Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam mam do wymiany sworzeń jednak chcę kupic cały nowy wahacz oczywiscie w dobrej cenie dobrej jakosci przede wszystkim chodzi mi o bezpieczeństwo , macie jakies swoje opinie jeśli tak to chętnie poczytam ja znalazłem takie cos prosze o opinie co do tych wahaczy

 

 

SRL

http://allegro.pl/wahacz-bmw-seria-3-e46-nowy-prawy-srl-polska-i3067927237.html

 

MASTER SPORT

http://allegro.pl/wahacz-wahacze-bmw-seria-3-e46-nowy-prawy-ms-sport-i3034249586.html

 

DACHSTEIN

http://allegro.pl/wahacz-prawy-bmw-3-e46-z4-germany-i3040560632.html

 

RUVILLE

http://allegro.pl/wahacz-przod-prawy-lewy-bmw-3-e46-ruville-lodz-hit-i3080204338.html

 

MEYLE HD

http://allegro.pl/bmw-e46-wahacz-przod-meyle-hd-prawy-wzmocniony-i3032799413.html

 

 

a może cos innego :?: :?: , ciekawi mnie firma MASTER SPORT bo niby pisze ze to niemieckie cześci ale śmierdzi mi to ryżem :wink: mam zamiar odrazu kupic także tuleje do nowego wahacza

Edytowane przez sinio
Opublikowano
akurat nie da sie wymienic sworzni bo mam oryginalny wahacz i dlatego musze kupic cały wahacz nie wiem czemu ale mechanik mówił ze przy tym wahaczu nie wymieni sworznia a te tańsze odpowiedniki co o nich myślicie
Opublikowano
akurat nie da sie wymienic sworzni bo mam oryginalny wahacz i dlatego musze kupic cały wahacz nie wiem czemu ale mechanik mówił ze przy tym wahaczu nie wymieni sworznia a te tańsze odpowiedniki co o nich myślicie

 

Zmień mechanika :D

Opublikowano
akurat nie da sie wymienic sworzni bo mam oryginalny wahacz i dlatego musze kupic cały wahacz nie wiem czemu ale mechanik mówił ze przy tym wahaczu nie wymieni sworznia a te tańsze odpowiedniki co o nich myślicie

 

Zmień mechanika :D

 

 

Nie zgodze sie z Toba i strasznie mnie irytuje takie podejscie.

 

Mechanik stwierdzil to, co zaprojektowal producent- czyli sworzen z zalozenia jest niewymienny. A to, ze rynek wymyslil na swoje potrzeby sposob na wymiane i sam sworzen to juz inna sprawa. Wiec mechanik moze byc calkiem dobrym fachownem w swojej dziedzinie- nie koniecznie czarodziejem.

 

Oczywiscie mozesz wymienic tylko sworznie zewnetrzne. Wymaga do malej ingerencji w wahacz lecz nie jest skomplikowane.

Opublikowano
Popatrz na allegro można kupić sworzeń krótki i długi potrzebna tylko presa do wymiany i wahacz noje.
Opublikowano
dokladnie tak jak wyzej sworzen nie jest wymienialny a mechanik jest dobry. tak wogule to przy tych wahaczach oryginalnych nie ma opcji wymiany sworznia ,mozna je wycisnac urzadzeniem i z powrotem wcisnac ale oryginalnie wymienia sie caly wahacz bez ingerencji , nie chce komhinowac bo wole dolozyc; i miec cos pewnego
Opublikowano (edytowane)
Popatrz na allegro można kupić sworzeń krótki i długi potrzebna tylko presa do wymiany i wahacz noje.

Wymieniałeś kiedyś sworznie w ori wachaczu i uważasz, że potrzeba tylko prasy do tego i jest to normalna serwisowa czynność w E46 ??? :lol: :lol: :lol:

Internetowi znaFcy :lol:

Co do wachaczy bierz Meyle, w przyszłości kupujesz do nich same sworznie. Jako jedyne w E46 są FABRYCZNIE przystosowane do wymiany sworzni (sworznie na allegro są właśnie do nich).

Edytowane przez rafalb33
Opublikowano
Masz racje że bez pieprzenia zakładasz nowy w serwisie i ok. ale jak ktoś liczy kaskę to można to zrobić dodrze i tanio.
Opublikowano
Popatrz na allegro można kupić sworzeń krótki i długi potrzebna tylko presa do wymiany i wahacz noje.

