Skocz do zawartości

superpolak

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O superpolak

  • Urodziny 18.08.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 91 2.0 . m50b20
  • Lokalizacja
    Turek

Osiągnięcia superpolak

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A ja mam pytanie , u mnie wisko chodzi caly czas tzw na stałe , jest szansa jescze je odratowac w sposob ktory zostal pokazany czy lepiej kupic nowe oraz mam tez druga wiskoze ktora wogole nie zmienia swojego tempa obracania czy cieply czy zimny. A co do tego smigla co kolega pisal w ktoryms poscie , zaznaczam ze trzeba to zmienic w trybie natychmiastowym bo u mnie tez bylo jedno smiglo urwane , nie wiem jak to sie stalo ze sie urwalo . A konsekwencje tego byly takie ze smiglo stalo sie nie wywazone i zajechalo mi wisko :(. WIec co mi radzicie ratowac ktores wisko czy nowe kupic ? SIlnik m50b20. pozdro
  2. Witam tak jak w temacie , bardzo mi zmatowiala deska oraz boczki , na deske jescze reagauje plak ale na boczki to masakra co bym polozyl nie nabiera koloru , nie wiem o co tu juz biega pokaze wam zdjecia moze ktos mi cos doradzi http://img9.imageshack.us/img9/8942/1008059pd.jpg http://img405.imageshack.us/img405/8640/1008057d.jpg http://img89.imageshack.us/img89/4489/1008060w.jpg http://img404.imageshack.us/img404/7135/1008061.jpg
  3. no ośka która jest z kołem talerzowym i satelitkami jest na pol peknieta .
  4. Witam , mam dyfer do e36 od sedanu z fabryczna szpera 25% przelozenie 3.45 ale niestety jest on uszkodzony w sensie ze jak jezdzilem to cos w nim strzelało i klekotało i mam pytanie czy cos jescze mozna z nim zrobic procz tego ze go pospawac na 100% ? czy poprostu go oddac na złom a jesli tak to co warto z niego wydlubac zeby jakis zysk z niego byl. Pozdrawiam :)
  5. No ja postanowiłem wymienic na inny urzywany i jest teraz ok no ale rozebrałem ten stary i sie okazalo ze ten trzpien co jest na srodku w mechnizmie ruznicowym pękł na poł i dlatego klekotał , tyle ze jedno mnie teraz boli bo okazalo sie ze ten stary mial szpere 25% a ten co zalozyle nie ma i juz nie ta jazda bokiem , wtedy moglem rozbic kółeczka w miejscu a teraz juz nie bardzo no i wogole przedtem jak z wysokich obrotow i strzal z sprzegla fajnie dupke stawialo bokiem .
  6. No ja postanowiłem wymienic na inny urzywany i jest teraz ok no ale rozebrałem ten stary i sie okazalo ze ten trzpien co jest na srodku w mechnizmie ruznicowym pękł na poł i dlatego klekotał , tyle ze jedno mnie teraz boli bo okazalo sie ze ten stary mial szpere 25% a ten co zalozyle nie ma i juz nie ta jazda bokiem , wtedy moglem rozbic kółeczka w miejscu a teraz juz nie bardzo no i wogole przedtem jak z wysokich obrotow i strzal z sprzegla fajnie dupke stawialo bokiem .
  7. No wlasnie nie zagladalem bo nic sie z nim nie dzialo predzej , nie szumial anini nic nie stukał , suchutki jest itd...
  8. Witam , dzisiaj podczas jazdy dostrzeglem ze gdy wlanczam na luz slychac jakies dziwne odgłosy z dyfra , zajechalem na kanał , podnioslem na lewarku i slychac jedno wielkie klekotanie a podczas jazdy nie wiem jak to okresli takie trrrrrrrr ale jedynie gdy wlacze na luz lub gdy jest bieg i wcisne sprzegło , co to moglo pujsc w tym dyfrze , mechanizm ruznicowy ? czy juz dyfer szmelc i trzeba na inny zmienic ??
  9. Witam , mam okazje kupic tanio bmw e34 2.0 stan igła tylko ze jest maly problem gdyz jest w automacie, zastanawiam sie nad przekladka na manual , i teraz mam pytanie czy to wogole opłaca sie przerabiac i jakie tego koszty i co trzeba tam zmienic , pozdrawiam i liczne na dobra pomoc :)
  10. aha no dzienki za porade . chodzi wlasnie o to ze mam okazje kupic ten etoski silnik i jedynie co by mi brakowalo to chlodnica , przeplywka no i ten wał , most i dyfer a zawieszenie i tak planuje gwint to bym odrazu pod 6 cylindrow zamowil . no wspomy nie mam , widzialem na wlasnie oczy co robi etoski silnik , mazenie , w tamtym roku bylem na zlocie w toruniu , zrowy etoski robi naprawde kociol a to link do tego silnika : http://allegro.pl/silnik-swap-bmw-e30-e28-e21-2-7-eta-2-5-12v-m20b27-i2224172656.html
  11. Aha no dzienki a czemu zapytałes czy jestem pewien jakies problemy sa z tym silnikiem czy co ?
  12. Witam tak jak w temacie planuje swap z 1.8m10 na eta m20b27e i teraz chciałbym sie dowiedziec czy most , wał i dyfer bedzie mi pasował czy poprostu musze kupic dedykowany pod eta :) a i czy mocnowania łap silnika beda pasowac no i czy cos trzeba modernizowac w przednim zawieszeniu . Bude mam z 87 roku ,
  13. a wracajac do tych uderzen , ja mam podobnie i nawet przy zmianie biegu gdy dodam gaz to slychac stuk , jak zlikwidowac to stukanie ??
  14. superpolak

    Problem z nawiewem

    Ja mialem podobny problem , tez mi tylko chodzila na 4 biegu , zmilem bezpiecznik o wiekszej cyferce i bylo ok :)
  15. Witam , ostatnio sie dopatrzylem ze mam zerwana gumowa gorną tuleja na alternatorze przez co altek jest krzywo i na zimnym silniku piszczy mi pasek na 1i 2 czasem 3 biegu . Dzisiaj troszke pokąbinowalem i dolozylem tuleje tuz za ta łapa od regulacji i jest juz prosto bo przetem byl po skosie ale za to teraz jest przechylony w dol lewa strona . Co mi proponujecie zrobic z tym fantem ?? Czy czeka mnie kupienie uzywanego altka na szrocie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.