Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Niestety jakiś czas temu miałem drobną przygodę i potłuczony mam klosz od xenonu, połamaną obudowę (czarne toto pod odbłyśnikami) i stłuczony klosz kierunku.

i tu jest moje pytanie: Skoro odbłyśniki są nie naruszone, lampa świeci to czy mogę kupić zwykłą lampę i przełożyć wnętrze (tj odbłyśniki z żarnikami) i to co za lampą (przetwornice itd)? Bo koszty xenonu na allegro mnie dobijają.

Pozdrawiam.

 

P.S.

Temat był w elektryce ale nikt nie zwrócił uwagi.

Opublikowano
Interesuje mnie tez to, poniewaz mam w jednym reflektorze ulamany uchwyt i patrzac po zdjeciach obudowa reflektora zwyklego od xenonu niczym sie nie rozni (ale sa to tylko wnioski po ogledzinach zdjec). caly reflektor z anglika halogenowy mozna miec juz, jak patrzlaem kiedys tam, za 70zl wiec fajna alternatywa. niestety w 100% nie pomoge.
Opublikowano

no jasne, kupuj i sprawdź :) wiele nie stracisz, jak coś może sprzedasz.

 

Cholera szkoda że teraz, bo z miesiac temu kupowałem silniczek do regulacji właśnie z całą lampą i potrzaskany był odbłyśnik a reszte wyrzuciłem do kosza a tak bym ci wysłał ehh.

szukam
Opublikowano
patrzac teraz na allegro jest kilka lamp po 80zl bez przesylki. napewno trzeba bedzie dorobic wyjscie na kabel od startera i to chyba bedzie jedyna trudnosc.
Opublikowano

Coś nie mogę znaleźć tych lamp po 8 dych :)

Mógłby ktoś rzucić linkiem?

Mam e46 coupe przedlift 2001/06.

Opublikowano

Coś nie mogę znaleźć tych lamp po 8 dych :)

Mógłby ktoś rzucić linkiem?

Mam e46 coupe przedlift 2001/06.

Opublikowano
Ah, ja patrzalem na lampy do sedana.. moze do coupe sa drozse.
Opublikowano
To jest listwa pod reflektor :)

 

Sorry, skopiowalem nie ten link :D

Ale fakt, do sedana sie dostanie za tyle. Coupe mniej popularne. Niemniej napisz do tych ludzi, o ktorych wspomnialem. Moze Ci pomoga.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Przekładałem dziś bebechy reflektora xenonowego do zwykłej puszki zwykłego reflektora również Boscha ( dałem za cały reflektor bez szkła 29 zł ) i nie zmieniłem tylko silniczka poziomowania , który ma to cięgło plastikowe a w xenonach było metalowe i teraz lampy się nie chcą poziomować . Wie ktoś czy trzeba wymienić ten silniczek czy może coś u mnie nie łączy , jeśli silniczek trzeba też przełożyć to jak wyjąć złącze bo w tych zwykłych przewody do silniczka są przylutowane. Sprawa bardzo pilna także prosiłbym o odpowiedz .

 

Pozdro

Opublikowano
kolego sprawdź na allegro silniczki bo prawie jestem pewny ze sa to dwa różne silniczki mogę sie mylić :?: :?:
Opublikowano
Silniczek mam w starej obudowie także potrzebuje tylko instrukcji jak wyjąć złącze to które jest w odbudowie i faktycznie różnią się budową oraz numerami , liczba przewodów taka sama z tego co pamiętam . Podepnę się dziś pod kompa i zobaczę co tam siedzi.
Opublikowano

Silniczka nie trzeba zmieniać bo już normalnie na tym z zwykłych reflektorów działa poziomowanie . Mam tylko jeden problem bo w tych zwykłych nie ma pokrętła na prawo i lewostronny ruch i już nie wiem jak dać tę dźwigienkę przy soczewce do góry czy może w dół , obecnie mam do góry.

 

EDIT: To może inaczej zapytam. To oznaczenie VL <---> VR odnosi się do ruchu drogowego czy strony po której znajduje się kierownica w aucie ?

 

EDIT: Patrząc na lewą lampę wynika , że skróty odnoszą się do strony kierownicy po której się znajduje i tak właśnie ustawiłem czyli dźwigienka w dół.

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.