Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na zaciętym regulatorze by odpalił.Może pompa mieć słabe napięcie,tyle że jakoś pracuje ale ciśnienia nie da.Trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa w momencie gdy występuje problem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
jak regulator nie puści paliwa na listwę to nie odpali. w listwie może być powietrze. Napięcie na pompę ma być 12v??. Pompa zamiennik ale nowa i wątpię żeby z nią był problem. Może okazać się że moja stara pompa jest również sprawna. Z napięciem nie powinno być problemu bo jak podłączam ją z bezpieczników pod + to też nie ma przelewu przez listwę
polskak203
Opublikowano
Przecież regulator nie puszcza paliwa na listwę. Piszę to chyba 4 raz. Regulator jest na wylocie z listwy.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzenie ciśnienia w takiej sytuacji dałoby 100% odpowiedz.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Przecież regulator nie puszcza paliwa na listwę. Piszę to chyba 4 raz. Regulator jest na wylocie z listwy.

kolego jesteś w błędzie. jeśli regulator nie otworzy się to paliwo nie wybije się z zasilania na listwę. bo będzie powietrze w listwie jak wtryski wypalą resztkę benzyny.Regulator powinien otworzyć się przy ciśnieniu 3,5bar Jeśli się nie otworzy to na wylocie będzie sucho tak jak u mnie w momencie kiedy nie zapali. Regulator ma podtrzymywać ciśnienie w listwie. Jeśli się zablokuje to auta nie zapalisz.

polskak203
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po kilku kręceniach powietrze jak paliwo poszło by przez wtryski i auto pali.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Teraz sprawdzałem i auto zapaliło bez problemu. Wczoraj po przejechaniu 20km i zgaszeniu już nie zapalił na benzynie. Najlepiej było by podmienić regulator na sprawny i pojeździć. Bo ciężko wyczaić jak raz pali a raz nie. Zazwyczaj nie mogę uruchomić jak jestem poza domem. Pod domem auto pali.:)
polskak203
Opublikowano
Po kilku kręceniach powietrze jak paliwo poszło by przez wtryski i auto pali.

 

Poza tym silnik zgasłby długo przed tym jak lista opróżniłaby się do zera paliwa. I skąd to powietrze po wypaleniu benzyny? Układ jest szczelny.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Przecież regulator nie puszcza paliwa na listwę. Piszę to chyba 4 raz. Regulator jest na wylocie z listwy.

kolego jesteś w błędzie. ...

polskak203, źle go zrozumiałeś. Chodzi o to, że regulator nie jest na początku, tylko na końcu drogi paliwa przez listwę (tego paliwa, które wraca). Krótko mówiąc, dla utrzymania konkretnego ciśnienia, ma w kontrolowany sposób płynnie tamować wylot (mniej lub bardziej, ale zależnie od obrotów silnika, czyli podciśnienia w kolektorze) i wypuszczać z powrotem do baku to, co ponad wymagane ciśnienie „listwowe”.

 

...Zazwyczaj nie mogę uruchomić jak jestem poza domem. Pod domem auto pali.:)

Właśnie wg takiej zasady to zazwyczaj się odbywa ;-) Po naprawie startuje niezależnie od miejsca.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisze 3 ostatni raz zmierz ciśnienie paliwa jak nie chce gadać i będziesz wiedział.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
to jest sens podmieniac regulator ?

W celu upewnienia się - tak (ale tylko wtedy, gdy masz możliwość pożyczenia go od kogoś, komu M50B25 startuje bez zarzutu). Wtedy najlepiej sprawdzać uruchamianie w różnych sytuacjach (na ciepłym, zimnym, itd.) U mnie przed włożeniem nowego regulatora ciśnienia trudno było doszukać się jakiejś zasady (bo w dowolnej sytuacji potrafił zapalać z trudem), ale trochę częściej problem występował na ciepłym, ok. 15min - 1,5h od zgaszenia.

 

... zmierz ciśnienie paliwa...

Teoretycznie można (i być może szybko da to jakąś pożyteczną inf.), ale sprawa się komplikuje, gdy ma się do czynienia z częścią, która raz działa, raz nie, bo trzeba by mieć możliwość odczytywania tego ciśnienia przez dłuższy czas, w różnych sytuacjach i jeszcze wiedzieć, jakie są dopuszczalne odchyły w poszczególnych sytuacjach (wtedy też dla pewności najlepiej byłoby to porównywać z jednoczesnym pomiarem w drugim, sprawnym, takim samym samochodzie).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nie byłem pewny swojej pompy to założyłem na stałe trojnik z manometrem pod machę i w każdej sytuacji mogłem sprawdzić.Polecam.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Sprawa się nie co zmieniła. Wygląda na to że problem znajduje się w zbiorniku paliwa.Ostatnio zauważyłem że problem z odpaleniem zależy od przechyłu auta. Wczoraj gdy postawiłem samochód nachylony na lewą stronę , nie mogłem go odpalić. Gdy obróciłem samochód w drugą stronę ,Paliwo przelało się w stronę pompy zapalił na dotyk. Gdy zmieniałem pompę na nową wlałem 10L benzyny a w baku było coś jeszcze paliwa. Pojeździłem ze 4 dni i zaczął się problem ponownie. Ogólnie jeśli mam w zbiorniku z 10l benzyny to auto raz pali a raz nie. Wcześniej gdy zaświeciła się rezerwa auto zawsze paliło bez problemu. Teraz moje pytanie: czy filtr który jest przy pompie ma dotykać dna zbiornika czy nie?? Może być coś przytkane w koszu który znajduje się na dnie zbiornika? Czy powrót paliwa powinien wlewać się do kosza czy do baku?? Jak zdemontować kosz który jest na dnie zbiornika aby wyciągnąć go u sprawdzić drożność??
polskak203

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.