Skocz do zawartości

Czy do silnika 2,7 Super ETA można wstawic glow2.0?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w temacie czy do silnika 2,7 super ETA moge wstawić całą głowice od 2.0 ponieważ 2,5 są za drogie;(

Czy to da cos wiecej mocy i czy auto bedzie jeździć bez dodatkowych przerobek. PS glowica od ETY mi pekła wiec i tak musze cos wstawić. Prosze o rade może ktoś tak robił/???

Diagnostyka komputerowa BMW dobrze ,tanio i solidnie 666109990 GG 230614
Opublikowano
nie do super ety podejdzie tylko glowica o numerze koncowym 885 czyli taka jak w silniku 2.5 litra. Glowica z 2.0 (koncowka numeru 731) lubh ze starej ety, starego 2.0 (kocowka 200) nie podejdzie gdyz inaczej jest wyrzezbiona komora spalania. Poza tym zawory maja mniejsza srednice - niestety musisz kupic glowice od 2.5/superety

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Witam a czy do starej ety z glowicą 12664200 pasuje glowca od 2.0 1277731???
Diagnostyka komputerowa BMW dobrze ,tanio i solidnie 666109990 GG 230614
Opublikowano
tak pasuje. ale napisz jeszcze jakie masz w tej starej ecie tloki - bo jak wypukle to sprezanie bedzie wysokie i bedzie trzeba lac jakies paliwo o wysokiej oktanowosci - np vpower racing, aby uniknac spalania stukowego.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
tloki nie są wystające. wiec chyba bedzie pasować. tylko pytanie czy bede usiał zmieniac wałek lub zawory??? czy wystarczy ze przełoze całągłowice i bedzie ok??
Diagnostyka komputerowa BMW dobrze ,tanio i solidnie 666109990 GG 230614
Opublikowano
jezeli masz kompletna glowice od 2.0 to spokojnie ja zakladaj i ciesz sie ok 180 konnym autem :D Bedzie to wymiatalo.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
sarna1 czy ty nieprzesadzasz sta moca bo cos mi sie niechce wiezyc ze po zmianie glowicy tyle mocy przybedzie :roll: tyle co juz sie na ten temat oczytalem to glowa boli wszyscy pisza ze tyle mocy bedzie ale jak juz ktos zrobi to niewie ile ma takie tylko gadnie nikt niepotwierdzil wydrukiem z chamowni takiego eksperymentu pozdro :D
Opublikowano

Może ja się włącze do rozmowy.

Sam sie zastanawialem nad przeróbką mojej betki.

Z tego co sie dowiedziałem potrzebne jest:

oczywiście głowica,

sterownik silnika z którym chodzilła głowica,

przepływomierz i jakieś modyfikacje z rozrządem.

Wtedy powinna miec ok 200KM.

Opublikowano
adrian1031 tak jak pisalem wszycy tak pisza a nikt niema zadnych pomiarow po takiej modyfikacji :mad2: ani przed modyfikacjia :x wiec powodzenia zycze pochwal sie puzniej wydrukiem z chamowni pozdro powodzenia zycze pozdro

 

bez urazy - hamowni ;) i pózniej

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano
Hmm ciekaw jestem czy ktoś juz tego dokonał i co wpasciwie musiał zmienić?? tylko głowica i komputer??
Diagnostyka komputerowa BMW dobrze ,tanio i solidnie 666109990 GG 230614
Opublikowano

tygrys zapraszam na forum beemka-klub poczytaj poogldaj, bo nie chce mi sie rozpisywac...z reszta www.e30.de to kopalnia wiedzy na temat mocnych e30tek z silnikami m20 i wiekszymi, poczytaj.

 

Swoja droga moge ci tylko napisac ze zalozenie do starej ety samego kolektora i przepustnicy od silnika b25 zaowocowalo przyrostem mocy o prawie 40 koni, skontaktuj sie z kolega cypis z naszego forum. Ja osobiscie mialem podobnie zrobiona ete z tym ze mialem pelen osprzet lacznie z komputerem, wtryskami itp od 325i i auto latalo niemilosciernie, 200 km/h to byl dla niego pryszcz a 200 NM mial dostepne od 1900 obr na LPG :D. W przyszlym tygodniu podjedziemy z jej nowym wlascicielem na hamownie bo robil pomiary tylko na LPG a dla prownania zrobimy na Pb i wkleje wykres.

 

Pozdrawiam.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Hmm ciekaw jestem czy ktoś juz tego dokonał i co wpasciwie musiał zmienić?? tylko głowica i komputer??

 

do starej ety:

 

-glowica

-lub walek rozrzadu ze sprezynami podwojnymi (zaworowymi),

- kolektor ssacy od 2.5,

-przepustnica od 2.5,

- regulator cisnienia paliwa 3.0 bara,

- wiazka plus komputer od motronika 1.3,

- przeplywka na 083 lub 082,

- sonda lambda 4 zylowa,

-czujnik polozenia walu z mocowaniem i kolo przednie walu,

- wtryski,

- silniczek krokowy

 

to chyba wszystko

 

ja narazie mam zapakowane: kolektor,przepustnice,regulator cisnienia i walek na 7 podporach, i 325i ma ciezko,za kilka dni barany a na wiosne motronic ze sprezynami zaworowymi plus jakis soft do kompa

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano
adrian1031 tak jak pisalem wszycy tak pisza a nikt niema zadnych pomiarow po takiej modyfikacji :mad2: ani przed modyfikacjia :x wiec powodzenia zycze pochwal sie puzniej wydrukiem z chamowni pozdro powodzenia zycze pozdro

jak u Was nikt nie ma tak zrobionych aut to przyjedz na wyścigi na 1/4mili w Modlinie, wtedy zobaczysz jak zasuwa takie auto...

Opublikowano
Jak czytałem na niektorych stronach internetowych do starej ety 2,7 l nie można założyć głowicy od 2,5l bo nie pasuje. Znalazłem to na tej stronce.

zresztą to jest o wszystkich głowicach do m20

http://www.bmwmpowerclub.com.pl/serwis/glowice%20m20.htm

 

dokaldnie bo do starej ety pasuje glowica od 2.0 lub 2.3 z koncowka ...731

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.