Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to powiem szczerze, że mimo że może tam jakiejś super wiedzy nie posiadam to na pewno nie złożyłbym tego w całość gdyby tłok wszedł mi luźno na nowych pierścieniach :duh:

 

 

Luźno wszedł tylko olejowy pierścień . A raczej jego trzy części, i tu widzę tego przyczynę listek o grubości (nie wiem dokładnie strzelam 0,5 mm) nie może dać dużego oporu przy zakładaniu.

 

A silnik na stół i po raz kolejny.

Sztuką jest zabić muchę boczną szybą
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te 3 częściowe pierścienie podobno są bardzo dobre.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Podobno jak dla mnie to wydają mi się mniej trwałe...ale tak się zastanawiam dalej czemu tyle oleju żre...

Crespo a dobrze pozakladałeś wszystkie pierścienie? tzn odpowiednio względem siebie i dobrymi stronami? zwróciłeś uwagę na rowki, ewentualnie napis Top??

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ważny jest pierścień środkowy,musi być wsadzony podcięciem w dół.Trochę mnie dziwi że pierścień olejowy wszedł luzno bo składam silnik dla siebie i też wkładałem takie pierścienie i luzno nie wchodziły.Pierścień 3 częściowy trzeba umiejętnie włożyć bo jak ta sprężyna zajdzie za siebie(musi być włożona do czoła)to pierścień będzie miękki i nie spełni swojej roli.Dodam jeszcze że zamek sprężyny dajemy z jednej strony a zamki btych blaszek po stronie przeciwnej.Jak mówią diabeł tkwi w szczególe i tu może być problem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Ogólnie coś trochę jak by się układało przy bardzo wolnej jeździe do 70 na trasie niemal że nie spala oliwy. Na początku były niewielkie przedmuchy przez bagnet jak i wlew oleju teraz wszystko ucichło. przy normalnej jeździe dalej spala olej. Pierścienie były zakładane przy pomocy urządzenia do tego służącego a pierścień olejowy złożony został (sprawa zamków ) na mercedesa. Dowiedziałem się jeszcze iż pierścienie firmy getz (głównie chodzi właśnie o pierścień olejowy ) zakłada się do nowych cylindrów albo po szlifie.

Auto ma razie stoi nie ruszam silnika tym razem muszę się do tego trochę lepiej przygotować i dowiedzieć jeszcze parę rzeczy.

Sztuką jest zabić muchę boczną szybą
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dla tych którzy będą czytać ten post silnik poszedł na stów po raz kolejny a raczej pod stół bo teraz mój blok po służy jako podstawa stołu :D

Po głębszej konsultacji z fachowcami zajmującymi się szlifami głowic, cylindrów, wałów itp. Oraz dokładnych pomiarach okazało się iż moje cylindry są jajowate i jedyna rzecz do której się nadają to szlif bądź wymiana tulei co ponoć bardziej się opłaca. Nowe pierścienie nie są w stanie uszczelnić jajowatego cylindra, z tond takim straszny przepał oleju. Co gorsza nowe pierścienie ( w moim przypadku ) zużyły cylinder w niewyobrażalnym stopni, powstały 3 garby. Ja byłem zszokowany.

W tej chwili do auta został złożony drugi słupek z całością mojego osprzętu i jak do tej pory jest bardzo dobrze olej nie znika auto ma moc tak jak powinno mieć operacja w końcu zakończona sukcesem.

 

Podsumowując: Każdy uczy się na własnych błędach. Nie bawcie się w zmianę samych pierścieni, nic to nie pomoże a jedyne może zaszkodzić.

 

P.S. Jak kumpel prześle mi zdjęcia z remontu dodam do postu.

Sztuką jest zabić muchę boczną szybą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.