Skocz do zawartości

e36 klekotanie w dyfrze..


superpolak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , dzisiaj podczas jazdy dostrzeglem ze gdy wlanczam na luz slychac jakies dziwne odgłosy z dyfra , zajechalem na kanał , podnioslem na lewarku i slychac jedno wielkie klekotanie a podczas jazdy nie wiem jak to okresli takie trrrrrrrr ale jedynie gdy wlacze na luz lub gdy jest bieg i wcisne sprzegło , co to moglo pujsc w tym dyfrze , mechanizm ruznicowy ? czy juz dyfer szmelc i trzeba na inny zmienic ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam problem w e46 slysze stuki czy to jade czy to w zakret y czy tez na rondzie krece sie i slysze tylko tutututututututututututut na prostej jest ciszej ale zkrety lipa rondo calkiem strasznie uciazliwe sie zrobilo , mialem spokoj do czasu jak zmienilem kola na zimowe , zawieszenie wymienilem wszytsko wszytsko z tylu a stuki jak byly tak sa , przy wrzucaniu biegow tak samo , czesci gum tuleji itp uzylem lemforder meyle HD i febi wiec zadna lipa ;/ stuki sie nasilily , dzisiaj wymienilem olej w moscie castrol 75w90 , bo stary byl juz naprawde zmarnowany ;/ , torszke przestal halasowas pod wzgledem wycia ... no ale przymierzam sie do wymiany na dniach dyfra , mam nadzieje ze cos pomoze i ze pol osi nie bede musial zmieniac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienie na dniach to zajrze do starego zobacze co sie stalo , poczatki byly wlasnie stukanie przy puszczaniu sprzegla z biegiem wymienialem wszytsko co sie dalo az tu nagle zaczelo stukac , w czasie jazdy i na zakretach nasilacy stukot , to w dodatku wrzucajac bieg 1 i ruszajac gwaltownie to tez jebniecie z tylu , tak jak pisalem , mam nadzieje ze polosie nie sa do wymiany , majac w rekach i krecac nimi niby w miare dobre , no ale na 100 nie wiadomo ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
No ja postanowiłem wymienic na inny urzywany i jest teraz ok no ale rozebrałem ten stary i sie okazalo ze ten trzpien co jest na srodku w mechnizmie ruznicowym pękł na poł i dlatego klekotał , tyle ze jedno mnie teraz boli bo okazalo sie ze ten stary mial szpere 25% a ten co zalozyle nie ma i juz nie ta jazda bokiem , wtedy moglem rozbic kółeczka w miejscu a teraz juz nie bardzo no i wogole przedtem jak z wysokich obrotow i strzal z sprzegla fajnie dupke stawialo bokiem .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja postanowiłem wymienic na inny urzywany i jest teraz ok no ale rozebrałem ten stary i sie okazalo ze ten trzpien co jest na srodku w mechnizmie ruznicowym pękł na poł i dlatego klekotał , tyle ze jedno mnie teraz boli bo okazalo sie ze ten stary mial szpere 25% a ten co zalozyle nie ma i juz nie ta jazda bokiem , wtedy moglem rozbic kółeczka w miejscu a teraz juz nie bardzo no i wogole przedtem jak z wysokich obrotow i strzal z sprzegla fajnie dupke stawialo bokiem .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.