Wymieniałeś kiedyś sworznie w ori wachaczu i uważasz, że potrzeba tylko prasy do tego i jest to normalna serwisowa czynność w E46 ??? :lol: :lol: :lol:

Internetowi znaFcy :lol:

Co do wachaczy bierz Meyle, w przyszłości kupujesz do nich same sworznie. Jako jedyne w E46 są FABRYCZNIE przystosowane do wymiany sworzni (sworznie na allegro są właśnie do nich).

 

 

W serwisie jest to niemożliwe bo oni chcą sprzedać cały wahacz ale, ale .jak myślicie na czym polega regeneracja.

Opublikowano
Wymiana długiego sworznia w ori wachaczu to nic innego jak drutowanie. Palnikiem też się da

 

mylisz się.

Opublikowano
w moim przypadku jest tak ze kupuje wahacz powiedzmy za 300zl i tyle mnie kosztuje ta zabawa wymiana gratis u ojca.ew, kilka browarow :D natomiast zabawa ze sworzniami jest taka kupuje krotki 50zl kupuje dlugi 80zl juz mamy 130 plus robota u goscia co ma prase i czekanie nie wiadomo ile wole nie liczyc bo mysle ze robocizna przy dobrych ukladach minimum 100zl i juz mam sume za ktora kupuje caly wahacz bez zabawy i mam 100 procent pewnosc ze bede mial to solidnie zrobione ,
Opublikowano
co myslicie o tych firmach master sport i srl :?: :?: :?: :?: :?: i przy wymianie wahacza wymieniamy obowiazkowo tuleje :?: i mam rozumiec ze po wymianie jade na zbierznosc na stacje diagnostyczna
Opublikowano
Oczywiście, inaczej się ie da ,a opisywać nie będe bo jak ktoś wie o co chodzi w tym temacie da sobie radę bez problemu.
Opublikowano

Nie wiem dlaczego na zbieżność skoro nie wymieniasz gałek kierowniczych :mrgreen:

Chyba że robisz coś dla super 100% bezpieczeństwa jednoznacznie równa się to z tym że dokręcasz koła co 50 km.

Sory ale nie mogę czytać wypowiedzi internetowych lajków co w rzeczywistości są....

 

Mechanik co twierdzi że ori wahaczy się nie regeneruje jest wporzo.

Sam ostatnio wymieniałem wahacze w swojej e46. Gadanie typu da się zregenerować= brakiem bezpieczeństwa i totalnym druciarstwem i cwaniactwem. Skoro nie stać Cie na wahacz do e46 to ja się pytam stać Cię na e46???

 

Poczytaj trochę makulatury na temat produkcji wahaczy a potem zastanów się nad tym jak byś go zaczął regenerować i jak by to wpłynęło na jakość.

Po prostu wymień cały wahacz na jakiś lepszy np. TRW + ori tuleje z LMF i gitara :wink:

Tuleje możesz kupić sam wkład i nasadzić do obejmy bez problemu.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano

Palnikiem już pisałem, że się da.

Przecież w końcu forum nie jest od tego by sobie pomagać i służyć radą. Więc nie powinieneś tego pisać :duh:

 

Co do wahaczy, to nie wiem jak w BMW ale np. w audi vw, SRL i Master to straszny syf

Opublikowano
Ja nikogo nie namawiam na taka naprawę ale poco wydać 1500 jak można 400.Pozdrawiam, macie kaskę to tylko ASO :D
Opublikowano (edytowane)
na dziurach slychac ze sworzen jest do wymiany bo slychac stuki zreszta na przegladze koles sam powiedzial ze sworzen do wymiany i zeby go wymienic bo szkoda opon bo scina lekko prawa opone dlatego pytam o zbierznosc , mysle ze forum od tego jest by pisac o roznych rzeczach bo gdyby wszyscy byli fachowcami to po co bylo by to forum jak kazdy bylby wszech wiedzacy wole odpowiedzi na temat a jak ktos nie ma zamiaru pisac cos na temat tylko swoje zlote mysli jaki on to nie iest znawca a do samego tematu nie wnosi zadnej wiedzy to niech sobie odpusci Edytowane przez sinio
Opublikowano

Oj tam oj tam serwis wam to zrobi ,macie luzną kaskę to cheja .

 

 

 

sory za głupi temat :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.