegrzanie się silnika. No i więcej momentu obrotowego i prostszy tuning w celu podniesienia mocy.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
M52B28 posiada tańczy i prościej wymienialny separator oleju, pojedynczy vanos rzadziej się chrzani i w razie coś mniej kosztuje jego regeneracja. Posiada azbestową uszczelkę pod głowicą co powoduje większą odporność na przegrzanie się silnika. No i więcej momentu obrotowego i prostszy tuning w celu podniesienia mocy.

Podpisuję się pod tym. Poza tym, m54 ma 4 sondy lambda, m52 - 2. Z punktu widzenia kosztów eksploatacji jest to niewątpliwie zaleta.

  • 1 rok później...
Opublikowano
potrzebuje kogoś kto by sie podjoł kompletnego tuningu BMW E30 1.6 z 1990 4drzwiowa chodzi mi dokładnie o Swap na 2.5 amortyzatory wszystkie części mechaniczne jednym słowem kompletny tuning mechaniczny jak i optyczny gdyby sie ktoś podjoł czekam na odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.